Проблем с форсирането Поло 1.4ТДИ 6н2 2000 / Спешно

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
elenkov
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 03 дек 2010 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с форсирането Поло 1.4ТДИ 6н2 2000 / Спешно

Мнениеот elenkov » Пет 09 дек 2011 15:36


Здравейте,
от седмица на сам имам проблем с полото си .. 1.4 ТДИ 2000г 6N2 модел.

Не мога да я изфорсирам .. давам газ.. давам и до 3000 оборота .. мъртвец от всякъде.
Сложих нафта с добавка от ОМВ + добавка на Castrol TDA и излезнах от София за тест ходих до Ихтиман и обратно.. между 2000-2300 оборота придърпва леко и след това набира лека по лека до 3000.. все едно няма турбо и не се включва :(.

Днес сутринта ставам, паля и чувам турбината да свисти леко, но като тръгнах и все едно я няма.. Някой да е имал такъв проблем ?
Моля за помощ, днес пътувам за Боровец с нея.. до края на работния ден да видя какво ще свърша и да тествам, нагоре към Самоков.

Поздрави




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Re: Проблем с форсирането Поло 1.4ТДИ 6н2 2000 / Спешно

Мнениеот gr_kanev » Пет 09 дек 2011 18:06


Авариен режим. Закачи VAG-COM (или както сега е по-модерно - VCDS) за да се види на какво се дължи.


elenkov
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 03 дек 2010 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с форсирането Поло 1.4ТДИ 6н2 2000 / Спешно

Мнениеот elenkov » Пет 09 дек 2011 18:19


Препоръчайте ми някой в София, за да отида да я види направо.. на Ваг кома :)

gr_kanev написа:Авариен режим. Закачи VAG-COM (или както сега е по-модерно - VCDS) за да се види на какво се дължи.



Закачих ме я и нищо ! Никаква грешка .. помагайте имам скрийн шотове на лога .. но казва няма грешки


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с форсирането Поло 1.4ТДИ 6н2 2000 / Спешно

Мнениеот °niksi° » Нед 11 дек 2011 9:55


Гпривен филтър кога е сменян.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с форсирането Поло 1.4ТДИ 6н2 2000 / Спешно

Мнениеот red.devilll » Нед 11 дек 2011 11:05


Колегата над мен е твоя човек,утиваш при него и ще ти реши проблемите. :beer Супер доволен от него и от Мишо.Пиши му на лични и се разберете и се надявам да ти помогне



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта