


Проблем Голф 3-ка 1.9ТД
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 23 окт 2010 20:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Проблем Голф 3-ка 1.9ТД
Здравейте, колата е 93-та година година 75 к.с не знам какъв е проблема обаче колата не върви както другите с такъв мотор където са , много пуши като и даваш газ , мислихме ,че е катализатор премахнахме го и същата работа , турбото се чува че работи като е в обороти .. кажете си мнението едни ми казват , че е турбо други че има запушени дюзи ,други ГНП ... някой запознат ли е да ми каже какво да направя по въпроса ,защото много се мъчи колата така , когато я взехме беше на 150 000 км сега е на 250 000 км и няма разлика в вървенето тогава както и сега си върви , разхода не е голям 5-6 понякога и 7 ..
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД
Колега това че турбото се чува не значи че работи като хората.
Слагате манометъра и мерите налягането на турбото в движение.
Ако надува тогава тръгвате по системата дюзи и помпа.
Дюзите се мерят на стенд на какво налягане отварят и как пръскат, помпата също се мери на стенд, така че си е работа за специалист.
Това че пуши черно обаче ми говори лично на мен че имаш проблем с надува на турбината, така че почнете от нея.
Слагате манометъра и мерите налягането на турбото в движение.
Ако надува тогава тръгвате по системата дюзи и помпа.
Дюзите се мерят на стенд на какво налягане отварят и как пръскат, помпата също се мери на стенд, така че си е работа за специалист.
Това че пуши черно обаче ми говори лично на мен че имаш проблем с надува на турбината, така че почнете от нея.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД
milenski_77 написа:Колега това че турбото се чува не значи че работи като хората.
Слагате манометъра и мерите налягането на турбото в движение.
Ако надува тогава тръгвате по системата дюзи и помпа.
Дюзите се мерят на стенд на какво налягане отварят и как пръскат, помпата също се мери на стенд, така че си е работа за специалист.
Това че пуши черно обаче ми говори лично на мен че имаш проблем с надува на турбината, така че почнете от нея.


-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 23 окт 2010 20:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД
samo_pechka написа:milenski_77 написа:Колега това че турбото се чува не значи че работи като хората.
Слагате манометъра и мерите налягането на турбото в движение.
Ако надува тогава тръгвате по системата дюзи и помпа.
Дюзите се мерят на стенд на какво налягане отварят и как пръскат, помпата също се мери на стенд, така че си е работа за специалист.
Това че пуши черно обаче ми говори лично на мен че имаш проблем с надува на турбината, така че почнете от нея.Аз само да добавя ,колата с ЕГР ли е ?Ако е така ,може да е останал блокиран в отворено състояние и заради това да се мъчи колицата.Вижте и центровката на помпата( 0.8 преди ГМТ)
Може ли да ми обесниш по прост начин ,защото не разбирам какво е ЕГР
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД
bulgaria1994 написа:samo_pechka написа:milenski_77 написа:Колега това че турбото се чува не значи че работи като хората.
Слагате манометъра и мерите налягането на турбото в движение.
Ако надува тогава тръгвате по системата дюзи и помпа.
Дюзите се мерят на стенд на какво налягане отварят и как пръскат, помпата също се мери на стенд, така че си е работа за специалист.
Това че пуши черно обаче ми говори лично на мен че имаш проблем с надува на турбината, така че почнете от нея.Аз само да добавя ,колата с ЕГР ли е ?Ако е така ,може да е останал блокиран в отворено състояние и заради това да се мъчи колицата.Вижте и центровката на помпата( 0.8 преди ГМТ)
Може ли да ми обесниш по прост начин ,защото не разбирам какво е ЕГР
При някои модели уж заради екологията има един клапан на колекторите, който при определени обороти пропуска газове към смук. колектор.И ако тоя клапан се прецака и остане отворен ,мотора става "спънат" и почва да грее и гори.
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД
Дааа последните AAZ-ки имат ЕГР, който се управлява електромеханично от едно ключе на помпата.
Ако има такъв то той може направо да се затапи, тъй като няма никакъв смисъл от него.
А на въпроса на колегата ЕГР е съкращение за система за рециркулация на изгорелите газове.
На ниски обороти част от изгорелите газове се връщат за доизгаряне.
На дизелите с комп тая система се управлява от него.
Ако има такъв то той може направо да се затапи, тъй като няма никакъв смисъл от него.
А на въпроса на колегата ЕГР е съкращение за система за рециркулация на изгорелите газове.
На ниски обороти част от изгорелите газове се връщат за доизгаряне.
На дизелите с комп тая система се управлява от него.
- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД
в интернет няма да стане да си оправиш проблема,ако изобщо има такъв,щото понятетието "колата не върви" е доста разтегливо.Това което можеш да направиш без намеса на майстор е да видиш кво е положението с ангренажния ремък и евентуално с прословутата шайба на коляновия вал.От там нататак тиостава да си намериш читав майстор,което между другото е доста важно 

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 23 окт 2010 20:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД
vinixxx написа:в интернет няма да стане да си оправиш проблема,ако изобщо има такъв,щото понятетието "колата не върви" е доста разтегливо.Това което можеш да направиш без намеса на майстор е да видиш кво е положението с ангренажния ремък и евентуално с прословутата шайба на коляновия вал.От там нататак тиостава да си намериш читав майстор,което между другото е доста важно
Карал съм около 5 такива с такъв мотор и същата година на пройзводство и има доста голяма разлика
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД
Колегите са прави , провери си налягането на турбото,защото и аз си мислех ,че ако не надува няма да пуши,защото няма налягане към бууст пина и няма да увеличи времето на пръскане но не беше точно така ...карах една отсечка без турбо и колата до 1800 не пушеше ама след това ... почна да пуши чернилка.Относно това ,че си карал други AAZ и са вървели повече винаги е относително ,защото не се знае дали не е играно с теях както аз с моя 

- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД
vinixxx написа:в интернет няма да стане да си оправиш проблема,ако изобщо има такъв,щото понятетието "колата не върви" е доста разтегливо.Това което можеш да направиш без намеса на майстор е да видиш кво е положението с ангренажния ремък и евентуално с прословутата шайба на коляновия вал.От там нататак тиостава да си намериш читав майстор,което между другото е доста важно
И мен ми мина през ума за шайбата(ех тая килършайба



- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД
или вентилаторили или гнп
- mitaka8028
- Мнения: 25
- Регистриран на: Нед 11 окт 2009 9:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД
Според мен нищо и няма на колата ти и аз съм карал такъв и в момента даже си имам такъв и върви слабо за разлика от други ааз-ки.Просто има възможност да се набазика малко помпата и малко турбото и почва да се движи много по бързо ако си сток и нищо не си пипал не може да искаш да върви като други ааз (набъзикани). Ти си изминал 100000 км. и сега чак си решил че колата не върви ЗАЩО?Карай си колицата и не се занимавай с глупости има хора си мечтаят за такъв разход на гориво.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД
mitaka8028 написа:Според мен нищо и няма на колата ти и аз съм карал такъв и в момента даже си имам такъв и върви слабо за разлика от други ааз-ки.Просто има възможност да се набазика малко помпата и малко турбото и почва да се движи много по бързо ако си сток и нищо не си пипал не може да искаш да върви като други ааз (набъзикани). Ти си изминал 100000 км. и сега чак си решил че колата не върви ЗАЩО?Карай си колицата и не се занимавай с глупости има хора си мечтаят за такъв разход на гориво.
Колега..то хубаво да не бутаме..ама ако си прочел в началото колата на колегата bulgaria1994 просто не е в ред..цитирам:много пуши като и даваш газ;какво да направя по въпроса ,защото много се мъчи колата така ...и т.н.
- mitaka8028
- Мнения: 25
- Регистриран на: Нед 11 окт 2009 9:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД
Пушенето най вероятно е от турбото нормално е да си пуши при високи обороти а че се мъчи ами ще се поизмъчи още 100000 км.Само печка да знаеш много добре съм прочел какво пише.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД
mitaka8028 написа:Пушенето най вероятно е от турбото нормално е да си пуши при високи обороти а че се мъчи ами ще се поизмъчи още 100000 км.Само печка да знаеш много добре съм прочел какво пише.
Колега ..ти хубаво,че четеш ...май не ти става ясно едно :ПУШИ ЛИ ЯКО НА ВИСОКИ ОБОРОТИ И ТОВА В ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА 100 000 КМ...НЕ Е ДОБРЕ И НЕ Е НОРМАЛНО!! Най-вероятната причина е липсата на достатъчно налягане -причините не са кой-знае колко Ако е преобогатено горивото на ГНП-ето ще пуши и на ниски и ще му падат мн бавно оборотите и ще папа доста(особено както няма и налягане от турбото) Човека си иска колата да е в ред ,а ти му казваш да си кара така.Темата прерасна в тъпи спорове

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: koki_moki74 и 57 госта