ми вкара доста сериозни притеснения,вакуумния маркуч управляващ актуатора е бил срязан на две и е било поставено това,което днес реши да се сцепи и резултата бе, че колата все едно няма турбо,е има ама след 3000 оборота,сложих временно една пластмасова тръбичка,но въпроса е с какво да го подменя за по-здраво или още по-добре с какво да подменя целия маркуч?



Преходник на срязан вакуумен маркуч
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Преходник на срязан вакуумен маркуч
Днес това

ми вкара доста сериозни притеснения,вакуумния маркуч управляващ актуатора е бил срязан на две и е било поставено това,което днес реши да се сцепи и резултата бе, че колата все едно няма турбо,е има ама след 3000 оборота,сложих временно една пластмасова тръбичка,но въпроса е с какво да го подменя за по-здраво или още по-добре с какво да подменя целия маркуч?
ми вкара доста сериозни притеснения,вакуумния маркуч управляващ актуатора е бил срязан на две и е било поставено това,което днес реши да се сцепи и резултата бе, че колата все едно няма турбо,е има ама след 3000 оборота,сложих временно една пластмасова тръбичка,но въпроса е с какво да го подменя за по-здраво или още по-добре с какво да подменя целия маркуч?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Преходник на срязан вакуумен маркуч
С маркуч...
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Преходник на срязан вакуумен маркуч
muns61 написа:С маркуч...

-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Преходник на срязан вакуумен маркуч
Добре е да има преходник, защото изходът на клапана е по-широк от входа на актуатора. Преходникът трябва да е 5мм към 4мм и се слага на около 5см след клапана. Маркучът от него до актуатора е около 1м, но те съветвам да сложиш със сечение 3,5мм, за да прилепне по-добре.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Преходник на срязан вакуумен маркуч
Такъв преходник ако не успееш да намериш хвани някой стругар, ще ти го направи доста лесно
Но мисля, че съм виждал из авто-аксесоарите такова чудо 


- vwpd
- Мнения: 124
- Регистриран на: Нед 24 яну 2010 10:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: asenovgrad
Re: Преходник на срязан вакуумен маркуч
Същият проблем го имам и аз от вчера казаха ми че е дебитомер ама не е колата до 2500 - 3000 е много мъртва след това почва да си варви яко..Утре ще си ги прегледам и аз 

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Преходник на срязан вакуумен маркуч
такива месингови се продават и са стотинки
фирма аутопарс имат всякакви размери - те са асеновград
http://www.autopars2000.com/?command=contacts
фирма аутопарс имат всякакви размери - те са асеновград
http://www.autopars2000.com/?command=contacts
- vwpd
- Мнения: 124
- Регистриран на: Нед 24 яну 2010 10:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: asenovgrad
Re: Преходник на срязан вакуумен маркуч
При мен се оказа актуатор обаче след смянатаму пак не се оправи колата вакумите са наред незнам каде другаде да търся проблема 

- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Преходник на срязан вакуумен маркуч
vwpd написа:При мен се оказа актуатор обаче след смянатаму пак не се оправи колата вакумите са наред незнам каде другаде да търся проблема
Ако е бил проблемен актуатора,почти сигурно е,че и геометрията е "спекла".Писано е много по проблема,прегледай спокойно всичко.Вакуми се сменяват всички наред,а не само "закъсаните"!


- vwpd
- Мнения: 124
- Регистриран на: Нед 24 яну 2010 10:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: asenovgrad
Re: Преходник на срязан вакуумен маркуч
Нито геометрията е запека маркучите са скусани колата малко се по оправи но пак не е толкова ряска както преди пробвах вече няколко дебитомера същатата работа



- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Преходник на срязан вакуумен маркуч
Ами смени ги бре! 

- vwpd
- Мнения: 124
- Регистриран на: Нед 24 яну 2010 10:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: asenovgrad
Re: Преходник на срязан вакуумен маркуч
nasko1978 написа:Ами смени ги бре!
мале одеве в барзината кви глупости съм напрлякал имам предвид че не са скусани маркучите са наред имаше един само но го сменихме геометрията ущ е наред. Дали е възможно да са се бъгнали настроиките нещо?

- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Преходник на срязан вакуумен маркуч
Колега не знам как прецени ,че само един не е бил наред,щото аз не мога да ги преценявам!Изрязвам и сменявам наред,а вече сеъм сменил сигурно към 20-30 метра! 

- vwpd
- Мнения: 124
- Регистриран на: Нед 24 яну 2010 10:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: asenovgrad
Re: Преходник на срязан вакуумен маркуч
nasko1978 написа:Колега не знам как прецени ,че само един не е бил наред,щото аз не мога да ги преценявам!Изрязвам и сменявам наред,а вече сеъм сменил сигурно към 20-30 метра!
Колега не аз прецених маисторите прецениха но то за 20 - 30лв кво да се цигана и ти си прав по добре даги смена на ред всички туко виж се оправи лага..
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта