Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.
- mitzzo_TDI
- Мнения: 29
- Регистриран на: Съб 13 ное 2010 15:38
- Автомобил: Volkswagen Golf MK4
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: България; гр.Казанлък
- Контакти:
Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.
колеги имам странен проблем с моя голф,значи доста бавно загрява.а като вдигне 90 градуса парното ми духа марно.постепенно започва да става все по марно и така а температурата си стои на 90 или падне на 80 70 и така.не знам зашо така,ако някои е на ясно какво може да е ще е много добре.благодаря предварително!!!!!!!!
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.
Най-лесно е да смениш термостат! 

- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.
Температурата последно на 90 ли седи или спада? За колко време почва да духа "марно" (каквото и да означава това)? В града каква температура държи, респективно извънградско, откога е така ? Имай предвид колега, че дизелаците загряват малко по-бавно от бензинките зимата...и така 

- mitzzo_TDI
- Мнения: 29
- Регистриран на: Съб 13 ное 2010 15:38
- Автомобил: Volkswagen Golf MK4
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: България; гр.Казанлък
- Контакти:
Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.
колега темературата стигне до 90 и то с триста зора в смисъл че карам доста дълго и тогава а марно означава че е малко по студено от топло и не е на ред и това ми го прави от доста време вече подчти цяла зима.
- mitzzo_TDI
- Мнения: 29
- Регистриран на: Съб 13 ное 2010 15:38
- Автомобил: Volkswagen Golf MK4
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: България; гр.Казанлък
- Контакти:
Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.
а когато я карам на дълги разстояния тя си държи 90 градуса но парното пак духа хладно не е на ред и се чудя ако сменя термостата дали ще има разлика.
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.
Провери си маркучите преди 90 гр. по табло...Горния трябва да е топъл,а долния студен.
Проблема ти е в термостата.Взимаш нов Бер,тестваш в тенджерата и слагаш
Сигурно се повтаря за 12391023801293 път в този форум...
Това,че по табло пише 90 гр.,не означава,че наистина е 90!По-малко е и затова имаш слабо парно...Тая стрелка така е направена,че след реални примерно 70 гр.,отива на 90...
Проблема ти е в термостата.Взимаш нов Бер,тестваш в тенджерата и слагаш

Сигурно се повтаря за 12391023801293 път в този форум...
Това,че по табло пише 90 гр.,не означава,че наистина е 90!По-малко е и затова имаш слабо парно...Тая стрелка така е направена,че след реални примерно 70 гр.,отива на 90...
- mitzzo_TDI
- Мнения: 29
- Регистриран на: Съб 13 ное 2010 15:38
- Автомобил: Volkswagen Golf MK4
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: България; гр.Казанлък
- Контакти:
Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.
колега на Бер добри ли са,аз вече съм решил да купувам термостат,но каква марка?
Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.
mitzzo_TDI написа:колега на Бер добри ли са,аз вече съм решил да купувам термостат,но каква марка?
Прекрасни са...с тях ще бъде вече топло,а не "марно"

Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.
mitzzo_TDI написа:а когато я карам на дълги разстояния тя си държи 90 градуса но парното пак духа хладно не е на ред и се чудя ако сменя термостата дали ще има разлика.
Ако държи на дълго 90, не е термостат 200%. По скоро запушено радиаторче или отиваща си водна помпа.
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
- Автомобил: Passat 9 Elegance
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.
Щом на дълго каране поддържа 90гр -не е термостат.Ако водната помпа не върти то по скоро би загрявала колата.Най вероятно радиаторчето е затлачено и не пропуска антифриза да цирколира достатъчно бързо.А антифриза в казанчето чист ли е.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.
sklimoto написа:Щом на дълго каране поддържа 90гр -не е термостат.Ако водната помпа не върти то по скоро би загрявала колата.Най вероятно радиаторчето е затлачено и не пропуска антифриза да цирколира достатъчно бързо.А антифриза в казанчето чист ли е.
Не е съвсем така.
Щом държи 90С не значи, че термостата е здрав. ВАГ от 75С на мотора показват 90С на таблото.
Преди няколко дни сменях и аз термостат. Стрелката ВИНАГИ е на 90С, но да дълъг път повече от 78-79С /гледам я на климатроника/ не вдига като е студено. След тест с ВАГком /на коли като моята става/ видях че термостата отваря на 77С, т.е. с 10 по-рано.
А че колата духа марено не е от термостата. Още при 40-50С трябва да духа доста топло. Проблема го търси или в запушен радиатор или не добре движеща се клапа.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ....
Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.
Е добре да предположим, че питата на парното е запушена, когато хванем входа и изхода на питата едното е по-топло от другото има разлика, запушена ли е питата или не? И когато циркулира вода, пак ли е така или трябва температурата да е еднаква и на входа и на изхода? Сори, че се намесвам ама и аз съм на хала на колегата! 
