Тоталка ли е двигателя ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Тоталка ли е двигателя ?

Мнениеот Dead man » Пет 16 сеп 2011 13:06


Случката е следната :

Колата е Г4 АХФ.Карано е с 170 км/ч известно време,след което светват всички лампи на таблото,от аспуха почва да излиза бял дим ( МНОГО) и колата угасва.

При опит да се запали се чува само едно виене... :horror:

Какво да се очаква ?




Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Тоталка ли е двигателя ?

Мнениеот Velko » Пет 16 сеп 2011 13:12


Ами например основен ремонт :roll: Там сегменти,гарнитури а-у


Потребителски аватар
pkovachev
Мнения: 79
Регистриран на: Пон 29 авг 2011 14:01
Автомобил: Polo 1.4 FSI
Двигател: AXU 2004
Местоположение: София

Re: Тоталка ли е двигателя ?

Мнениеот pkovachev » Пет 16 сеп 2011 13:12


Карайте я на доктор бързо !
Що се отнася за очакванията, не мисля че ще са добри !


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Тоталка ли е двигателя ?

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пет 16 сеп 2011 13:15


Като ми прескочи ремъка 1 зъб и при мен така стана, само да няма набити клапани, че ще е много лошо.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Тоталка ли е двигателя ?

Мнениеот bobocamaro » Пет 16 сеп 2011 13:46


Сашо, махнете капака на ангренажа, бутнете я леко напред на "пета"...поне да видиш върти ли се някой вал изобщо :banghead: :banghead:
hooligan_sk написа:AHF има общо 4 ролки за ангренажа, двете главни са по 110лв, малките са 2х50лв. Самия ремък е 70лв, водна помпа 80лв. При първо обслужване това е задължително
:banghead:


Jivko7777
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: постоянно...

Re: Тоталка ли е двигателя ?

Мнениеот Jivko7777 » Пет 16 сеп 2011 14:45


Стига сте стряскали човека ;) просто турбината е счупила ос ;)


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Тоталка ли е двигателя ?

Мнениеот ventotdi » Пет 16 сеп 2011 15:31


Ако е само турбина добре обаче защо не пали ?


Jivko7777
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: постоянно...

Re: Тоталка ли е двигателя ?

Мнениеот Jivko7777 » Пет 16 сеп 2011 16:38


Е не съм врачка все пак :mrgreen:


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Тоталка ли е двигателя ?

Мнениеот joromnt » Пет 16 сеп 2011 16:47


morfei1 написа:Значи белите пушаци ги изкара през ауспуха и определено бяха от масло, но това стана в момента в който бях намалил, с ниски обороти, дори можеби бях на свободна и след няколко секунди бях загасил мотора. Както казах щеката беше на средата на защириховано, при положение че маслото е на 13000км и в началото беше в горната част на защрихованото, което в количество е не повече от 200 - 300грама липсващо масло. Тя колата си дърпаше около 100гр на 5000км.

Значи колата заби, изгуби мощност..... от 160км падна на около 140км, при което чух странен шум като стържене. Освободих от скорост, погледнах в огледалото и пушак нямаше. Намалих до към 60 - 70 километра изключих и запалих мотора, също без пушаци но при подаване на газ нямаше мощност и се чуваше стърженето, не особено силно, но ясно доловимо и различаващо се от нормалната работа на мотора и турбото. Пробвах на 4-та, нямаше мощност, също така нямаше и пушек и след няколко секунди изкара пушек при което вече се движех твърде бавно с обороти под 2000, освободих от скорост и веднага загасих.

Не съм специалист, но ако примерно не се бях усетил и бях продължил да я мъча на пълна газ, можеби щеше да откъсне перката и тогава да засмуче цялото масло :roll: .

Турбината я отворихме, корпуса на студената част почти не си личи да е стъргало, много, много лекичко се забелязват следи, в най-тясната му част към отвора. Перката си е цяла, няма отчупени елементи. Има радиален луфт и то доста голям, но няма аксиален - като бутам и дърпам перката навътре - навън. Прощавайте ако бъркам понятията аксиален и радиален :Mr Green Fun . Немога да преценя дали има износване в перката.... понеже нямам база за сръвнение, но изглежда еднаква напръв поглед. Тръбите от турбо към кулера са си направо сухи, в ауспуха има само сажди и никакво масло, дори не прокапа от ауспуха или да го завихри по задна броня или капак, тръбата откъм въдушен филтър си е напълно суха, от кулер към ЕГР също.

Toва е за ASZ мотор, но мисля че симптомите са същите.
Друг е момента дали и щетите ще са такива.


Потребителски аватар
boreto1977
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
Двигател: AVF 2003 ACV 2001
Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE

Re: Тоталка ли е двигателя ?

Мнениеот boreto1977 » Пет 16 сеп 2011 19:34


моите предположения са ,че мотора е стопил и повлякъл някое(и) бутало(а) :bishop
колата има ли чип как е правен ако има в смисъл по-агресивен или... :roll:


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Тоталка ли е двигателя ?

Мнениеот vasko__2 » Пет 16 сеп 2011 23:12


Ако ангренажа е наред,откачи маркуча на турбото преди всмук.колектор и виж дали ще запали.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Тоталка ли е двигателя ?

Мнениеот dobrin » Пет 16 сеп 2011 23:14


Онче, бонче, счупено пиронче ... Не ми работи кристалната топка ...
Това в кръга на шегата.
Единственият верен отговор ще получиш на място, когато се отвори двигателят и се види какво е положението. Всичко друго са догадки, но описаното от теб не звучи хич добре ...


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Тоталка ли е двигателя ?

Мнениеот morfei1 » Съб 17 сеп 2011 1:42


ventotdi написа:Ако е само турбина добре обаче защо не пали ?


защото и мотора е отишъл заедно с нея :? .

Jivko7777 написа:Стига сте стряскали човека ;) просто турбината е счупила ос ;)


...не се знае какво е повлякла със себе си. Въпреки че едно турбо се сваля и качва за 4-5ч. си е цифра пара и излиза соленичко.


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Тоталка ли е двигателя ?

Мнениеот Supawiza » Съб 17 сеп 2011 6:57


ventotdi написа:Ако е само турбина добре обаче защо не пали ?


Моята като счупи турбото също не палеше понеже не остава масло в системата.
Маслото като скъса ос за секунда излита в колера и в аспусите.
По симтомите които описва колегата бие на скъсана ос на турбото.

Golf_Diesel_ написа:Като ми прескочи ремъка 1 зъб и при мен така стана, само да няма набити клапани, че ще е много лошо.


Как според теб с 170 км/h ще прескочи зъб :screwy .


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Тоталка ли е двигателя ?

Мнениеот Stivi » Съб 17 сеп 2011 8:12


Добре де а защо не се получило самофорсирането което обикновено става когато се скапе турбото и маслото тръгне към цилиндрите а първо са светнали лампите /което значи че двигателя е угаснал/ и чак след това е запушило бяло ?? От скъсана ос ще угасне ли двигателя ???



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта