


Zinoto написа:Аз съм стандартно със 120 А на ТДИ и да ти кажа и моя режим е палене-гасене на около 10 минути работа. Не винаги ама в града за толкова време обикновено стигам за където съм тръгнал и като добавим, че имам подгряване на седалките (обикновено е пусната само шофьорската), фаровете са задължителни, чистачки, парно като имам и подгряване на антифриза... Сага съм със 62 Ah акумулатор и понеже следях и стария, който беше 74 Ah трябва да ти кажа, че по-малкия успява да се държи в кондиция без допълнително зареждане. Единствено гледам като спирам за малко - до 5 минути да не гася и някой път преди да угася за последно за деня да поработи 5 минути на място. По стандарт, твоя мотор го дават със 60 Ah акумулатор!
Колега ,което и да вземеш-ще стане!Няма значение дали валео или бош -захвашането им е еднакво ,НО...трябва да видиш с кой размер ти е ролката-дали 60 мм или 55 мм диаметър,този размер е важен (поне според мен).brokera написа:Колеги, не съм за тази тема.
Предварително се извинявам!
Искам да попитам нещо:
VW Golf III, 1.9 TDI, 1996/7 г., Автоматик, климатик
VIN: WVW ZZZ 1HZ VW 208 311
MOTOR: AHU 051 874
Счупи се едно от ушите от корпуса на алтернатора, чрез което се захваща. Казаха, че е била пренатегната втулката, минаваща през него.
Оставих колата в топъл гараж, далеч от нас и няма как да проверя какво е динамото точно.
Някой има ли идея какво може да е - 90 А или 120 А. Или какво трябва да бъде, за да потърся междувременно, докато постопли малко времето. Знам, че марката му е Valeo. Четейки тук, разбрах, че има и Bosch обаче.
Това и втория ми въпрос - какво да търся Валео или Бош ?
Ако е важно: акумулатора е на 1,5 години. 74 Аh Loxa, Poland.
Благодаря и още веднъж се извинявам се, ако отклонявам темата.
Иво Толев
mail: ivo.tolev at gmail.com
Skype: ivo.tolev
vinixxx написа:на алтернатора си има черно стикерче там е пише колко ампера е.не съм сигурен ама ааз няма с 70А алтернатор не беше ли с 90?
ventotdi написа:моя AAZ е с 70 ампера ,а относно размера на шайбата ...моята беше обикновена 55 мм и сложих фрайлауф 60 мм и единственото което стана в последствие е ,че смених ремъка от 0923 на 0936 ,защото съм със стойка без климатик и започна да ме лъже с оборотите ....показва ми 50 по-малко от реалните.Най хубавото вече ,е че когато пусна дигиталния оборотомер оборотите са заковани и не мърдат нито с един ...сега си седят на 920 заковани ,а преди с обикновената ролка играха в порядъка с 50 на горе и надолу
vinixxx написа:ся тъкмо слезнах да го видя моя,пише:KC 14V--90A bosch![]()
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта