Проблема е решен ! С малко свободно време (само неделя се работи по колата) и сега като погледна вече 1 година седи в бокса. Сменен е, оборудван мотор AHU 1.9tdi 90к.с. без скоростната кутия, за съжаление когато купувах мотора си мислех, че ще бъде по-лесно (мотора е от ауди а4), но с мако преправения стана

. Вземах и кутия от голф 3ка, но до нейн монтаж не се стигна. Сложих старата скоростна кутия от стария мотор JR-а(която е малко късичка)и така не ми се наложи да сменям полуосите (има разминаване с тройкаджийските едната идва по-къса с около 1см колегата Лъвчо ме светна и направо реших да се пробвам с моите да видя какво ще стане). За да стане старата кутия се наложи да сложа и стария маховик който е по-лек и с по-малък диаметър (имах притеснения че ще тресе все пак не е демпферен) шлиците пасват за мой голям късмет

съединителя е нов LUK за 1.6тд (за сега държи на 90кончета). С това реших и проблема с таблото т.к. исках да си запазя оригиналното на двойката

жилото е механично от скоростната кутия към таблото. Момчето което се занимаваше с електрониката ми навърза инсталацията по двигателя, направи и фланци за двойкаджийските датчици на маслото и водата (за да отчитат вярно на таблото). Вземах от една морга реостат за газта и го свързахме към оригиналния педал на газта на г2 като ползвахме жилото на педала и го закачихме към реостата който е със стойка захванат към купето. Проблем имаше малко с турбо пътищата (все пак на аудито мотора е обърнат напред), но с малко пари и тръби нещата се наредиха

. Кулера който ми изпадна е от Ланча Дедра 2.0 турбо и по него си направих турбопътищата. Затапих AGR-a, сложих резонаторно гърне (така му викат средно гърне от голф 2тд ф50 съвпада с на голф3) и крайно гърне от голф3 тди. Колата тръгна доста добре (като че ли е 90коня

), но все още е в тестов период .Купето нетресе и таблото не лопа, както беше при стария двигател и доста бързо вдига обороти

(незнам дали е добре да я карам с малкия маховик). Ако останат излишни парички ще и сложим и чипче и тогава ще разбера дали вече кутията,съединителя и полуосите ще дръшат

Снимки на колата в Гаража (когато стане готова напълно ще сложа и тука) ако някой иска да пита нещо и най-вече да ме посъветва нещо по проекта ще съм благодарен
