


VW Golf 6 TDI проблем с температурата
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 09 фев 2012 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
VW Golf 6 TDI проблем с температурата
Здравейте, колеги. От около година съм горд притежател на VW Golf 6 TDI. Всичко беше идеално, но сега особено зимата колата загрява изключително бавно. За да вдигне температура сигурно и трябва поне 40-50мин. Ходих в оторизиран сервиз, тъй като е и в гаранция, но там я прегледаха и казаха, че било нормално. Карам дизели от доста време, за първи път VW, но мисля, че това не е нормално. Та затова и пиша тук- трябва ли да се притеснявам и да се връщам и настоявам за нов преглед или това е нормално поведение на колата?
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW Golf 6 TDI проблем с температурата
Те че загряват бавно е вярно но 40-50минути е страшно много
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Golf 6 TDI проблем с температурата
Това на място ли си го засичал или в движение?
- doubledTSI
- Мнения: 539
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
- Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
- Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009
Re: VW Golf 6 TDI проблем с температурата
Нормално. И при мен така (TSI). Скоро намерих една хитринка, която помага да съкратя времето до работна температура почти наполовина - затварям клапата за приток на пресен въздух към купето. т.е. върти само въздуха в купето и по този начин малкия кръг не се охлажда постоянно и загрява по-бързо. Когато достигна 90` я отварям, че се запотяват стъклата ...
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 09 фев 2012 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Golf 6 TDI проблем с температурата
В движение е това. Да кажем градско й трябват 40 мин. да позагрее. Проблема е, че почти не може да достигне оптимална работна температура. Просто като сравнявам с други дизели, които съм карал досега ми се струва страшно много. Ама мисля пак да ходя в сервиза и да се разправям, че така не става.
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Golf 6 TDI проблем с температурата
Николай Диянов написа:Здравейте, колеги. От около година съм горд притежател на VW Golf 6 TDI. Всичко беше идеално, но сега особено зимата колата загрява изключително бавно. За да вдигне температура сигурно и трябва поне 40-50мин. Ходих в оторизиран сервиз, тъй като е и в гаранция, но там я прегледаха и казаха, че било нормално. Карам дизели от доста време, за първи път VW, но мисля, че това не е нормално. Та затова и пиша тук- трябва ли да се притеснявам и да се връщам и настоявам за нов преглед или това е нормално поведение на колата?
колега, не е нормално 2012 сме и колата ти е нова. но щом от сервиза са казали така, може и да е нормално за ФВ. Все пак не ми се иска да го вярвам...няма логика.
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: VW Golf 6 TDI проблем с температурата
Приятел който доста чете тук и там ми сподели,че новите автомобили са направени да загряват по бавно заради по високата мощност,но какво точно означава и имат в предвид с това не мога да ти кажа.
Нещо от сорта на по студен мотор,повече мощност.
Но да ви кажа,аз карам 1.9 тди голф 3 синхро сложил съм му чисто нов термостат,кашони на целия радиатор и много трудно достигам 90 градуса без да го напъвам с пуснато парно на 1-ва или 2-ра степен.
Нещо от сорта на по студен мотор,повече мощност.

Но да ви кажа,аз карам 1.9 тди голф 3 синхро сложил съм му чисто нов термостат,кашони на целия радиатор и много трудно достигам 90 градуса без да го напъвам с пуснато парно на 1-ва или 2-ра степен.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Golf 6 TDI проблем с температурата
Adrian-AAA написа:Приятел който доста чете тук и там ми сподели,че новите автомобили са направени да загряват по бавно заради по високата мощност,но какво точно означава и имат в предвид с това не мога да ти кажа.
Нещо от сорта на по студен мотор,повече мощност.![]()
Но да ви кажа,аз карам 1.9 тди голф 3 синхро сложил съм му чисто нов термостат,кашони на целия радиатор и много трудно достигам 90 градуса без да го напъвам с пуснато парно на 1-ва или 2-ра степен.
По-скоро проблемът идва от по-високото КПД, което значи по-малко отделена топлина

- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Golf 6 TDI проблем с температурата
Едва ли е това
Има и други дизели с високо КПД, на които даже перката за охлаждане им се върти постоянно с виско и пак загряват много по-бързо...
Всички дизели имат високо КПД, но някои явно загряват трудно...Здраве да е!!!

