голф 2 върти и не пали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
alopoo
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 05 сеп 2011 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

голф 2 върти и не пали

Мнениеот alopoo » Съб 11 фев 2012 18:48


Здравейте колеги... снощи голфчето (JP) нещо се изложи :oops: Слизам в 7 вечерта да го паля (не беше палено от около седмица) Въртях около 3 4 минути и не ще и не ще. Обясних си отказа с това че е студено, а и не е пален от 1 седмица и акумулатора е паднал. Свалих акумулатора, заредих го през ноща и днес на обяд слезнах. Отново мъки 4 5 минути и няма никакви признаци да запали. Свалих горивния филтър, отвих го от долу, изтече някаква навта като го наклоня си тече, нафтата си е ок, в тръбичката за нафтовата помпа също си има нафта, монтирах филтъра отново, дръпнах авансатора и същата работа... върти и не пали все едно няма грам нафта :( и хвърля черни сажди от зад през ауспуха. Насъбраха се разни професори зад блока и започнаха с умните съвети: "маслото било замръзнало и се е сгъстило, за това не палел" "подгревни свещи били изгорели" "дърпал ми въздух от някъде" и кво ли още не. Утре смятам като се зареди акомулатора да проверя как са наистина свещите, но е палил и в по-големи студове дори и с 1 подгряване :( Не съм имал такива проблеми до сега със запалването и ще ви помоля да ме насочите на кое да обърна внимание че да го подкарам тоя гад :)

П.С.
Забелязах че когато опъна авансатора до половината или до край оборотите на стартера падат доста, като го върна в нормалното му положение оборотите се увеличават. Възможно ли е да съм го задавил нещо?




ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: голф 2 върти и не пали

Мнениеот ivo1_r » Съб 11 фев 2012 19:44


според мен щом пуши значи има впръскване на гориво провери си подгрева


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: голф 2 върти и не пали

Мнениеот samo_pechka » Съб 11 фев 2012 19:57


alopoo написа:

П.С.
Забелязах че когато опъна авансатора до половината или до край оборотите на стартера падат доста, като го върна в нормалното му положение оборотите се увеличават. Възможно ли е да съм го задавил нещо?
Здравей колега.Погледни си и клапана за гасене дето е на ГНП-ето ,понякога проблема е оттам-може да е заял на едно положение,повреден или пък да не идва ток дотам.Другото което се сещам е нарушена центровка или прехвърлил зъб....Само се чудя каква връзка има авансатора,че да падат оборотите на стартера.Чак пък толкова да се тормози ГНП-ето,че да "спира" целия мотор Успех :да:


Потребителски аватар
su6an
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 18 яну 2010 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: голф 2 върти и не пали

Мнениеот su6an » Съб 11 фев 2012 21:04


samo_pechka написа:
alopoo написа:

П.С.
Забелязах че когато опъна авансатора до половината или до край оборотите на стартера падат доста, като го върна в нормалното му положение оборотите се увеличават. Възможно ли е да съм го задавил нещо?
Здравей колега.Погледни си и клапана за гасене дето е на ГНП-ето ,понякога проблема е оттам-може да е заял на едно положение,повреден или пък да не идва ток дотам.Другото което се сещам е нарушена центровка или прехвърлил зъб....Само се чудя каква връзка има авансатора,че да падат оборотите на стартера.Чак пък толкова да се тормози ГНП-ето,че да "спира" целия мотор Успех :да:

Колега, запомни го: палиш, без да опъваш авансатор, с натиснат педал за газта. След запалване опъваш авансатор и отпускаш газта. Гарантирам ти много лесно и безпроблемно палене. Който иска повече да знае, да чете дебели книги! А, между другото, не е зле да си провериш свещите, защото за твоя мотор дори една изгоряла оказва голямо влияние на паленето. Ще очаквам отзиви за горепосочения метод на палене. Успех!


dalgi4kia
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 27 апр 2010 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: голф 2 върти и не пали

Мнениеот dalgi4kia » Съб 11 фев 2012 22:40


su6an написа:
samo_pechka написа:
alopoo написа:

П.С.
Забелязах че когато опъна авансатора до половината или до край оборотите на стартера падат доста, като го върна в нормалното му положение оборотите се увеличават. Възможно ли е да съм го задавил нещо?
Здравей колега.Погледни си и клапана за гасене дето е на ГНП-ето ,понякога проблема е оттам-може да е заял на едно положение,повреден или пък да не идва ток дотам.Другото което се сещам е нарушена центровка или прехвърлил зъб....Само се чудя каква връзка има авансатора,че да падат оборотите на стартера.Чак пък толкова да се тормози ГНП-ето,че да "спира" целия мотор Успех :да:

Колега, запомни го: палиш, без да опъваш авансатор, с натиснат педал за газта. След запалване опъваш авансатор и отпускаш газта. Гарантирам ти много лесно и безпроблемно палене. Който иска повече да знае, да чете дебели книги! А, между другото, не е зле да си провериш свещите, защото за твоя мотор дори една изгоряла оказва голямо влияние на паленето. Ще очаквам отзиви за горепосочения метод на палене. Успех!

+1 :да:


alopoo
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 05 сеп 2011 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: голф 2 върти и не пали

Мнениеот alopoo » Съб 11 фев 2012 23:30


su6an написа:
samo_pechka написа:
alopoo написа:

П.С.
Забелязах че когато опъна авансатора до половината или до край оборотите на стартера падат доста, като го върна в нормалното му положение оборотите се увеличават. Възможно ли е да съм го задавил нещо?
Здравей колега.Погледни си и клапана за гасене дето е на ГНП-ето ,понякога проблема е оттам-може да е заял на едно положение,повреден или пък да не идва ток дотам.Другото което се сещам е нарушена центровка или прехвърлил зъб....Само се чудя каква връзка има авансатора,че да падат оборотите на стартера.Чак пък толкова да се тормози ГНП-ето,че да "спира" целия мотор Успех :да:

Колега, запомни го: палиш, без да опъваш авансатор, с натиснат педал за газта. След запалване опъваш авансатор и отпускаш газта. Гарантирам ти много лесно и безпроблемно палене. Който иска повече да знае, да чете дебели книги! А, между другото, не е зле да си провериш свещите, защото за твоя мотор дори една изгоряла оказва голямо влияние на паленето. Ще очаквам отзиви за горепосочения метод на палене. Успех!


Междодругото и за този метод съм чувал и днес през деня го пробвах... ефекта е нулев :?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 2 върти и не пали

Мнениеот Zinoto » Нед 12 фев 2012 10:10


Виж си бушона на свещите, а това да не дърпаш авансатора са глупости, поне до половината задължително!


Потребителски аватар
самкатааa
Мнения: 198
Регистриран на: Пон 09 яну 2012 17:06
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: ATD

Re: голф 2 върти и не пали

Мнениеот самкатааa » Нед 12 фев 2012 10:19


Колега с бутане не става ли?


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Re: голф 2 върти и не пали

Мнениеот boi4eto » Нед 12 фев 2012 11:44


Zinoto написа:Виж си бушона на свещите, а това да не дърпаш авансатора са глупости, поне до половината задължително!

Моята кола пали по лесно без авансатор. Когато запаля после дърпам авансатора. Защо е така не знам, но е факт :screwy


dalgi4kia
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 27 апр 2010 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: голф 2 върти и не пали

Мнениеот dalgi4kia » Нед 12 фев 2012 13:28


По принцип затова е авансатора за да запали по лесно да ама не.По лесно пали с натиснат педал на газта и аз незнам защо така се получава :?: ,мислих си че и аз имам проблем с авансатора ама кат слушам и при другите е така.И аз бих посаветвал колегата да провери предпазителя на големия бушон(пластината)да не би да е изгоряла,същто така и свещите,ако не да пробва да я дръпне,ама задължително да върти на стартер при дърпане.Успех на колегата. :beer


alopoo
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 05 сеп 2011 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: голф 2 върти и не пали

Мнениеот alopoo » Нед 12 фев 2012 18:06


Най-накрая успях! Оказа се, че взима въздух от някъде... Откачих мархуча от филтъра към нафтовата помпа, беше пълен с нафта. Наведох го надолу за да изтече нафтата, след това потопих края на маркуча в едно 1 литрово шише пълно с нафта и запали. С един друг маркуч пробвах дали филтъра не е запушен, всичко си беше ок. Закачих отново маркуча от нафтовата помпа към филтъра и сега работи и пали, но минават доста мехурчета... Забелязах че от известно време на сам колата като престои и е зор първото палене, а после няма грижи. Сега колеги можете ли да ми помогнете как да проверя от къде взима въздух. Мислех да откача маркуча от резервоара към филтъра с постъпващата нафта, да му забия една сламка или друг прозрачен маркуч от към края на филтъра, да засмуча докъто тръбичката се напълни с нафта и да го запуша с пръст да видя дали нафтата ще се върне обратно в резервоара. Единствено това ми идва като решение. Да ме посъветвате с други методи :bowdown


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: голф 2 върти и не пали

Мнениеот samo_pechka » Нед 12 фев 2012 18:23


alopoo написа:Най-накрая успях! Оказа се, че взима въздух от някъде... Откачих мархуча от филтъра към нафтовата помпа, беше пълен с нафта. Наведох го надолу за да изтече нафтата, след това потопих края на маркуча в едно 1 литрово шише пълно с нафта и запали. С един друг маркуч пробвах дали филтъра не е запушен, всичко си беше ок. Закачих отново маркуча от нафтовата помпа към филтъра и сега работи и пали, но минават доста мехурчета... Забелязах че от известно време на сам колата като престои и е зор първото палене, а после няма грижи. Сега колеги можете ли да ми помогнете как да проверя от къде взима въздух. Мислех да откача маркуча от резервоара към филтъра с постъпващата нафта, да му забия една сламка или друг прозрачен маркуч от към края на филтъра, да засмуча докъто тръбичката се напълни с нафта и да го запуша с пръст да видя дали нафтата ще се върне обратно в резервоара. Единствено това ми идва като решение. Да ме посъветвате с други методи :bowdown

Браво колега ,че си успял да запалиш...Явно като престои едно известно време,се изпразва помпата(то явно и затова не си можал да запалиш-нямало е нафта в помпата и се върти яко докато "засмуче" гориво) ,много е вероятно да се наложи смяна на уплътнения и гарнитури на ГНП-ето,някой път без да е омазнена отвън-вече "засмуква" въздух..


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 2 върти и не пали

Мнениеот Zinoto » Нед 12 фев 2012 20:33


boi4eto написа:
Zinoto написа:Виж си бушона на свещите, а това да не дърпаш авансатора са глупости, поне до половината задължително!

Моята кола пали по лесно без авансатор. Когато запаля после дърпам авансатора. Защо е така не знам, но е факт :screwy

Центровката ти е на голямо предварение


Потребителски аватар
su6an
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 18 яну 2010 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: голф 2 върти и не пали

Мнениеот su6an » Нед 12 фев 2012 21:46


Zinoto написа:...а това да не дърпаш авансатора са глупости, поне до половината задължително!

Колега Zinoto, по-горе съм споменал, че който иска повече инфо, да чете дебели книги, ама ти си знаеш твоето! Погледни поне мненията на другите колеги и ще разбереш причината!

А за автора на темата - когато се пооправи времето, няма да е зле да си отвориш сондата на резервоара и да провериш колко е задръстена мрежичката (възможна причина за засмукване на въздух в системата), а също и дали е ръждясала съчмата, защото точно тя спира връщането на горивото при изключване на двигателя! :banana


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: голф 2 върти и не пали

Мнениеот Ljubon » Нед 12 фев 2012 22:00


alopoo написа: Сега колеги можете ли да ми помогнете как да проверя от къде взима въздух.

При мен (на Пасат) се беше протрил маркуча, който отива в резервоара, като се е търкал с години в една ламарина и оттам засмукваше по малко въздух. В резултат при повече газ прекъсваше. Но и в тръбата за гориво трябва да се виждат мехури въздух.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта