Тресене в купето при 1Z-update 2011

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kamenitzafen
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Тресене в купето при 1Z-update 2011

Мнениеот kamenitzafen » Нед 24 окт 2010 21:48


Здравейте колеги,проблема е следния:Преди около месец колата започна доста сериозно да тресе на празен ход,особено сутррин когато е студена.След като загрее се пооправя малко,но проблема си остава.Когато и подам малко газ и тези трептения намаляват.Ходих на диагностика и ми казаха,че оборотите ми били в нормата и че трябва да сменя тампоните.След смяната нещата са си същите и сега ще ми правят промивка на горивната система!
Искам да попитам на какви обороти трябва да работи мотора(моята и топла и студена работи на едни и същи!!!)И за обтегача на пистовия ремък,нещо скърца и претраква,а като пусна климатика и свири,а и ремъка и ролката са нови.Да не би от там да се предава тази вибрация?
Интересното е,че мотора работи равномерно и спокойно(за дизел)!

Съжалявам ако има подобна тема,просто ненамерих нищо!

Здравейте отново колеги.Поредното застудяване доведе до неспокойна работа на мотора!Колкото по-студено,толкова по-силна е.Сега четох мнения,за това че имало реле,което не пуска напрежение към свещите(които работят).Сега когато още не подгрява дълго,има ли съпътстващо греене след запалване.До 11-12 градуса добре,падне ли под 10 градуса и сутрин или като изтине вибрира!
Идеи???

Последна промяна от kamenitzafen на Нед 16 окт 2011 19:51, променено общо 2 пъти.




kamenitzafen
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот kamenitzafen » Пон 25 окт 2010 13:42


Само да добавя,че след старателно оглеждане на форума,прочетох за вибрации в обтегача на пистовия ремък и още вчера го свалих,но ролката се върти свободно и в двете посоки,което ме навежда на мисълта,че не са оттам вибрациите!Обтяжната ролка си играе,колата продължава да тресе.
Интересното е,че преди въобще не пушеше,а сега пуши синкаво,а маслото се оказа,че за 5000км е паднало до минимума.
Сега незнам дали ще има ефект след тази профилактика,но този синкав пушек ме притеснява(или гори масло в цилиндрите или турбото пренадува).Лошото е,че всички тези проблеми са съпроводени със спад на мощност и повишаване на разхода!
Ако някой е имал подобен проблем при 1З моля да го сподели,тъй като това което прочетох и опитах нямаше ефект!
А също ако има и някой компетентен,нека ми каже на какъв майстор да я занеса и към кой проблем да се насоча.

П.с.Иначе колата пали,като часовник(топла,студена),центровката на помпата е 6,останаха дюзите и турбото или някой датчик,но компютъра не отчита нищо!

МОЛЯ НЯКОЙ МОДЕРАТОР ДА ПРЕМЕСТИ ТЕМАТА В РАЗДЕЛА ЗА ДИЗЕЛОВИ ДВИГАТЕЛИ!


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот krasio00o » Пон 25 окт 2010 19:33


Интересното е,че и аз сменях тампони,но вибрациите ми пак са повече от нормалното(явно от некачествени тампони).Кога ти пуши синьо при палене сутрин или постоянно и след като загрее?


kamenitzafen
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот kamenitzafen » Пон 25 окт 2010 19:47


Тампоните ми са качествени и скъпички,а за пушенето сутрин е доста,а после като загрее само при изфорсирване се получава,но ме притеснява,че съм долял над литър масло за 6000км.!


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот krasio00o » Пон 25 окт 2010 20:26


Провери предварението на помпата.Ако няма достаъчно аванс пуши синьо при палене когато е студена или проблем с ангренажното колело.Между другото в дизел раздела скоро коментирахме подобен проблем като твоя с пушенето.За разхода на масло винаги препоръчвам смяна с друго преди да се правят каквито и да било ремонти.Виж как са ти турбо пътищата и по скоро степента на омасляване.


kamenitzafen
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот kamenitzafen » Вто 07 дек 2010 23:13


