Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.

Мнениеот radi_nrj » Нед 13 мар 2011 22:43


Тече от гарнитурата и болтовете. Смених вече 2 гарнитури като на 2-рата ми сложиха силикон и пак теч :banghead: :banghead: :banghead:

Дайте идеи за справяне с проблема. Алуминиев капак от друг мотор няма ли да пасне :roll: ?




Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.

Мнениеот bobi_diesel » Нед 13 мар 2011 23:31


пробвай да свалиш сепаратора на картерните газове и да го накиснеш с обезмаслител.Не знам при теб как е,но при мен има една цедка под щуцера за маркуча на капака.И там накисваш и си готов.Преди сменях гарнитури на 1000 км и след тая манипулация забравих какво е това теч


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.

Мнениеот radi_nrj » Пон 14 мар 2011 0:31


А забравих да уточня, че тече от и гарнитурата, и от болтовете :shock


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Re: Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.

Мнениеот dj carul » Пон 14 мар 2011 1:42


Проблема с теча от болчетата можеш да го решиш по няколко начина.Аз направих следното и нямам проблеми досега.Махнах оригиналните шпилки (на които се завиват гайките за стягането на капака) свалих трите петички на разпределителния вал (тези на които се навиват шпилките) разпробих им старите резби и нарязах нови резби за по-големи болтчета.Сложих шестограмни болтове с подходящата дължина и с глави по-големи от отворите на големите шайбички ,като между болтовете и големите шайби, вместо шайбички,зегерки или федерки използвах медни дифтунги с походящия размер,и досега теч нямам.Проблема главно идва с това че оригиналните шпилки не позволяват да натегнеш капака достаъчно че гарнитурата да си свърши работата.
После си купуваш тубичка със силикон Виктор Реинц,взимаш си гумена гарнитура (освен ако и сегашната ти не е такава)почистваш хубаво капака на клапаните,гарнитурата и главата(там където ляга гарнитурата)и със едно парцалче напоено Кореселин.Мажеш не много дебел слой силикон върху главата,и поставяш гарнитурата на мястото и без да я притискаш,просто да легне добре без да изплюва силикона,и изчакваш 10-15 минути без да я бараш.След това мажеш със силикон горната страна на гарнитурата (тази страна върху която ляга капака)и слагаш капака,стягаш болчетата внимателно и изчакваш силикона да исъхне хубаво и после :drive


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.

Мнениеот buller » Пон 14 мар 2011 9:12


Според мен не я закачай ;)
Ако нямаш фрапантна загуба на масло - няма особен смисъл да се занимаваш.
Аз сменях тази гарнитура преди 3-4 години, с амбицията да отстраня теча, но след 2000-3000 км. пак започна да си "излиза" малко от болтовете, по-късно и от самата гарнитура.
При мен течът е повече "визуален", защото от смяна до смяна на маслото доливам остатъка от 5 литрова туба и то след изминаването на 5-6000 км.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.

Мнениеот aradovanov » Пон 14 мар 2011 13:43


Все пак си провери отдушника на главата както е написал колегата по-горе, ако е запушен само заварка ще спре теча.
Сигурен съм че след тази манипулация, няма да имаш нужда от никакъв силикон.


topografi
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 30 окт 2009 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Smolian

Re: Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.

Мнениеот topografi » Пон 14 мар 2011 17:23


Преди време и аз имах същия проблем с гарнитура за 10-15лв. но след смяна с по-хубава гарнитура за около 35-45 лева проблема беше решен и така вече 3 години.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.

Мнениеот radi_nrj » Вто 15 мар 2011 10:58


Аз съм с Виктор Рейнц за 30лв и пак греда. Ще погледна отдушника.

Благодаря за съветите :beer


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1959
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.

Мнениеот Traytor » Вто 15 мар 2011 17:48


Колега можеш ли да направиш една снимка на мотора че и аз имам проблем с теч... Да видя за същото нещо ли говорим...


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1959
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.

Мнениеот Traytor » Вто 15 мар 2011 18:05


При мен тече под капачката...
http://img190.imageshack.us/i/vwclub.jpg/ Ето снимка...


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.

Мнениеот emo-gar » Вто 15 мар 2011 18:32


И аз съм имал тоя проблем(мотор 1Y,същия но без турбо),със замах си изхвърлих оригиналната и наложих..3 пъти подред..абе "Виктор.."ли беше,"Петър.."ли,ама накрая лепих.Сега след по дълго каране леко мазнее под "луничката".Що ми трябваше да хвърлям старата,паяжини беше хванало там..Има нещо гнило в тая зона,капака е "бетон"-двоен и доста корав.Има нещо вярно и за шпилките на петите-някак не достига ход на резбата,лекува се с подходяща шайба преди гайката-така имам още 1,5 мм натягане.Шапките под капака също са сменени.


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Re: Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.

Мнениеот H2O » Вто 15 мар 2011 19:59


Smeagol написа:Според мен не я закачай ;)
Ако нямаш фрапантна загуба на масло - няма особен смисъл да се занимаваш.
Аз сменях тази гарнитура преди 3-4 години, с амбицията да отстраня теча, но след 2000-3000 км. пак започна да си "излиза" малко от болтовете, по-късно и от самата гарнитура.
При мен течът е повече "визуален", защото от смяна до смяна на маслото доливам остатъка от 5 литрова туба и то след изминаването на 5-6000 км.

:да: Не пипай нищо!Оправия няма :banghead:


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Re: Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.

Мнениеот dj carul » Сря 16 мар 2011 0:10


H2O написа:
Smeagol написа:Според мен не я закачай ;)
Ако нямаш фрапантна загуба на масло - няма особен смисъл да се занимаваш.
Аз сменях тази гарнитура преди 3-4 години, с амбицията да отстраня теча, но след 2000-3000 км. пак започна да си "излиза" малко от болтовете, по-късно и от самата гарнитура.
При мен течът е повече "визуален", защото от смяна до смяна на маслото доливам остатъка от 5 литрова туба и то след изминаването на 5-6000 км.

:да: Не пипай нищо!Оправия няма :banghead:



Има има..писал съм по горе :D


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1959
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.

Мнениеот Traytor » Съб 26 мар 2011 17:09


Добре да му се невиди при мен само от най-десния болт тече, ама ми се струва че много тече... някакви размисли?


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.

Мнениеот tarikat89 » Съб 26 мар 2011 18:13


яко силикон и по болтовете и навсякъде ..после стягате и изчаквате поне 5-6часа да стегне силикона..и задължително силикон които държи на високи температури..аз ползвах един които е до +300градуса и нямам проблем



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта