Здравейте колеги, моля някой който е по запознат да обясни по подробно дали има някакви особености при смяната на дюзите, дали двигателя трябва да е студен или топъл и т.н. Знам, че задължително се слагат нови подложки и се стягат на 7кг с динамометричен ключ.
Случея е следния, преди почти година преживях общата "болест" със шпонката и сменях главата но тогава купих оборудвана глава с дюзите, свещи, клапани ,повдигачи, вал зъбчатка, капак и т.н. и след като си мина смяна на клапанапи водачи и гумички сложих главата с дюзите с които я взех. От август месец миналата година двигателя си претърпя "тунинга" със кулера, изчистената генерация, сменен пин, леко на предварение и повечко гориво

и до декември месец (когато стана фала с шпонката) при табилно настъпване не е давал повече от 7.5/100 след смяната на главата с дюзите си вдигна разхода на 8/100 при същия стил на каране. Пролетта обаче забелязах че от дюзите на 2 и 3 цилиндър си е текло нафта и двигателя е омазнен и естествено разхода от тогава постепенно се вдигна, в момента при кротко каране (смяна на предавките до 2000 оборота) разхода е 9/100 в града и затова съм решил да си сложа пак старите дюзи да видя как ще е

баааааси мамата голям роман изписах