Искам да повдигна малко темата,за да може някой със същия проблем да има представа!
След последното ми мнение правих няколко интервенции,които се оказаха безрезултатни.След смяната на тампони,ми преглеждаха дюзите,помпата,центровки и т.н.т,макар,че колата пали и върви като хората!!!Проблема остана налице.
Но там ми казаха,че шайбата на коляновия вал играела"яйцевидно" :banghead: Цени:оригинална около 350лв,някаква английска със отстъпките 180лв.-смених я,а колата тресе,но забелязахме,че ремъка преди нея неможеш да го видиш,защото мотае.Когато застопорим обтяжната ролка и ремъка заспива,а колата се успокоява!Отворихме механизма,бастуна е наред(има съвсем малък луфт),но явно пружината е заминала.Резнахме малко ушите с които се захваща,за я натегнем малко,но нямаше ефект и затова с СО-то капнахме самата ролка отвътре.Тя има 3 степени,и ние заварихме 1-вата и втората и за момент нещата се оправиха.Искам да кажа,че правим такива глупости,тъй като след тампони,промивки,диагностики и ШАЙБАТА парите естествено свършиха,а резултата беше нулев.
Оттогава нещата се пооправиха,но забелязах,че когато свещите сутрин подгряват по-дълго(под 9гр.)и колата става по неспокойна,но след малко се оправя.За съжаление обаче ми скърцаше малко ремъка,а обтяжната ролка чукаше.От няколко дни вибрациите пак са ужасни,ролката чука,ремъка свири,абе не е за приказване!!!Явно интервенцията е била с временен ефект.
Какво бихте ме посъветвали:
-да карам така и да се ядосвам :D
-да търся от някои колега "уж" здрав механизъм
-да потърся от морга
-да купя нов(макар,че ми бяха казали цифра!)

Това е от мен,бих се радвал някой да сподели компетентно мнение.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот milmar » Сря 08 дек 2010 9:55


Кажи ако обичаш , колко струват тампоните , че и аз ще я правя тази работа ...


kamenitzafen
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот kamenitzafen » Сря 08 дек 2010 11:04


С отстъпки бяха 64лв(непомня марката),а без отстъпка около 75лв.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот aradovanov » Сря 08 дек 2010 11:23


Това за кой тампон става въпрос?
Само предния на мотора е горе-долу такива пари читав.


kamenitzafen
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот kamenitzafen » Сря 08 дек 2010 12:18


предния и заден десен(като си срещу двигателя).Имаше и по-евтини,а тези бяха в средния клас,а отстъпката мисля че беше към 30%.
Незнам дали беше 64 или 74лв,тъй като плащах няколко неща накуп,но беше в този диапазон.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот milmar » Сря 08 дек 2010 14:06


aradovanov написа:Това за кой тампон става въпрос?
Само предния на мотора е горе-долу такива пари читав.


И аз си правех такива сметки , надявах да не е повече от 150лв комплекта :) . Ако ще сменям - ще са трите едновременно , едва ли са сменяни по жабарските земи :D .


Потребителски аватар
1z
Мнения: 758
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
Автомобил: seat ibiza
Двигател: atd
Местоположение: Русе Слънчев Бряг

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот 1z » Сря 08 дек 2010 22:06


milmar написа:
aradovanov написа:Това за кой тампон става въпрос?
Само предния на мотора е горе-долу такива пари читав.


И аз си правех такива сметки , надявах да не е повече от 150лв комплекта :) . Ако ще сменям - ще са трите едновременно , едва ли са сменяни по жабарските земи :D .


ще ти стигнат 150лв,ако не стигнат се обади :wink: предният е под 50 лева мисля 43 беше само него не съм сменил


kamenitzafen
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот kamenitzafen » Чет 27 яну 2011 20:07


Здарвейте отново колеги,понеже немога да разбера дължината на пистовия ремък на 1З с климатик реших да се обърна към вас!
Моя е 6PK 1552,а на един приятел 1545.
И понеже смених и шайбата на коляновия вал,рамото на обтяжната ролка(пружинния механизъм),Г-образния бастун и ролката,вибрациите продължават и сега се замислих дали не е дълъг ремъка.Дали тези 7мм ще променят положението и ще намалее ли вибрацията.


MORSKIQ2
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 21:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот MORSKIQ2 » Чет 27 яну 2011 20:42


Колега, има разлика колко е дълъг ремъка и другото нещо е, че тампоните трябваше да ги търсиш от някоя морга оригинални и читави, защото новите им са твърди гумите и за това има толкова големи вибрации а от моргата щяха да са меки и нямаше да е така. Другото което е виж тампона на скоросната кутия и меката връзка, те също оказват влияние.


niki0813
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 22 юли 2009 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот niki0813 » Чет 27 яну 2011 21:00


Живо се итересувам от тази тема защото и при мен вибрациите са много големи, а като гледам колегата колко неща е насменил направо ме отказва от кавито и да е опити!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 48 госта