Проблем Голф 3-ка 1.9ТД

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
bulgaria1994
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 23 окт 2010 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Проблем Голф 3-ка 1.9ТД

Мнениеот bulgaria1994 » Сря 21 дек 2011 10:26


Здравейте, колата е 93-та година година 75 к.с не знам какъв е проблема обаче колата не върви както другите с такъв мотор където са , много пуши като и даваш газ , мислихме ,че е катализатор премахнахме го и същата работа , турбото се чува че работи като е в обороти .. кажете си мнението едни ми казват , че е турбо други че има запушени дюзи ,други ГНП ... някой запознат ли е да ми каже какво да направя по въпроса ,защото много се мъчи колата така , когато я взехме беше на 150 000 км сега е на 250 000 км и няма разлика в вървенето тогава както и сега си върви , разхода не е голям 5-6 понякога и 7 ..




milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД

Мнениеот milenski_77 » Сря 21 дек 2011 14:39


Колега това че турбото се чува не значи че работи като хората.
Слагате манометъра и мерите налягането на турбото в движение.
Ако надува тогава тръгвате по системата дюзи и помпа.
Дюзите се мерят на стенд на какво налягане отварят и как пръскат, помпата също се мери на стенд, така че си е работа за специалист.
Това че пуши черно обаче ми говори лично на мен че имаш проблем с надува на турбината, така че почнете от нея.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД

Мнениеот samo_pechka » Сря 21 дек 2011 15:34


milenski_77 написа:Колега това че турбото се чува не значи че работи като хората.
Слагате манометъра и мерите налягането на турбото в движение.
Ако надува тогава тръгвате по системата дюзи и помпа.
Дюзите се мерят на стенд на какво налягане отварят и как пръскат, помпата също се мери на стенд, така че си е работа за специалист.
Това че пуши черно обаче ми говори лично на мен че имаш проблем с надува на турбината, така че почнете от нея.
:да: Аз само да добавя ,колата с ЕГР ли е ?Ако е така ,може да е останал блокиран в отворено състояние и заради това да се мъчи колицата.Вижте и центровката на помпата( 0.8 преди ГМТ) :да:


bulgaria1994
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 23 окт 2010 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД

Мнениеот bulgaria1994 » Сря 21 дек 2011 19:06


samo_pechka написа:
milenski_77 написа:Колега това че турбото се чува не значи че работи като хората.
Слагате манометъра и мерите налягането на турбото в движение.
Ако надува тогава тръгвате по системата дюзи и помпа.
Дюзите се мерят на стенд на какво налягане отварят и как пръскат, помпата също се мери на стенд, така че си е работа за специалист.
Това че пуши черно обаче ми говори лично на мен че имаш проблем с надува на турбината, така че почнете от нея.
:да: Аз само да добавя ,колата с ЕГР ли е ?Ако е така ,може да е останал блокиран в отворено състояние и заради това да се мъчи колицата.Вижте и центровката на помпата( 0.8 преди ГМТ) :да:


Може ли да ми обесниш по прост начин ,защото не разбирам какво е ЕГР


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД

Мнениеот samo_pechka » Сря 21 дек 2011 19:23


bulgaria1994 написа:
samo_pechka написа:
milenski_77 написа:Колега това че турбото се чува не значи че работи като хората.
Слагате манометъра и мерите налягането на турбото в движение.
Ако надува тогава тръгвате по системата дюзи и помпа.
Дюзите се мерят на стенд на какво налягане отварят и как пръскат, помпата също се мери на стенд, така че си е работа за специалист.
Това че пуши черно обаче ми говори лично на мен че имаш проблем с надува на турбината, така че почнете от нея.
:да: Аз само да добавя ,колата с ЕГР ли е ?Ако е така ,може да е останал блокиран в отворено състояние и заради това да се мъчи колицата.Вижте и центровката на помпата( 0.8 преди ГМТ) :да:


Може ли да ми обесниш по прост начин ,защото не разбирам какво е ЕГР

При някои модели уж заради екологията има един клапан на колекторите, който при определени обороти пропуска газове към смук. колектор.И ако тоя клапан се прецака и остане отворен ,мотора става "спънат" и почва да грее и гори.


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД

Мнениеот milenski_77 » Сря 21 дек 2011 20:37


Дааа последните AAZ-ки имат ЕГР, който се управлява електромеханично от едно ключе на помпата.
Ако има такъв то той може направо да се затапи, тъй като няма никакъв смисъл от него.
А на въпроса на колегата ЕГР е съкращение за система за рециркулация на изгорелите газове.
На ниски обороти част от изгорелите газове се връщат за доизгаряне.
На дизелите с комп тая система се управлява от него.


