Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък
Колата е на мой приятел. Passat 1,9TDI 130Hp 2001г. Проблема е, че след смяната на ангренажния ремък и всичко около него (водна помпа ролки и т.н.) моментния разход стана 0,9 l/h а преди това беше 0,6 - 0,8 (на фарове). Почетохме малко по форумите и има мнения, че е възможно синхрозацията на валовете да е избягала, за целта съм направил screenshot на 4-ти канал, освен това и се появи някакъв шум откъм двигателя. . Моля, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да даде едно рамо...
Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.
Колкото и тъпо да звучи при мен моментния разход се влияе от маслото. С оригинално масло от VW 5в40 разхода ми е 0,5л/ч, с някво смотано масло 5в40 разхода на място не пада под 0,7л/ч. сега съм с кастрол едж и разхода пак е 0,5.
Тая синхронизация е в норми. Аз съм бил и на -3,4 и на +1 и промени в разхода на място не съм имал
Тая синхронизация е в норми. Аз съм бил и на -3,4 и на +1 и промени в разхода на място не съм имал
- joro^
- Мнения: 327
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоeвград
Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.
Като гледам държи и по високи обороти мойта е на 819 

-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.
joro^ написа:Като гледам държи и по високи обороти мойта е на 819

Последна промяна от jollycatman на Нед 01 апр 2012 22:45, променено общо 1 път.
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.
Да, зависи от двигателя. И моите са 903.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.
Направи си синхронизацията на 0. На този мотор трябва да е около 0.7л/ч
- rocky
- Мнения: 276
- Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.
На мен ми показваше 1,7 л/ч. и беше хлабав ремъка, след смяната му от правилния майстор 0,7л/ч., което ми казаха че е нормалния моментен...
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.
batkotivalio написа:... Проблема е, че след смяната на ангренажния ремък и всичко около него (водна помпа ролки и т.н.) моментния разход стана 0,9 l/h а преди това беше 0,6 - 0,8 (на фарове). ........ освен това и се появи някакъв шум откъм двигателя. ......
Я провери колко е натегнат ремъка, че имам чувството, че нещо куца с монтажа на обтяжната ролка и в момента е силно пренатегнат. Просто погледни ремъка отвън, ако са се отбелязали зъбите от външната му страна. охлабвай бързо

- nikolov_ms
- Мнения: 35
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 22:03
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: София
Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.
Обърни внимание на това,което ти каза колегата Dobromirski по-горе.Шума е от пренатегнат ремък или неправилно поставена ролка.Синхронизацията е добре както и оборотите. 

- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.
Проблема се развива доста интересно. След рекламация в сервиза, шумът се оказва от водната помпа, след смяната и всичко се нормализира - разход, шум всичко е ОК, обаче докато загрее двигателя. Веднага щом загрее положението е същото - шумът се появява и моментния разход се вдига. В понеделник човека ще ходи пак за рекламация и ще пиша пак... Нямам думи...
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.
След като са я сменили и пак е същата хава, де да знам... малко не намирам логика да е в нея проблемът, ама знае ли се 

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.с.
Насила искате да хвърлите 2-ра помпа ! Тази вече едва ли ще Ви я върнат. РЕМЪКА Е ПРЕНАТЕГНАТ, поради неправилният монтаж на обтяжната ролка, и невъзможността й автоматично да регулира обтягането. Прочетете как се прави. Това което си споменал, е признак точно за този проблем. Бас ловя, че върху външната повърхност на ремъка, вече се "четат" зъбите му и надписите отдавна липсват. 

Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.
скоро смених всички неща по ангренажа,моментния разход когато е студена е 0,7 а като загрее става 0,9-1,0!много странно колата е голф арл 
Няма да откажа някое мнение!

Няма да откажа някое мнение!

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.
Кое точно от написаното отгоре не разбра? 

-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.
Колега трябва да е обратно. Когато загрее да пада моментния разход. Аз съм с б5.5 1.9 avf и като е студена моментния разход е 0.9. След като загрее пада на 0.7. С дрл съм на дългите и немога да ги изключа, иначе като е загряла отива на 0.6 разхода. Нещо ви бягат синхронизациите.