Всички дизели имат високо КПД, но някои явно загряват трудно...Здраве да е!!!
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Golf 6 TDI проблем с температурата
Нека колегата да уточни все пак, какво има предвид. Щото ако го чака да загрее на място и 50 минути може да не му стигнат особено в тоя студ. Тия дизели, дето загряват бързо със сигурност имат допълнителен подгрев на антифриза, иначе малко трудно да загрее, като примерно моя бензинов мотор от миналия век
Например при една от чисто новите ни Дачия 1.5 Дци, когато спреш на място и усилиш парното се усеща как струята започва да изстива почти до хладко след известно време. При бензинова кола от по-старо поколение това няма как да се случи
Това имах предвид с КПД-то. За съжаление то носи и своите недостатъци, като бавното загряване на мотора, които донякъде се компенсират с допълнителни електрически или автономни отоплители (т.нар. печки).


-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Golf 6 TDI проблем с температурата
stefan4o написа:Нека колегата да уточни все пак, какво има предвид. Щото ако го чака да загрее на място и 50 минути може да не му стигнат особено в тоя студ. Тия дизели, дето загряват бързо със сигурност имат допълнителен подгрев на антифриза, иначе малко трудно да загрее, като примерно моя бензинов мотор от миналия векНапример при една от чисто новите ни Дачия 1.5 Дци, когато спреш на място и усилиш парното се усеща как струята започва да изстива почти до хладко след известно време. При бензинова кола от по-старо поколение това няма как да се случи
Това имах предвид с КПД-то. За съжаление то носи и своите недостатъци, като бавното загряване на мотора, които донякъде се компенсират с допълнителни електрически или автономни отоплители (т.нар. печки).
Колега не е само при Дачията... на тоя студ чисто ново ауди А4 2.0 ТДИ няма загряване по задръстванията. 1 час из София и парното на мах да размразява прозорците и температурата не стигна до 90

Може да са прави ако се стрелките им са напред с 20-30 градуса

-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: VW Golf 6 TDI проблем с температурата
Напълно нормално. Затова в книжката пише, палиш и тръгваш. Без зверски обороти. Иначе под товар мотора ще загрее по-бързо. Ако няма зъдръствания и едни 1800 об/мин ще загрее бързо. Аз ползвам друга хватка,оставям климатроника на Ауто, или да размразява предното стъкло. Така колата имам чувството, че загрява една идея по-бързо и стопля купето след около 4-5 мин, като на 2-рата вече духа топло 

-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 09 фев 2012 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Golf 6 TDI проблем с температурата
Да, колеги, ама в моя случай говорим 40 -50 мин. в движение. Предполагам, че термостата не работи коректно. Иначе освен някой температурен датчик да не отчита правилно. Това, което ме притеснява е, че преди не беше така. Те в сервиза в Пловдив казаха, че всичко е добре и освен да платя да сменят термостата и да видя какво ще стане. За друго не се сещам. 

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: VW Golf 6 TDI проблем с температурата
Ivelin написа:Колега не е само при Дачията... на тоя студ чисто ново ауди А4 2.0 ТДИ няма загряване по задръстванията. 1 час из София и парното на мах да размразява прозорците и температурата не стигна до 90. Така че тия приказки които го разказват колегите как стрелката спира на 90 и стои там без значение какво правят...
Може да са прави ако се стрелките им са напред с 20-30 градуса
На доста коли (да не казвам всички) стрелките им са "напред".
Няма линейност между датчика и системата (стрелката). Умишлено направено от производителите.
За това каращите БМВ си мислят че колите им "загряват" много по-бързо от ВАГ например.
При тях много бързо стрелката застава посредата, но мръдне ли и 2mm напред е прегрял мотора.
Писал съм го и преди. От 75С до 100С (повече не съм ги загрявал) на мотора при ВАГ, стрелката кове 90С.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Golf 6 TDI проблем с температурата
Да - при стрелка на 90 градуса - VAG диагностиката казва 78
BNM - 1.4 TDI-PD
Но странно защо чисто нов толкова бавно загрява /105 к.с ли е ?/
при мен сутрин при околна - 10 .... след 5 мин каране градско вече се усеща топлинка
явно работи подгряването на тройника
или пък затова че е три цилиндъра

BNM - 1.4 TDI-PD
Но странно защо чисто нов толкова бавно загрява /105 к.с ли е ?/
при мен сутрин при околна - 10 .... след 5 мин каране градско вече се усеща топлинка

явно работи подгряването на тройника

или пък затова че е три цилиндъра

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 44 госта