


Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера
Забелязах,че кулерът от едната страна т.е. челната е омазнен на /20-30%/.Веднага позавъртях телефони на мои познати със сродни автомобили и мотори и 3-ма от тях ми казаха че и техните са така.Обадих се на довереният ми майстор,каза ми да не се притеснявам.Но аз съм си такъв,че немога да оставя така нещата.Дайте някой истински съвет.
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера
Ами колега единствения начин да стигне масло до кулера е от турбото и от картерните газове и понеже кулера е в най-ниската част на системата там се отлага и маслото.Затова виж си перката на турбото за луфтове, изведи картерните газове навън, свали кулера и го почисти и го наблюдавай дали пак ще започна да се цапа.Защото може ако не си свалял мъркуча към кулера с годините да се е натрупало малко по малко масло и затова сега да избива, пък същевременно да не е чак толкова притеснително положението.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера
Няма страшно - на Фабия на 30 хил - имаше омасляване на долните тръби - тези над кулера са сухи
Но това е според мен - защото в рамките на гаранционното обслужване в Еуратек - редовно са превишавали нивото на налятото масло
втулките на оста на турбото няма как да не са в ред - защото нямам загуба на масло
На брат ми Пасата е същия като твоя - години и двигател - и при него кулера е омаслен в долната част!

Но това е според мен - защото в рамките на гаранционното обслужване в Еуратек - редовно са превишавали нивото на налятото масло


втулките на оста на турбото няма как да не са в ред - защото нямам загуба на масло

На брат ми Пасата е същия като твоя - години и двигател - и при него кулера е омаслен в долната част!
- ilianmilenin
- Мнения: 96
- Регистриран на: Чет 17 фев 2011 22:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера
колега по добре го почисти че ако е замарсен може да преебе турбината.за 1 час работа е.
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера
Гледал съм си маслото,наблюдавал съм го просто си е омазнен и това е.И ме гложди.Надявам се да не ми създава проблеми.Не че досега съм имал да чукна на дърво 

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера
И моя е така,да не те плаши.Махни малкия маркуч долу,който влиза в металната тръба,ако текне масло-лошо,ако е просто омазнен,пий едно шуменско и свиркай.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера

До всички с изключение на mili 75 !!!
Спрете да сте на всяко гърне мерудия и да пишете глупости !!!!
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 14:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово / София
Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера
И аз смятам да си видя кулера, защото забелязах, че има омасляване на горните тръби след кулера. Въпроса ми е как се сваля кулера и има ли някакви тънки моменти? С какво се чисти? 

- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера
Ами най много да се ядосам и да го сменя целия.Нямам никакви забележки по вървенето на колата,ама като знам че е мазно там в кожата си не се събирам.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера
До dobromirski айде да ми кажеш кое е глупост в това което аз написах и не си ли ти мерудията сега.
Апокалиптико,не се вкарвай в тоя филм,не е 30 лв. тоя кулер.Като сложиш новия и той ще се омаже.Казах ти да видиш дали има някакво количество масло или е само омаслен.
Апокалиптико,не се вкарвай в тоя филм,не е 30 лв. тоя кулер.Като сложиш новия и той ще се омаже.Казах ти да видиш дали има някакво количество масло или е само омаслен.
- legaltk
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
- Автомобил: 1.9 TDI
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера
Apokaliptiko написа:Ами най много да се ядосам и да го сменя целия.Нямам никакви забележки по вървенето на колата,ама като знам че е мазно там в кожата си не се събирам.
Моят кулер беше също като твоя, но като загрее колата имаше и едно съскане (свистене). Твоят не съска ли?
Моят вчера го смених, вече не съска и лага на турбото буквално изчезна. Успех!
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера
Да имам пресъскване,като го напъна,дали може да е от това?
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера
Може да имаш дупка.Ако дупката е нищожна турбината ще успява да й смогва и няма да имаш загуба на мощност и да ти пуши.Обърни внимание дали ти пуши колата и дали си върви като преди.Най -добре е с бууст метър ,а истината е ваг ком ...ще видиш как се държи дебитомера спрямо налягането на турбината и веднага ще разбереш дали имаш спукване и дали или след турбото 

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Пасат Б5 AFN 110 p.s. Въпрос за Кулера
feikot написа:До dobromirski айде да ми кажеш кое е глупост в това което аз написах и не си ли ти мерудията сега.
Апокалиптико,не се вкарвай в тоя филм,не е 30 лв. тоя кулер.Като сложиш новия и той ще се омаже.Казах ти да видиш дали има някакво количество масло или е само омаслен.
ТДИ без омазнен интеркулер НЯМА бе хора-на чистонов автомобил за няма и десетина хиляди километра пак се омазнява,без да има проблем с колата или агрегатите и

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 26 госта