Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mitzzo_TDI
Мнения: 29
Регистриран на: Съб 13 ное 2010 15:38
Автомобил: Volkswagen Golf MK4
Двигател: AJM 2000
Местоположение: България; гр.Казанлък
Контакти:

Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.

Мнениеот mitzzo_TDI » Съб 21 яну 2012 10:57


колеги имам странен проблем с моя голф,значи доста бавно загрява.а като вдигне 90 градуса парното ми духа марно.постепенно започва да става все по марно и така а температурата си стои на 90 или падне на 80 70 и така.не знам зашо така,ако някои е на ясно какво може да е ще е много добре.благодаря предварително!!!!!!!!




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.

Мнениеот nasko1978 » Съб 21 яну 2012 11:08


Най-лесно е да смениш термостат! :да:


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.

Мнениеот nokiangage » Съб 21 яну 2012 11:35


Температурата последно на 90 ли седи или спада? За колко време почва да духа "марно" (каквото и да означава това)? В града каква температура държи, респективно извънградско, откога е така ? Имай предвид колега, че дизелаците загряват малко по-бавно от бензинките зимата...и така :beer


Потребителски аватар
mitzzo_TDI
Мнения: 29
Регистриран на: Съб 13 ное 2010 15:38
Автомобил: Volkswagen Golf MK4
Двигател: AJM 2000
Местоположение: България; гр.Казанлък
Контакти:

Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.

Мнениеот mitzzo_TDI » Съб 21 яну 2012 11:47


колега темературата стигне до 90 и то с триста зора в смисъл че карам доста дълго и тогава а марно означава че е малко по студено от топло и не е на ред и това ми го прави от доста време вече подчти цяла зима.


Потребителски аватар
mitzzo_TDI
Мнения: 29
Регистриран на: Съб 13 ное 2010 15:38
Автомобил: Volkswagen Golf MK4
Двигател: AJM 2000
Местоположение: България; гр.Казанлък
Контакти:

Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.

Мнениеот mitzzo_TDI » Съб 21 яну 2012 11:49


а когато я карам на дълги разстояния тя си държи 90 градуса но парното пак духа хладно не е на ред и се чудя ако сменя термостата дали ще има разлика.


Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.

Мнениеот Благовест » Съб 21 яну 2012 11:52


Провери си маркучите преди 90 гр. по табло...Горния трябва да е топъл,а долния студен.
Проблема ти е в термостата.Взимаш нов Бер,тестваш в тенджерата и слагаш :да:
Сигурно се повтаря за 12391023801293 път в този форум...

Това,че по табло пише 90 гр.,не означава,че наистина е 90!По-малко е и затова имаш слабо парно...Тая стрелка така е направена,че след реални примерно 70 гр.,отива на 90...


Потребителски аватар
mitzzo_TDI
Мнения: 29
Регистриран на: Съб 13 ное 2010 15:38
Автомобил: Volkswagen Golf MK4
Двигател: AJM 2000
Местоположение: България; гр.Казанлък
Контакти:

Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.

Мнениеот mitzzo_TDI » Съб 21 яну 2012 12:02


колега на Бер добри ли са,аз вече съм решил да купувам термостат,но каква марка?


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.

Мнениеот Даскала™ » Съб 21 яну 2012 12:09


mitzzo_TDI написа:колега на Бер добри ли са,аз вече съм решил да купувам термостат,но каква марка?

Прекрасни са...с тях ще бъде вече топло,а не "марно" :Mr Green Fun


bobidi
Мнения: 525
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.

Мнениеот bobidi » Съб 21 яну 2012 14:22


mitzzo_TDI написа:а когато я карам на дълги разстояния тя си държи 90 градуса но парното пак духа хладно не е на ред и се чудя ако сменя термостата дали ще има разлика.


Ако държи на дълго 90, не е термостат 200%. По скоро запушено радиаторче или отиваща си водна помпа.


sklimoto
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
Автомобил: Passat 9 Elegance
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.

Мнениеот sklimoto » Съб 21 яну 2012 14:58


Щом на дълго каране поддържа 90гр -не е термостат.Ако водната помпа не върти то по скоро би загрявала колата.Най вероятно радиаторчето е затлачено и не пропуска антифриза да цирколира достатъчно бързо.А антифриза в казанчето чист ли е.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.

Мнениеот Andonov » Съб 21 яну 2012 15:08


sklimoto написа:Щом на дълго каране поддържа 90гр -не е термостат.Ако водната помпа не върти то по скоро би загрявала колата.Най вероятно радиаторчето е затлачено и не пропуска антифриза да цирколира достатъчно бързо.А антифриза в казанчето чист ли е.


Не е съвсем така.

Щом държи 90С не значи, че термостата е здрав. ВАГ от 75С на мотора показват 90С на таблото.
Преди няколко дни сменях и аз термостат. Стрелката ВИНАГИ е на 90С, но да дълъг път повече от 78-79С /гледам я на климатроника/ не вдига като е студено. След тест с ВАГком /на коли като моята става/ видях че термостата отваря на 77С, т.е. с 10 по-рано.

А че колата духа марено не е от термостата. Още при 40-50С трябва да духа доста топло. Проблема го търси или в запушен радиатор или не добре движеща се клапа.


MARTO 16V
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ....

Re: Парно на голф 4 1,9 TDI PD 116кс.

Мнениеот MARTO 16V » Съб 21 яну 2012 18:09


Е добре да предположим, че питата на парното е запушена, когато хванем входа и изхода на питата едното е по-топло от другото има разлика, запушена ли е питата или не? И когато циркулира вода, пак ли е така или трябва температурата да е еднаква и на входа и на изхода? Сори, че се намесвам ама и аз съм на хала на колегата! scare



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта