ТДИ проблем с подгревни свещи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
darkoz
Мнения: 60
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 18:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: PK

ТДИ проблем с подгревни свещи

Мнениеот darkoz » Сря 23 ное 2011 18:37


Имам проблем с паленето при -5. Проверих си подгревните свещи като давам плюс на свещта няма искра. Въпроса ми е следния може ли ако са ми изгоряли и четирите свещи да съм запалил при -5 или не съм мерил като хората.




gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Проблем с Подгревни свещи.

Мнениеот gancho » Сря 23 ное 2011 18:57


Нали им даваш "+" от акумулатола?При леко допиране трябва да има искра.Иначе напълно е възможно да са изгорели и четирите(моите-само 3 mhihi )
Колеги пишат тук,че при -15гр. ТДИ пали със съвсем малко повече въртене и с изгорели 4 свещи.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Проблем с Подгревни свещи.

Мнениеот drago_tr » Сря 23 ное 2011 18:57


Абсолютно вероятно е да са ти изгорели и 4-те свещи. Не е проблем да запали и без тях при -5. Щом няма искра....сменяй. :да:


darkoz
Мнения: 60
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 18:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: PK

Re: Проблем с Подгревни свещи.

Мнениеот darkoz » Сря 23 ное 2011 18:59


Много благодаря за конкретните отговори. Това ми трябваше, защото паля с повече въртене пък като ги меря изглеждат изгоряли. Благодаря :)


Потребителски аватар
tekowar
Мнения: 63
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 20:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: Проблем с Подгревни свещи.

Мнениеот tekowar » Сря 23 ное 2011 19:46


Внимавай при смяната да не скъсаш някоя,че после maikomila .


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Проблем с Подгревни свещи.

Мнениеот drago_tr » Сря 23 ное 2011 19:56


Отвиват се на топъл мотор :!:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Проблем с Подгревни свещи.

Мнениеот emo-gar » Пет 25 ное 2011 8:16


drago_tr написа:Отвиват се на топъл мотор :!:

Още по добре,ако някак си мотора е топъл а свещите студени... :screwy Навсякъде ,където съм се консултирал,са ми казвали:на студен мотор.Така съм и правил,без проблем.Ама и инструментче читаво и спокойствие се иска.Всичко зависи от това как са стягани и колко време не са отвивани.При топла глава(визирам алуминиева),резбата е по-лабилна и може да се случи случката,при прекомерно напъване на "запекла" свещ-може да се скъса,още повече ако инструмента(ключа) е неудобен.
На мои коли си ги отвивам без страх,но на един Мерцедес-неудобно,под колектора-само посочих кои са дефектни и ги пратих на "развивач" с гъвкави стави на пръстите(щото не им се даваха пари за гарнитурки на смукателния колектор).Та им инкасира майстора по 30 пари работа на свещ,зер си обелил кокалчетата и 3 часа се е борил....успял е.


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с Подгревни свещи.

Мнениеот jollycatman » Нед 27 ное 2011 19:04


Аз преди да сменя моите погледнах за мнения във форума, но един вика на студен, друг на топъл двигател. Сметнах, че на студен е по-правилно, защото който е внимавал в часовете по физика знае, че при загряване веществата се разширяват :Mr Green Fun


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Проблем с Подгревни свещи.

Мнениеот drago_tr » Нед 27 ное 2011 19:09


Аз моите ги отвих на топъл мотор и излезнаха много лесно.


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с Подгревни свещи.

Мнениеот the_tupan » Нед 27 ное 2011 19:17


И аз доста се почудих дали да отвия моите на топъл или студен мотор. В крайна сметка реших, че ще ги развия когато двигателя е хладък т.е. 30-40 градуса. :Mr Green Fun Излязоха без каквито и да е проблеми.


Потребителски аватар
pepi_iliev
Мнения: 189
Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
Двигател: AGR
Местоположение: София

Re: Проблем с Подгревни свещи.

Мнениеот pepi_iliev » Нед 27 ное 2011 21:40


drago_tr написа:Аз моите ги отвих на топъл мотор и излезнаха много лесно.


И при мен така. :)


generalat1
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kazanlak

Re: Проблем с Подгревни свещи.

Мнениеот generalat1 » Пон 28 ное 2011 12:01


ако се брои 4км каране- топъл мотор значи моите ги развих на топло супер лесно и 4-те бяха изгорели и пак палеше.така че успех :да:


s8_tdi
Мнения: 23
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Re: Проблем с Подгревни свещи.

Мнениеот s8_tdi » Пон 28 ное 2011 14:13


А как се справяте с изпечените лули от времето?


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Проблем с Подгревни свещи.

Мнениеот achodemo » Пон 28 ное 2011 23:19


darkoz написа:Имам проблем с паленето при -5. Проверих си подгревните свещи като давам плюс на свещта няма искра. Въпроса ми е следния може ли ако са ми изгоряли и четирите свещи да съм запалил при -5 или не съм мерил като хората.


Колега мултицетче нямаш ли , от онези по 5лв на битака да !!

Каква искра търсиш , много е не сигурно това замерване твоето . Мерят се с въпросното уредче в режим Ом-метър и всичко става ясно !!!!


Потребителски аватар
pepi_iliev
Мнения: 189
Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
Двигател: AGR
Местоположение: София

Re: Проблем с Подгревни свещи.

Мнениеот pepi_iliev » Вто 29 ное 2011 15:49


s8_tdi написа:А как се справяте с изпечените лули от времето?


Ако имаш впредвид шината, която дава ток на свещите, мойта се свали много лесно. Иначе съм чел, че си трябва яко дърпане.
Отностно замерването, колегата над мен е прав. Слагаш минуса на мултицета в/у минуса на акумулатора, а плюса - в/у свеща. При работещи свещи мисля, че трябва да ти покаже м/у 1,0-1,3 ома. Ако все пак и след това се съмняваш, сваляш свещите и ги пробваш с едно кабелче в/у акумулатора и тя трябва да стане огнено червена за 2-3 секунди. Връзваш кабелчето за горната част на свещта и опираш другият му край в плюса на акумулатора, а свеща я опираш в/у минуса на акумулатора. Внимавай само да не се изгориш от свещта или да не опреш кабела в плюса и в минуса на акумулатора едновременно. :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта