


турбото пренадува
- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
турбото пренадува
колеги, знам че има много изписано по темата, но при мен мисля че случая е малко по-различен, до вчера колата не беше влизала в авариен режим, след като я обслувих обаче - ремъци, ролки, масло, почистване на геометрия, затапване на егр.. и тн, сега колата върви осезаемо по-добре до 160 км/ч където забива, и колата влиза в авариен режим. като загася и запаля наново, върви пак нормално до следващите 160. на ваг ком дава грешка - голямо налягане на .. нещо си забравих го, демек турбото е пренадуло. някакви идеи защо след като изчистихме турбото и започна да прави така?
Re: турбото пренадува
А актуатора настрoихте ли?
Последна промяна от the_tupan на Чет 20 окт 2011 5:28, променено общо 1 път.
- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: турбото пренадува
мне, не сме барали актуатор, ако може малко повече инфо за този актуатор 

-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: турбото пренадува
Актуатора е механичния клапан, който движи геометрията, закрепен е за турбото и лостчето му е захванато за геометрията и контрирано със зегерка. Та колега виж как се движи лоста на актуатора и колко ход има той, да не е нещо ръждясал и да не се движи свободно.Ако не е пипан преди това лоста на актуатора не би трябвало да се настройва след чистенето, но ако преди това е пипан или сте развивали контриращата гайка и сте удължавали или скъсявали дължината на лоста, тогава ще трябва да се настройва.Другия клапан, отговорен за движението на геометрията е Н75, той командва чрез вакум въпросния актуатор.
- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: турбото пренадува
значи не сме го барали актуатора, но си спомням че като го свалихме турбото, го гледаха, така че не би трябвало да има някъв проблем в него. а Н75 ще го гледаме утре дали е от него.
Re: турбото пренадува
mili 75 написа:Актуатора е механичния клапан, който движи геометрията, закрепен е за турбото и лостчето му е захванато за геометрията и контрирано със зегерка. Та колега виж как се движи лоста на актуатора и колко ход има той, да не е нещо ръждясал и да не се движи свободно.Ако не е пипан преди това лоста на актуатора не би трябвало да се настройва след чистенето, но ако преди това е пипан или сте развивали контриращата гайка и сте удължавали или скъсявали дължината на лоста, тогава ще трябва да се настройва.Другия клапан, отговорен за движението на геометрията е Н75, той командва чрез вакум въпросния актуатор.
Факт!

Другия вариант след като не сте бъзикали актуатора е нещо да е объркано при нареждане на вакуумите.
- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: турбото пренадува
колеги, сменихме Н75 с този клапан от егр-а, който трябва да е същия, промяна няма никаква. а компа записва постоянно една и съща грешка - 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference.
- batteto.1984
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: турбото пренадува
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... =16&t=4016 .Чети тук и ще разбереш кое сте обърнали! 

- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: турбото пренадува
batteto.1984 написа:http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=4016 .Чети тук и ще разбереш кое сте обърнали!
благодаря много колега, точно това беше

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 33 госта