как работи турбокомресора ?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 20:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
как работи турбокомресора ?
Здравейте колеги. От скоро съм собственик на един пассат В5 с двигател AFN .Въпросът ми е как да разбера дали турбото ми работи нормално. защото имам чувството че преди да му сменя няколко ремака и ролки / като на всяка нововнесена кола/ ускоряваше по добре .
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
този двигател беше маи с турбо с променлива геометрия....хм я иди в някои сервиз за такива неща да ти го замерят дава ли наляганията .... май ще е най - мързеливо
според лъжливата книга за пасат би трябвало да е 1,7 - 2,4 кгс/см2 което ми се вижда доста високо на фона на стандартните параметри ама може и да е така

според лъжливата книга за пасат би трябвало да е 1,7 - 2,4 кгс/см2 което ми се вижда доста високо на фона на стандартните параметри ама може и да е така

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Не знам точните числа /за налягането/, но знам че този двигател /110 к.с./ е с по-високо налягане на турбото. Да не се е получило разместване /понякога се случва дори и по-малко от 1 зъб/ при смяната на ремъка ? А с какво масло си ?
P.S. А, и като каза че отскоро го имаш - ако преди не си карал TDI, не чакай ускорение под 2000 и над 3500 оборота !
P.S. А, и като каза че отскоро го имаш - ако преди не си карал TDI, не чакай ускорение под 2000 и над 3500 оборота !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта