помагайте закъсах яко охлаждане на двг и фарове- РЕШЕНИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
VW passat
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

помагайте закъсах яко охлаждане на двг и фарове- РЕШЕНИ

Мнениеот VW passat » Нед 05 ное 2006 19:43


здравейте , пасатюгата се разболя и май е доста сериозно 1.9 тубро дизел ААЗ мотор 93 година
днес се прибрахме от кюстендил и по пътя след едно изпреварване и ръчка на 2-ра колата загря за отицателно време има няма 200-300 метра дигна 110 градуса лампата за антифриза почна да свети и спряхме веднага отворихме капака беше топличка и то доста. тате отвори едвам едвам капачката на разширителния съд и като я отвори изхвърли огромно количество антифриз около 1 литър след което я изчакахме да изтине напълно доляхме вода и запали без проблем и си вървеше и така се прибрахме едвам едвам само спирахме да изтива . мисля че проблема е във водната помпа май се е прецакала но като купихме колата я сменихме и от тогава сме минали към 30000 км ако не е тя какъв би бил проблема ? и колко горе долу струва водната помпа.
за да не пускам 2ра тема имам още един въпрос за инсталацията на фаровете имат ли пасатите вграден зумер(като отвориш вратата на шофьора и да свири че са включени фаровете като на форд) ако няма може ли да се сложи допънително и как се монтира
10Х предварително на всички отзовали се

Последна промяна от VW passat на Пет 01 дек 2006 18:55, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 05 ное 2006 20:42


а може да ти се е затворил термостата...... а за зумера моето персонално изследвание гласи - ако колата е от Италия - забрави за зумера за автомобили от тези години няма GL няма CL ...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 05 ное 2006 22:32


Може и парния клапан на разширителния съд да се е смотал.Един съвет:като се развали нещо почни да проверяваш по-малките неща-няма как помпата да даде толкова лесно фера пък и да не разберете.


Потребителски аватар
VW passat
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот VW passat » Пон 06 ное 2006 12:37


Rabbit_TDI написа:Може и парния клапан на разширителния съд да се е смотал.Един съвет:като се развали нещо почни да проверяваш по-малките неща-няма как помпата да даде толкова лесно фера пък и да не разберете.

да така ще стане защото питахме майстора който ще я прави утре може би и той каза че като помпата почва да се скапва скърца свири яко а при нас нямаше никакъв звук в движение съвсем нормална работа на двигателя без странични шумове освен на заден ляв лагер който ще бъде сменен в най скоро време
а това че качи 110 градуса дано не е направило някаква поразия по двг ама ние спяхме веднага само може да се надяваме да няма нищо друго


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 06 ное 2006 15:06


Вероятно е парния клапан щом на връщана не е загряла пак.Нали не сте изгасили мотора като е загряла?


Потребителски аватар
VW passat
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот VW passat » Пон 06 ное 2006 15:24


беше оставена на място да работи за да върти помпата и да охлади ако работи но се наложи да досипем вода защото изхвърли мн антифриз и я угасихме понеже водата беше студена да не я пресечм и да цъфне блока и сипвахме по мн малко а после пак загряваше ама минеше ли 90 градуса спирахме да истине


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пон 06 ное 2006 15:37


първо свалете термостата - или се е затворил или се е задръстил с ръжди
водна помпа се чува мнго преди да се скапе.
има и опция нещо радиатора да се задръсти ама за 200-300 метра няма как...
добре ли е обезвъздушена системата?


Потребителски аватар
VW passat
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот VW passat » Пон 06 ное 2006 18:25


преди малко ни олекна . оказа се че перката не включва утре ще и земем датчика .няма никакви други последици за двг-то най мн някоя гарнитура да е дала фира ма тва не е болка за умиране


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 06 ное 2006 18:31


Както ми описа че не сте я спирали в началото най-вероятно сички си и е ОК.


Потребителски аватар
VW passat
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот VW passat » Вто 07 ное 2006 18:29


цялата история е в термостата ! перката като и дадем на късо на датчика си бачка нормално . майстора каза че е термостата а той къде се намира един бог знае не можахме да го открием и се стъмни ако някой знае къде се намира да драсне 2 реда да не сме детективи утре а направо да го заващаме


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 07 ное 2006 18:35


Тя перката на късо си бачка,ама релето дето я включва дали бачка.Като прегря перката работеше ли?


Потребителски аватар
VW passat
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот VW passat » Вто 07 ное 2006 18:38


не ! ама като не бачка термостата и топлата вода не стига до радятора как ще се вкючи перката нали трябва да нагрее датчика


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 07 ное 2006 19:01


Верно :oops: Термостата трябва да е някаде в долната част където водата влиза от мотора в радиатора.Ама някой който го е сменял да се изкаже.А пробвахте ли да пипнете маркучите като загрее леко 60-70 градуса да видите дали върти водата в радиатора.


Потребителски аватар
VW passat
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот VW passat » Вто 07 ное 2006 19:22


маркуча от помпата към радятора е студен а от радятора към двигателя е мн топъл утре следобяд да се надяваме ще бъде в движение а термостата еднакъв ли е като на другите пасати бензинките


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 08 ное 2006 9:31


Значи 100% е заклинил термостата.На горния маркуч е било топло понеже е свободен но през него само водата не може да циркулира.Термостата трябва да е веднага зад водната помпа,но вероятно е в корпуса на мотора.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта