



П.С.
Забелязах че когато опъна авансатора до половината или до край оборотите на стартера падат доста, като го върна в нормалното му положение оборотите се увеличават. Възможно ли е да съм го задавил нещо?
Здравей колега.Погледни си и клапана за гасене дето е на ГНП-ето ,понякога проблема е оттам-може да е заял на едно положение,повреден или пък да не идва ток дотам.Другото което се сещам е нарушена центровка или прехвърлил зъб....Само се чудя каква връзка има авансатора,че да падат оборотите на стартера.Чак пък толкова да се тормози ГНП-ето,че да "спира" целия мотор Успехalopoo написа:
П.С.
Забелязах че когато опъна авансатора до половината или до край оборотите на стартера падат доста, като го върна в нормалното му положение оборотите се увеличават. Възможно ли е да съм го задавил нещо?
samo_pechka написа:Здравей колега.Погледни си и клапана за гасене дето е на ГНП-ето ,понякога проблема е оттам-може да е заял на едно положение,повреден или пък да не идва ток дотам.Другото което се сещам е нарушена центровка или прехвърлил зъб....Само се чудя каква връзка има авансатора,че да падат оборотите на стартера.Чак пък толкова да се тормози ГНП-ето,че да "спира" целия мотор Успехalopoo написа:
П.С.
Забелязах че когато опъна авансатора до половината или до край оборотите на стартера падат доста, като го върна в нормалното му положение оборотите се увеличават. Възможно ли е да съм го задавил нещо?
su6an написа:samo_pechka написа:Здравей колега.Погледни си и клапана за гасене дето е на ГНП-ето ,понякога проблема е оттам-може да е заял на едно положение,повреден или пък да не идва ток дотам.Другото което се сещам е нарушена центровка или прехвърлил зъб....Само се чудя каква връзка има авансатора,че да падат оборотите на стартера.Чак пък толкова да се тормози ГНП-ето,че да "спира" целия мотор Успехalopoo написа:
П.С.
Забелязах че когато опъна авансатора до половината или до край оборотите на стартера падат доста, като го върна в нормалното му положение оборотите се увеличават. Възможно ли е да съм го задавил нещо?
Колега, запомни го: палиш, без да опъваш авансатор, с натиснат педал за газта. След запалване опъваш авансатор и отпускаш газта. Гарантирам ти много лесно и безпроблемно палене. Който иска повече да знае, да чете дебели книги! А, между другото, не е зле да си провериш свещите, защото за твоя мотор дори една изгоряла оказва голямо влияние на паленето. Ще очаквам отзиви за горепосочения метод на палене. Успех!
su6an написа:samo_pechka написа:Здравей колега.Погледни си и клапана за гасене дето е на ГНП-ето ,понякога проблема е оттам-може да е заял на едно положение,повреден или пък да не идва ток дотам.Другото което се сещам е нарушена центровка или прехвърлил зъб....Само се чудя каква връзка има авансатора,че да падат оборотите на стартера.Чак пък толкова да се тормози ГНП-ето,че да "спира" целия мотор Успехalopoo написа:
П.С.
Забелязах че когато опъна авансатора до половината или до край оборотите на стартера падат доста, като го върна в нормалното му положение оборотите се увеличават. Възможно ли е да съм го задавил нещо?
Колега, запомни го: палиш, без да опъваш авансатор, с натиснат педал за газта. След запалване опъваш авансатор и отпускаш газта. Гарантирам ти много лесно и безпроблемно палене. Който иска повече да знае, да чете дебели книги! А, между другото, не е зле да си провериш свещите, защото за твоя мотор дори една изгоряла оказва голямо влияние на паленето. Ще очаквам отзиви за горепосочения метод на палене. Успех!
Zinoto написа:Виж си бушона на свещите, а това да не дърпаш авансатора са глупости, поне до половината задължително!
alopoo написа:Най-накрая успях! Оказа се, че взима въздух от някъде... Откачих мархуча от филтъра към нафтовата помпа, беше пълен с нафта. Наведох го надолу за да изтече нафтата, след това потопих края на маркуча в едно 1 литрово шише пълно с нафта и запали. С един друг маркуч пробвах дали филтъра не е запушен, всичко си беше ок. Закачих отново маркуча от нафтовата помпа към филтъра и сега работи и пали, но минават доста мехурчета... Забелязах че от известно време на сам колата като престои и е зор първото палене, а после няма грижи. Сега колеги можете ли да ми помогнете как да проверя от къде взима въздух. Мислех да откача маркуча от резервоара към филтъра с постъпващата нафта, да му забия една сламка или друг прозрачен маркуч от към края на филтъра, да засмуча докъто тръбичката се напълни с нафта и да го запуша с пръст да видя дали нафтата ще се върне обратно в резервоара. Единствено това ми идва като решение. Да ме посъветвате с други методи
boi4eto написа:Zinoto написа:Виж си бушона на свещите, а това да не дърпаш авансатора са глупости, поне до половината задължително!
Моята кола пали по лесно без авансатор. Когато запаля после дърпам авансатора. Защо е така не знам, но е факт
Zinoto написа:...а това да не дърпаш авансатора са глупости, поне до половината задължително!
alopoo написа: Сега колеги можете ли да ми помогнете как да проверя от къде взима въздух.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: pspetkow и 38 госта