турбото пренадува

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

турбото пренадува

Мнениеот ventostz » Сря 19 окт 2011 16:28


колеги, знам че има много изписано по темата, но при мен мисля че случая е малко по-различен, до вчера колата не беше влизала в авариен режим, след като я обслувих обаче - ремъци, ролки, масло, почистване на геометрия, затапване на егр.. и тн, сега колата върви осезаемо по-добре до 160 км/ч където забива, и колата влиза в авариен режим. като загася и запаля наново, върви пак нормално до следващите 160. на ваг ком дава грешка - голямо налягане на .. нещо си забравих го, демек турбото е пренадуло. някакви идеи защо след като изчистихме турбото и започна да прави така?




Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: турбото пренадува

Мнениеот ventostz » Сря 19 окт 2011 16:30


ето го и турбото като го свалихме scare

Изображение Изображение


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: турбото пренадува

Мнениеот the_tupan » Сря 19 окт 2011 16:46


А актуатора настрoихте ли?

Последна промяна от the_tupan на Чет 20 окт 2011 5:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: турбото пренадува

Мнениеот ventostz » Сря 19 окт 2011 17:27


мне, не сме барали актуатор, ако може малко повече инфо за този актуатор :roll:


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: турбото пренадува

Мнениеот mili 75 » Сря 19 окт 2011 18:36


Актуатора е механичния клапан, който движи геометрията, закрепен е за турбото и лостчето му е захванато за геометрията и контрирано със зегерка. Та колега виж как се движи лоста на актуатора и колко ход има той, да не е нещо ръждясал и да не се движи свободно.Ако не е пипан преди това лоста на актуатора не би трябвало да се настройва след чистенето, но ако преди това е пипан или сте развивали контриращата гайка и сте удължавали или скъсявали дължината на лоста, тогава ще трябва да се настройва.Другия клапан, отговорен за движението на геометрията е Н75, той командва чрез вакум въпросния актуатор.


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: турбото пренадува

Мнениеот ventostz » Сря 19 окт 2011 20:32


значи не сме го барали актуатора, но си спомням че като го свалихме турбото, го гледаха, така че не би трябвало да има някъв проблем в него. а Н75 ще го гледаме утре дали е от него.


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: турбото пренадува

Мнениеот the_tupan » Чет 20 окт 2011 5:31


mili 75 написа:Актуатора е механичния клапан, който движи геометрията, закрепен е за турбото и лостчето му е захванато за геометрията и контрирано със зегерка. Та колега виж как се движи лоста на актуатора и колко ход има той, да не е нещо ръждясал и да не се движи свободно.Ако не е пипан преди това лоста на актуатора не би трябвало да се настройва след чистенето, но ако преди това е пипан или сте развивали контриращата гайка и сте удължавали или скъсявали дължината на лоста, тогава ще трябва да се настройва.Другия клапан, отговорен за движението на геометрията е Н75, той командва чрез вакум въпросния актуатор.

Факт! :да:
Другия вариант след като не сте бъзикали актуатора е нещо да е объркано при нареждане на вакуумите.


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: турбото пренадува

Мнениеот ventostz » Чет 20 окт 2011 12:57


колеги, сменихме Н75 с този клапан от егр-а, който трябва да е същия, промяна няма никаква. а компа записва постоянно една и съща грешка - 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference.


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: турбото пренадува

Мнениеот batteto.1984 » Чет 20 окт 2011 13:48


http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... =16&t=4016 .Чети тук и ще разбереш кое сте обърнали! :D


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: турбото пренадува

Мнениеот ventostz » Пон 24 окт 2011 15:48


batteto.1984 написа:http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=4016 .Чети тук и ще разбереш кое сте обърнали! :D


благодаря много колега, точно това беше :beer свалихме турбото, обърнахме пръстена и сега всичко е наред



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 45 госта