ТДИ проблем с подгревни свещи
ТДИ проблем с подгревни свещи
Имам проблем с паленето при -5. Проверих си подгревните свещи като давам плюс на свещта няма искра. Въпроса ми е следния може ли ако са ми изгоряли и четирите свещи да съм запалил при -5 или не съм мерил като хората.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Проблем с Подгревни свещи.
Нали им даваш "+" от акумулатола?При леко допиране трябва да има искра.Иначе напълно е възможно да са изгорели и четирите(моите-само 3
)
Колеги пишат тук,че при -15гр. ТДИ пали със съвсем малко повече въртене и с изгорели 4 свещи.

Колеги пишат тук,че при -15гр. ТДИ пали със съвсем малко повече въртене и с изгорели 4 свещи.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Проблем с Подгревни свещи.
Абсолютно вероятно е да са ти изгорели и 4-те свещи. Не е проблем да запали и без тях при -5. Щом няма искра....сменяй. 

Re: Проблем с Подгревни свещи.
Много благодаря за конкретните отговори. Това ми трябваше, защото паля с повече въртене пък като ги меря изглеждат изгоряли. Благодаря 

- tekowar
- Мнения: 63
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Проблем с Подгревни свещи.
Внимавай при смяната да не скъсаш някоя,че после
.

- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Проблем с Подгревни свещи.
Отвиват се на топъл мотор 

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Проблем с Подгревни свещи.
drago_tr написа:Отвиват се на топъл мотор
Още по добре,ако някак си мотора е топъл а свещите студени...

На мои коли си ги отвивам без страх,но на един Мерцедес-неудобно,под колектора-само посочих кои са дефектни и ги пратих на "развивач" с гъвкави стави на пръстите(щото не им се даваха пари за гарнитурки на смукателния колектор).Та им инкасира майстора по 30 пари работа на свещ,зер си обелил кокалчетата и 3 часа се е борил....успял е.
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с Подгревни свещи.
Аз преди да сменя моите погледнах за мнения във форума, но един вика на студен, друг на топъл двигател. Сметнах, че на студен е по-правилно, защото който е внимавал в часовете по физика знае, че при загряване веществата се разширяват 

- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Проблем с Подгревни свещи.
Аз моите ги отвих на топъл мотор и излезнаха много лесно.
Re: Проблем с Подгревни свещи.
И аз доста се почудих дали да отвия моите на топъл или студен мотор. В крайна сметка реших, че ще ги развия когато двигателя е хладък т.е. 30-40 градуса.
Излязоха без каквито и да е проблеми.

- pepi_iliev
- Мнения: 189
- Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
- Двигател: AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с Подгревни свещи.
drago_tr написа:Аз моите ги отвих на топъл мотор и излезнаха много лесно.
И при мен така.

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kazanlak
Re: Проблем с Подгревни свещи.
ако се брои 4км каране- топъл мотор значи моите ги развих на топло супер лесно и 4-те бяха изгорели и пак палеше.така че успех 

-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Re: Проблем с Подгревни свещи.
А как се справяте с изпечените лули от времето?
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Проблем с Подгревни свещи.
darkoz написа:Имам проблем с паленето при -5. Проверих си подгревните свещи като давам плюс на свещта няма искра. Въпроса ми е следния може ли ако са ми изгоряли и четирите свещи да съм запалил при -5 или не съм мерил като хората.
Колега мултицетче нямаш ли , от онези по 5лв на битака да !!
Каква искра търсиш , много е не сигурно това замерване твоето . Мерят се с въпросното уредче в режим Ом-метър и всичко става ясно !!!!
- pepi_iliev
- Мнения: 189
- Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
- Двигател: AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с Подгревни свещи.
s8_tdi написа:А как се справяте с изпечените лули от времето?
Ако имаш впредвид шината, която дава ток на свещите, мойта се свали много лесно. Иначе съм чел, че си трябва яко дърпане.
Отностно замерването, колегата над мен е прав. Слагаш минуса на мултицета в/у минуса на акумулатора, а плюса - в/у свеща. При работещи свещи мисля, че трябва да ти покаже м/у 1,0-1,3 ома. Ако все пак и след това се съмняваш, сваляш свещите и ги пробваш с едно кабелче в/у акумулатора и тя трябва да стане огнено червена за 2-3 секунди. Връзваш кабелчето за горната част на свещта и опираш другият му край в плюса на акумулатора, а свеща я опираш в/у минуса на акумулатора. Внимавай само да не се изгориш от свещта или да не опреш кабела в плюса и в минуса на акумулатора едновременно.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта