как работи турбокомресора ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
sstoy
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

как работи турбокомресора ?

Мнениеот sstoy » Нед 19 ное 2006 17:20


Здравейте колеги. От скоро съм собственик на един пассат В5 с двигател AFN .Въпросът ми е как да разбера дали турбото ми работи нормално. защото имам чувството че преди да му сменя няколко ремака и ролки / като на всяка нововнесена кола/ ускоряваше по добре .




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 19 ное 2006 17:59


този двигател беше маи с турбо с променлива геометрия....хм я иди в някои сервиз за такива неща да ти го замерят дава ли наляганията .... май ще е най - мързеливо :)

според лъжливата книга за пасат би трябвало да е 1,7 - 2,4 кгс/см2 което ми се вижда доста високо на фона на стандартните параметри ама може и да е така :)


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 20 ное 2006 9:06


Не знам точните числа /за налягането/, но знам че този двигател /110 к.с./ е с по-високо налягане на турбото. Да не се е получило разместване /понякога се случва дори и по-малко от 1 зъб/ при смяната на ремъка ? А с какво масло си ?

P.S. А, и като каза че отскоро го имаш - ако преди не си карал TDI, не чакай ускорение под 2000 и над 3500 оборота !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: niki1Y и 52 госта