Зсравейте колеги, търсих подобен проблем на моя, но не успях да открия подобен случай за това реших да постна тема моля да ме извините ако случайно се повтаря... Та проблема ми е следния: сутрин про студен двигател на -2 градуса усещам, че колата ми има леко зачудване при палене. Реших да замеря на следващата сутрин пак на студен двигател, но се оказа, че не достига ток до тях! Релето се чува как цъка и изключва след око 6-7 секунди (ориентировъчно), но ток до свещите НЯМА! Проверих и 2-та бушона при ECU-то и са здрави.. Миналата зима имах същия проблем и отворих релето при ECU номер 219 и слеф проверката му установих, че една от пластинките му не прилепва хубаво кривнах я леко надолу и нещата се оправиха при замерване идваше ток и колата си палеше нормално. Въпроса ми е какво друго може да проверя освен въпросното реле и бушоните за момента мисля да сменя релет, защото ме навежда мисълта, че от там е проблема въпреки, че се чува как изключва.
Благодаря Ви за отделеното внимание!
vw passat b5 afn 110 к.с. проблем с палене
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Проблем с палене vw passat b5 afn 110 к.с.
Най-вероятно е релето, щом се чува да цъка. Провери и показанието на темп. датчик за всеки случай.
- He3ak0HeH
- Мнения: 21
- Регистриран на: Чет 24 сеп 2015 17:59
- Автомобил: VW Passat IV
- Двигател: AFN 1999
Re: Проблем с палене vw passat b5 afn 110 к.с.
Цъкането се чува само, когато изключи.
А при какви градуси се задейства релето спрамо температурния датчик, за да започне да включва?
А при какви градуси се задейства релето спрамо температурния датчик, за да започне да включва?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7910
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с палене vw passat b5 afn 110 к.с.
Нaпрaви и диaгностикa преди дa зaпaлиш сутринтa и виж кaквa темперaтурa нa aнтифризa покaзвa.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Проблем с палене vw passat b5 afn 110 к.с.
He3ak0HeH написа:Цъкането се чува само, когато изключи.
А при какви градуси се задейства релето спрамо температурния датчик, за да започне да включва?
При 7гр мисля за 1сек
- He3ak0HeH
- Мнения: 21
- Регистриран на: Чет 24 сеп 2015 17:59
- Автомобил: VW Passat IV
- Двигател: AFN 1999
Re: Проблем с палене vw passat b5 afn 110 к.с.
Някой твърдят, че релето включва от -5 градуса, но аз смятам, че по скоро е от +5 надолу! За да го тествам без сигнал от датчика ко1 от двете букси трябва да извадя тази на синята или на сивия, сивия е този който показва температурата на таблото?
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Проблем с палене vw passat b5 afn 110 к.с.
Как сива и синя, датчика на AFN не е ли с една букса с четири крачета, вадиш я и даваш на контакт, трябва да подгрява дълго време, компа си мисли, че е -50гр. За температурите - колкото по-студено е по дълго време подгрява, но след като запалиш има допълнителен подгрев, който е около 2-3 минути. Тогава също можеш да измериш дали стига ток до свещите.
- goro21
- Мнения: 220
- Регистриран на: Пон 07 ное 2011 22:36
- Автомобил: Oktavia 1_9 TDi ALH
- Двигател: Polo 9n
- Местоположение: varna
Re: Проблем с палене vw passat b5 afn 110 к.с.
От кой датчих еку-то взима инфо за свещите и за паленето като цяло. Този за темп. На интифриза. Моят алх има 1темп датчик на антиф. На пласмасовия тройник .Но гледах на един голф 110к има още един датчик на самия маркуч ( този дебелия дето излиза от тройника и отива към радиятора ) той за какво е?
- He3ak0HeH
- Мнения: 21
- Регистриран на: Чет 24 сеп 2015 17:59
- Автомобил: VW Passat IV
- Двигател: AFN 1999
Re: Проблем с палене vw passat b5 afn 110 к.с.
Пробвах, като откачих буксата на темп. датчик, но без резултат, релето си изключва всичко е ок.. Но ток до лулите на свещите НЯМА стигам до извода, че има прекъснат кабел..
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Проблем с палене vw passat b5 afn 110 к.с.
Или е от релето.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7910
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с палене vw passat b5 afn 110 к.с.
Или изгорял бушон.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: vw passat b5 afn 110 к.с. проблем с палене
Колега и при мен не стигаше ток до свещите това на голф 3 1Z и беше изгорял предпазителеля. Под волана при бушоните над релетата горен десен ъгъл. Голям 50А. Пак казвам това е при голф 3.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: vw passat b5 afn 110 к.с. проблем с палене
На пасата би трябвало да е под шофьорската чистачка(при компа).Мисля че е 80А
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта