Голф AAZ с ГНП от Ситроен Ксантия

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Голф AAZ с ГНП от Ситроен Ксантия

Мнениеот samo_pechka » Вто 13 дек 2011 20:33


Колеги ,въпроса ми е дали някой е опитвал да монтира на AAZ ГНП от Ситроен Ксантия марка Бош ? Идеята е да се сложи помпа, която без проблем може да работи с доста по-високо налягане на дюзите (175-180 бара) Самият аз вече си купих такава помпа .Наложи се обаче да взема и планки от стара (повредена ) помпа на AAZ за да мога да я монтирам безпроблемно на Голфа и да мога да закача жилата за газта и "смукача" .Отделно се наложи и ангренажно колело от мотор 1Z заради по-дебелия вал на помпата (20 милиметра) .Всичко пасва едно към едно ! В момента търся и дюзи които фабрично са на 175-180 бара .Мисля и тях да взема от такъв Ситроен (ех тоя Ситроен :mrgreen: ) При тях обаче има една конструктивна разлика спрямо тези за Голф !Разликата е в долната част на дюзата(разпръсквача едва ли има някаква разлика в размера ) .Дали няма да стане да се ползва долна част от Голфаджийски дюзи и да се направят за да станат за Фауве)!Тези дни ще се ходи малко по моргите да видим кое от какво ще "пасне" mhihi Цялата идея на манипулацията е да се направи качествен тунинг :Mr Green Fun ,естествено ще има и челен кулер и бъзикан вентилатор mhihi Някакви предложения за дюзи -от каква кола да се търси?




Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Голф AAZ с ГНП от Ситроен Ксантия

Мнениеот vinixxx » Вто 13 дек 2011 21:51


уж от 1.6 гтд са използвали за твойте цели :?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф AAZ с ГНП от Ситроен Ксантия

Мнениеот stefan4o » Вто 13 дек 2011 21:54


Ако идеята е вървеж - баджанак ми имаше ситроен с помпа бош. 90 к.с. карал съм я и съм се возил многократно, не ми е направила впечатление да е голяма бегачка mhihi


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф AAZ с ГНП от Ситроен Ксантия

Мнениеот samo_pechka » Сря 14 дек 2011 10:47


Идеята колеги е помпата да се справя "без зор" с по-голямото налягане на дюзите -175-180 бара (тя стоково си е така) .В немските форуми бях чел ,че оригиналните ГНП-ета на AAZ се справят с по-високо от стоковото(155-160) налягане ,но се има едно на предвид ,че работят малко към лимита си .Докато от Ситроена може без проблем и с 200 бара да го подкараш(има по-дебел вал на помпата като на 1Z) .Наскоро бях "вкарал" бая пари в Голфа и самата мисъл,че може да се скъса вала на помпата ме "изкарва" от равновесие :mrgreen:


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Голф AAZ с ГНП от Ситроен Ксантия

Мнениеот don hose » Сря 14 дек 2011 11:25


Колега грешна стратегия си предприел.Спри преди да си дал пари за глупости.Ако си решил да правиш бегачка от този мотор ми пиши на лични,за да ти обесня!


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф AAZ с ГНП от Ситроен Ксантия

Мнениеот samo_pechka » Сря 14 дек 2011 22:00


don hose написа:Колега грешна стратегия си предприел.Спри преди да си дал пари за глупости.Ако си решил да правиш бегачка от този мотор ми пиши на лични,за да ти обесня!

Докато чакам един двигател със скорости от 1Z :mrgreen: ще копирам един мой отговор от една подобна тема, за да стане ясно с какво се захващам..."Колеги почетох какво сте писали.... няма лошо в това да си направи колиците малко по-пъргави :mrgreen: на мен отдавна ми се върти една хубава идея ...как да стане голфарата по- пъргава .. аз самият съм с AAZ мотор..той "носи" до една степен на "хардуер" и от него може да се "изкара" около 100-ина магарета :Mr Green Fun и колата да върви така общо взето безпроблемно...Най-съществения недостатък на цялата манипулация е...скоростната кутия и ОХЛАЖДАНЕТО!! Колата набира яко и...дотам !!(Освен това може от температура да :bishop )Просто предавателното число на дифа е малко след тоя "тюнинг" mhihi Аз искам да споделя моята идея каква е : Мотор от 1Z (задължително !) със скоростната кутия и жилата за управлението и ,ГНП от Ситроен 1,9 тд марка Бош (пригажда се с малко доработки за да стане),ангренажно колело за ГНП-ето - от мотора 1Z,кулер от Спринтер 312 , маха се катализатора ,нова ауспусна система на по-голям диаметър тръби. Цялата манипулация е ОСЪЩЕСТВИМА !! И е БЕЗ електроника ,БЕЗ комп !!Колата става здрава и мн. надеждна и доста икономична . Разходите за целия кеф ...около бондаг :mrgreen: Ама кеф цена НЯМА :banana
" темата е viewtopic.php?f=24&t=219734



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта