Проблем с двигателя Г4 2002 г. 150 к.с.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
stamata_88
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Проблем с двигателя Г4 2002 г. 150 к.с.

Мнениеот stamata_88 » Вто 27 сеп 2011 20:06


Здр. колеги имам проблем с моя дизел golf 4 2002г. 1900куб. 150кс.като и дам гас и след като мине над 1200 оборота и започва да тресе двигателя се едно работи на 3 цилиндара и ми святка лампата за asr на таблото и неможе да се изклиючи а в движение пак тресе и набира по бавно и пуши черен пушек а интересното е че него прави постояно като я загася и се оправя?Благодаря предварително




rumend
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 02 апр 2007 9:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот rumend » Вто 27 сеп 2011 20:10


stamata_88 написа:като я загася и се оправя

Ами нормално е,според мен като я загасиш да спира да тресе и пуши :Mr Green Fun


stamata_88
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот stamata_88 » Вто 27 сеп 2011 20:18


rumend написа:като я загася и се оправя
Ами нормално е,според мен като я загасиш да спира да тресе и пуши :Mr Green Fun

:D имам в предвид че след това като я запаля се оправя


rumend
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 02 апр 2007 9:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот rumend » Вто 27 сеп 2011 20:29


stamata_88 написа:
rumend написа:като я загася и се оправя
Ами нормално е,според мен като я загасиш да спира да тресе и пуши :Mr Green Fun

:D имам в предвид че след това като я запаля се оправя

Да бе,ама за дизелите има специален раздел във форума,надали тука дето са само бензинките някой ще може да те насочи

Последна промяна от IvanMan на Вто 27 сеп 2011 20:34, променено общо 1 път.
Причина: Местя в правилния раздел!


Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот deversant » Вто 27 сеп 2011 21:35


Сякаш прилича на някой кофти чип,за вдигане на мощност или проблем с турбината...
Защо не се обърнеш към колегата brezel или някой друг който се занимава със писане на чипове?


stamata_88
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот stamata_88 » Вто 27 сеп 2011 21:55


Колата не е чипосана заводски си е 150кс. а турбината си работи


Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот deversant » Сря 28 сеп 2011 6:25


Чистонова ли е купувана? :shock


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот Stivi » Сря 28 сеп 2011 7:42


Няма какво да гадаем,без закачане на VAG Com само ще си чешем пръстите така че си потърси сервиз за диагностика а най-добре да е някой от форума :idea:


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот nasko1978 » Сря 28 сеп 2011 9:48


Щом пуши черен пушек значи има пробив някъде по турбопътищата,или е нещо с горивоподаването и следователно едва ли турбината работи коректно! :да:


stamata_88
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот stamata_88 » Пет 30 сеп 2011 14:12


Здр.Днес я закачих на vag com и отчете,че ми е изключвала дюзата на 3 цилиндър но в момента е работеща и всичко си работи както трябва.Също така и отчете,че не ми работи постоянно датчика за температурата който бил вързан към блока и ми казаха,че можело като не работи да пращал грешна информация към блока и това да спирало дюзата.Дали е възможно това?

Последна промяна от stamata_88 на Пет 30 сеп 2011 17:11, променено общо 2 пъти.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот dmode101 » Нед 02 окт 2011 20:37


stamata_88 написа:Здр.Днес я закачих на vag com и отчете,че ми е изключвала дюзата на 3 цилиндър но в момента е работеща и всичко си работи както трябва.Също така и отчете,че не ми работи постоянно датчика за температурата който бил вързан към блока и ми казаха,че можело като не работи да пращал грешна информация към блока и това да спирало дюзата.Дали е възможно това?

Смени "специалистите" най-добре. И след това се ориентирай към почистване на електрическите букси на дюзите, ако грешката, която сте видяли е свързана с тоците де. Не знам какво имаш предвид с това "дюзата не е работела"


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с двигателя Г4 2002 г. 150 к.с.

Мнениеот morfei1 » Нед 02 окт 2011 21:53


stamata_88 написа:Здр. колеги имам проблем с моя дизел golf 4 2002г. 1900куб. 150кс.като и дам гас и след като мине над 1200 оборота и започва да тресе двигателя се едно работи на 3 цилиндара и ми святка лампата за asr на таблото и неможе да се изклиючи а в движение пак тресе и набира по бавно и пуши черен пушек а интересното е че него прави постояно като я загася и се оправя?Благодаря предварително


Почти на 100% мога да ти кажа че проблема е в шината която подава ток на ПД елементите. Намира се втора ръка за по 50 кинта по моргите. Нова е 100 - 150лв. Сменя се сравнително елементарно.

Колата тресе докато е студена, загрява до 90 градуса, загасяш - палиш и проблем няма. Също така набива грешка в енджин модула, която казва че някоя от ПД елементите е проблемен, но всъщност проблема е в буксата му.

Напиш грешката която набива за всеки случай! На мой познат се случи с една такава ARL-ка, сменихме шината и се оправи :) .


stamata_88
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: Проблем с двигателя Г4 2002 г. 150 к.с.

Мнениеот stamata_88 » Пон 03 окт 2011 15:31


А тази шина къде се намира?Моите дюзи се намират под горния капака на двигателя.Неса отвънка на двигателя.А признаците са същите както ти си ги изброил
А ПД какво означава?
грешката мисля,че е 16687


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Проблем с двигателя Г4 2002 г. 150 к.с.

Мнениеот dmode101 » Пон 03 окт 2011 16:03


stamata_88 написа:А тази шина къде се намира?Моите дюзи се намират под горния капака на двигателя.Неса отвънка на двигателя.А признаците са същите както ти си ги изброил
А ПД какво означава?
грешката мисля,че е 16687

Под капака на клапаните е и шината с буксите за дюзите. ПД - помпа дюза.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с двигателя Г4 2002 г. 150 к.с.

Мнениеот morfei1 » Пон 03 окт 2011 19:35


stamata_88 написа:А тази шина къде се намира?Моите дюзи се намират под горния капака на двигателя.Неса отвънка на двигателя.А признаците са същите както ти си ги изброил
А ПД какво означава?
грешката мисля,че е 16687


Шината се намира точно там където се намират и ПД (помпа дюзите)... върви една шина с четири букси, които подават ток на ПД-тата. От лявата страна до тамдем помпата можеш да видиш една голяма букса с кабели, която влиза под капака на клапаните. Това е снопа който подава ток на шината.

Между "мисля" и "e", разликата е доста голяма. Първо уточни грешката посля я сподели, ако искаш разбира се :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта