Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот batkotivalio » Вто 21 фев 2012 21:23


Колата е на мой приятел. Passat 1,9TDI 130Hp 2001г. Проблема е, че след смяната на ангренажния ремък и всичко около него (водна помпа ролки и т.н.) моментния разход стана 0,9 l/h а преди това беше 0,6 - 0,8 (на фарове). Почетохме малко по форумите и има мнения, че е възможно синхрозацията на валовете да е избягала, за целта съм направил screenshot на 4-ти канал, освен това и се появи някакъв шум откъм двигателя. . Моля, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да даде едно рамо...




Потребителски аватар
kenwood
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.

Мнениеот kenwood » Чет 23 фев 2012 16:24


Колкото и тъпо да звучи при мен моментния разход се влияе от маслото. С оригинално масло от VW 5в40 разхода ми е 0,5л/ч, с някво смотано масло 5в40 разхода на място не пада под 0,7л/ч. сега съм с кастрол едж и разхода пак е 0,5.

Тая синхронизация е в норми. Аз съм бил и на -3,4 и на +1 и промени в разхода на място не съм имал


Потребителски аватар
joro^
Мнения: 327
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоeвград

Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.

Мнениеот joro^ » Чет 23 фев 2012 17:36


Като гледам държи и по високи обороти мойта е на 819 :roll:


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.

Мнениеот jollycatman » Чет 23 фев 2012 19:10


joro^ написа:Като гледам държи и по високи обороти мойта е на 819 :roll:

:да:

Последна промяна от jollycatman на Нед 01 апр 2012 22:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.

Мнениеот batkotivalio » Пет 24 фев 2012 1:35


Да, зависи от двигателя. И моите са 903.


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.

Мнениеот IvailoOo » Пет 24 фев 2012 18:48


Направи си синхронизацията на 0. На този мотор трябва да е около 0.7л/ч


Потребителски аватар
rocky
Мнения: 276
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.

Мнениеот rocky » Пет 02 мар 2012 23:53


На мен ми показваше 1,7 л/ч. и беше хлабав ремъка, след смяната му от правилния майстор 0,7л/ч., което ми казаха че е нормалния моментен...


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.

Мнениеот Dobromirski » Съб 03 мар 2012 8:15


batkotivalio написа:... Проблема е, че след смяната на ангренажния ремък и всичко около него (водна помпа ролки и т.н.) моментния разход стана 0,9 l/h а преди това беше 0,6 - 0,8 (на фарове). ........ освен това и се появи някакъв шум откъм двигателя. ......

Я провери колко е натегнат ремъка, че имам чувството, че нещо куца с монтажа на обтяжната ролка и в момента е силно пренатегнат. Просто погледни ремъка отвън, ако са се отбелязали зъбите от външната му страна. охлабвай бързо scare


Потребителски аватар
nikolov_ms
Мнения: 35
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 22:03
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: София

Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.

Мнениеот nikolov_ms » Съб 03 мар 2012 11:49


Обърни внимание на това,което ти каза колегата Dobromirski по-горе.Шума е от пренатегнат ремък или неправилно поставена ролка.Синхронизацията е добре както и оборотите. :D


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.

Мнениеот batkotivalio » Съб 03 мар 2012 18:31


Проблема се развива доста интересно. След рекламация в сервиза, шумът се оказва от водната помпа, след смяната и всичко се нормализира - разход, шум всичко е ОК, обаче докато загрее двигателя. Веднага щом загрее положението е същото - шумът се появява и моментния разход се вдига. В понеделник човека ще ходи пак за рекламация и ще пиша пак... Нямам думи...


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.

Мнениеот stefan4o » Съб 03 мар 2012 18:32


След като са я сменили и пак е същата хава, де да знам... малко не намирам логика да е в нея проблемът, ама знае ли се :wink:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.

Мнениеот Dobromirski » Съб 03 мар 2012 19:24


Насила искате да хвърлите 2-ра помпа ! Тази вече едва ли ще Ви я върнат. РЕМЪКА Е ПРЕНАТЕГНАТ, поради неправилният монтаж на обтяжната ролка, и невъзможността й автоматично да регулира обтягането. Прочетете как се прави. Това което си споменал, е признак точно за този проблем. Бас ловя, че върху външната повърхност на ремъка, вече се "четат" зъбите му и надписите отдавна липсват. :deal


Потребителски аватар
evroto9
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.

Мнениеот evroto9 » Пет 28 авг 2015 17:12


скоро смених всички неща по ангренажа,моментния разход когато е студена е 0,7 а като загрее става 0,9-1,0!много странно колата е голф арл :no

Няма да откажа някое мнение! :th_up


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.

Мнениеот Dobromirski » Съб 29 авг 2015 5:53


Кое точно от написаното отгоре не разбра? :gruebel


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.

Мнениеот novatora » Съб 29 авг 2015 9:50


Колега трябва да е обратно. Когато загрее да пада моментния разход. Аз съм с б5.5 1.9 avf и като е студена моментния разход е 0.9. След като загрее пада на 0.7. С дрл съм на дългите и немога да ги изключа, иначе като е загряла отива на 0.6 разхода. Нещо ви бягат синхронизациите.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo, tdi fen и 81 госта