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД

Мнениеот vinixxx » Сря 21 дек 2011 23:08


в интернет няма да стане да си оправиш проблема,ако изобщо има такъв,щото понятетието "колата не върви" е доста разтегливо.Това което можеш да направиш без намеса на майстор е да видиш кво е положението с ангренажния ремък и евентуално с прословутата шайба на коляновия вал.От там нататак тиостава да си намериш читав майстор,което между другото е доста важно :arrow:


bulgaria1994
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 23 окт 2010 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД

Мнениеот bulgaria1994 » Сря 21 дек 2011 23:32


vinixxx написа:в интернет няма да стане да си оправиш проблема,ако изобщо има такъв,щото понятетието "колата не върви" е доста разтегливо.Това което можеш да направиш без намеса на майстор е да видиш кво е положението с ангренажния ремък и евентуално с прословутата шайба на коляновия вал.От там нататак тиостава да си намериш читав майстор,което между другото е доста важно :arrow:



Карал съм около 5 такива с такъв мотор и същата година на пройзводство и има доста голяма разлика


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД

Мнениеот ventotdi » Чет 22 дек 2011 9:54


Колегите са прави , провери си налягането на турбото,защото и аз си мислех ,че ако не надува няма да пуши,защото няма налягане към бууст пина и няма да увеличи времето на пръскане но не беше точно така ...карах една отсечка без турбо и колата до 1800 не пушеше ама след това ... почна да пуши чернилка.Относно това ,че си карал други AAZ и са вървели повече винаги е относително ,защото не се знае дали не е играно с теях както аз с моя ;)


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД

Мнениеот samo_pechka » Чет 22 дек 2011 20:01


vinixxx написа:в интернет няма да стане да си оправиш проблема,ако изобщо има такъв,щото понятетието "колата не върви" е доста разтегливо.Това което можеш да направиш без намеса на майстор е да видиш кво е положението с ангренажния ремък и евентуално с прословутата шайба на коляновия вал.От там нататак тиостава да си намериш читав майстор,което между другото е доста важно :arrow:

И мен ми мина през ума за шайбата(ех тая килършайба :mrgreen: ) Ама след туй като прочетох,че вече я карат амен 100 к.км. и няма промяна...си викам "не ще да е шайбата..досега да се е гътнал 100 на 100 поне 10 пъти mhihi .Вентилатора нещо ще да е :да:


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД

Мнениеот vinixxx » Чет 22 дек 2011 21:52


или вентилаторили или гнп


Потребителски аватар
mitaka8028
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 11 окт 2009 9:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД

Мнениеот mitaka8028 » Пет 23 дек 2011 8:59


Според мен нищо и няма на колата ти и аз съм карал такъв и в момента даже си имам такъв и върви слабо за разлика от други ааз-ки.Просто има възможност да се набазика малко помпата и малко турбото и почва да се движи много по бързо ако си сток и нищо не си пипал не може да искаш да върви като други ааз (набъзикани). Ти си изминал 100000 км. и сега чак си решил че колата не върви ЗАЩО?Карай си колицата и не се занимавай с глупости има хора си мечтаят за такъв разход на гориво.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД

Мнениеот samo_pechka » Пет 23 дек 2011 11:27


mitaka8028 написа:Според мен нищо и няма на колата ти и аз съм карал такъв и в момента даже си имам такъв и върви слабо за разлика от други ааз-ки.Просто има възможност да се набазика малко помпата и малко турбото и почва да се движи много по бързо ако си сток и нищо не си пипал не може да искаш да върви като други ааз (набъзикани). Ти си изминал 100000 км. и сега чак си решил че колата не върви ЗАЩО?Карай си колицата и не се занимавай с глупости има хора си мечтаят за такъв разход на гориво.

Колега..то хубаво да не бутаме..ама ако си прочел в началото колата на колегата bulgaria1994 просто не е в ред..цитирам:много пуши като и даваш газ;какво да направя по въпроса ,защото много се мъчи колата така ...и т.н.


Потребителски аватар
mitaka8028
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 11 окт 2009 9:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД

Мнениеот mitaka8028 » Пет 23 дек 2011 15:44


Пушенето най вероятно е от турбото нормално е да си пуши при високи обороти а че се мъчи ами ще се поизмъчи още 100000 км.Само печка да знаеш много добре съм прочел какво пише.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем Голф 3-ка 1.9ТД

Мнениеот samo_pechka » Пет 23 дек 2011 19:17


mitaka8028 написа:Пушенето най вероятно е от турбото нормално е да си пуши при високи обороти а че се мъчи ами ще се поизмъчи още 100000 км.Само печка да знаеш много добре съм прочел какво пише.

Колега ..ти хубаво,че четеш ...май не ти става ясно едно :ПУШИ ЛИ ЯКО НА ВИСОКИ ОБОРОТИ И ТОВА В ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА 100 000 КМ...НЕ Е ДОБРЕ И НЕ Е НОРМАЛНО!! Най-вероятната причина е липсата на достатъчно налягане -причините не са кой-знае колко Ако е преобогатено горивото на ГНП-ето ще пуши и на ниски и ще му падат мн бавно оборотите и ще папа доста(особено както няма и налягане от турбото) Човека си иска колата да е в ред ,а ти му казваш да си кара така.Темата прерасна в тъпи спорове :beat_butt2



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта