


Проблем с двигателя Г4 2002 г. 150 к.с.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Проблем с двигателя Г4 2002 г. 150 к.с.
Здр. колеги имам проблем с моя дизел golf 4 2002г. 1900куб. 150кс.като и дам гас и след като мине над 1200 оборота и започва да тресе двигателя се едно работи на 3 цилиндара и ми святка лампата за asr на таблото и неможе да се изклиючи а в движение пак тресе и набира по бавно и пуши черен пушек а интересното е че него прави постояно като я загася и се оправя?Благодаря предварително
Re: Проблем с двигателя
stamata_88 написа:като я загася и се оправя
Ами нормално е,според мен като я загасиш да спира да тресе и пуши

-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Проблем с двигателя
rumend написа:като я загася и се оправя
Ами нормално е,според мен като я загасиш да спира да тресе и пуши

Re: Проблем с двигателя
stamata_88 написа:rumend написа:като я загася и се оправя
Ами нормално е,според мен като я загасиш да спира да тресе и пушиимам в предвид че след това като я запаля се оправя
Да бе,ама за дизелите има специален раздел във форума,надали тука дето са само бензинките някой ще може да те насочи
Последна промяна от IvanMan на Вто 27 сеп 2011 20:34, променено общо 1 път.
Причина: Местя в правилния раздел!
Причина: Местя в правилния раздел!
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с двигателя
Сякаш прилича на някой кофти чип,за вдигане на мощност или проблем с турбината...
Защо не се обърнеш към колегата brezel или някой друг който се занимава със писане на чипове?
Защо не се обърнеш към колегата brezel или някой друг който се занимава със писане на чипове?
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Проблем с двигателя
Колата не е чипосана заводски си е 150кс. а турбината си работи
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с двигателя
Чистонова ли е купувана? 

- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Проблем с двигателя
Няма какво да гадаем,без закачане на VAG Com само ще си чешем пръстите така че си потърси сервиз за диагностика а най-добре да е някой от форума 

- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проблем с двигателя
Щом пуши черен пушек значи има пробив някъде по турбопътищата,или е нещо с горивоподаването и следователно едва ли турбината работи коректно! 

-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Проблем с двигателя
Здр.Днес я закачих на vag com и отчете,че ми е изключвала дюзата на 3 цилиндър но в момента е работеща и всичко си работи както трябва.Също така и отчете,че не ми работи постоянно датчика за температурата който бил вързан към блока и ми казаха,че можело като не работи да пращал грешна информация към блока и това да спирало дюзата.Дали е възможно това?
Последна промяна от stamata_88 на Пет 30 сеп 2011 17:11, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Проблем с двигателя
stamata_88 написа:Здр.Днес я закачих на vag com и отчете,че ми е изключвала дюзата на 3 цилиндър но в момента е работеща и всичко си работи както трябва.Също така и отчете,че не ми работи постоянно датчика за температурата който бил вързан към блока и ми казаха,че можело като не работи да пращал грешна информация към блока и това да спирало дюзата.Дали е възможно това?
Смени "специалистите" най-добре. И след това се ориентирай към почистване на електрическите букси на дюзите, ако грешката, която сте видяли е свързана с тоците де. Не знам какво имаш предвид с това "дюзата не е работела"
Re: Проблем с двигателя Г4 2002 г. 150 к.с.
stamata_88 написа:Здр. колеги имам проблем с моя дизел golf 4 2002г. 1900куб. 150кс.като и дам гас и след като мине над 1200 оборота и започва да тресе двигателя се едно работи на 3 цилиндара и ми святка лампата за asr на таблото и неможе да се изклиючи а в движение пак тресе и набира по бавно и пуши черен пушек а интересното е че него прави постояно като я загася и се оправя?Благодаря предварително
Почти на 100% мога да ти кажа че проблема е в шината която подава ток на ПД елементите. Намира се втора ръка за по 50 кинта по моргите. Нова е 100 - 150лв. Сменя се сравнително елементарно.
Колата тресе докато е студена, загрява до 90 градуса, загасяш - палиш и проблем няма. Също така набива грешка в енджин модула, която казва че някоя от ПД елементите е проблемен, но всъщност проблема е в буксата му.
Напиш грешката която набива за всеки случай! На мой познат се случи с една такава ARL-ка, сменихме шината и се оправи

-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Проблем с двигателя Г4 2002 г. 150 к.с.
А тази шина къде се намира?Моите дюзи се намират под горния капака на двигателя.Неса отвънка на двигателя.А признаците са същите както ти си ги изброил
А ПД какво означава?
грешката мисля,че е 16687
А ПД какво означава?
грешката мисля,че е 16687
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Проблем с двигателя Г4 2002 г. 150 к.с.
stamata_88 написа:А тази шина къде се намира?Моите дюзи се намират под горния капака на двигателя.Неса отвънка на двигателя.А признаците са същите както ти си ги изброил
А ПД какво означава?
грешката мисля,че е 16687
Под капака на клапаните е и шината с буксите за дюзите. ПД - помпа дюза.
Re: Проблем с двигателя Г4 2002 г. 150 к.с.
stamata_88 написа:А тази шина къде се намира?Моите дюзи се намират под горния капака на двигателя.Неса отвънка на двигателя.А признаците са същите както ти си ги изброил
А ПД какво означава?
грешката мисля,че е 16687
Шината се намира точно там където се намират и ПД (помпа дюзите)... върви една шина с четири букси, които подават ток на ПД-тата. От лявата страна до тамдем помпата можеш да видиш една голяма букса с кабели, която влиза под капака на клапаните. Това е снопа който подава ток на шината.
Между "мисля" и "e", разликата е доста голяма. Първо уточни грешката посля я сподели, ако искаш разбира се

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта