Колеги коя турбина ще е по подходяща за Голф 3 АФН, със следните модификации : Разпръсквачи 216um (2,5тди),смукателен колектор от ARL и стандартен чип(за момента).
Гарет gt1749VA или gt1749VB.
Нужно ли ще е да се прави друг чип след смяната на турбината.



Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?
gt1749VA може да сложиш иначе VB нестава щото е с отляти колктори а твойта е отделно
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?
nasttii написа:gt1749VA може да сложиш иначе VB нестава щото е с отляти колктори а твойта е отделно
Това само ти го твърдиш,че VB не може да се сложи
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?
Adrian-AAA написа:nasttii написа:gt1749VA може да сложиш иначе VB нестава щото е с отляти колктори а твойта е отделно
Това само ти го твърдиш,че VB не може да се сложи
Еми дай да видим как се слага VB линк нещо а не да ми спамиш само
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?
Ако не се лъжа няма почти никаква разлика между турбото на AFN ( VNT15 ) и GT 1749 VB . Ако не се лъжа тази GT 1749VB се монтира в AHF и има две лопатки повече в гривната на геометрията от тази на AFN 

- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?
андро слагаш си ВБ без изобщо никъкъв проблем но задължително чипа трябва да се преправи
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?
ventotdi написа:Ако не се лъжа няма почти никаква разлика между турбото на AFN ( VNT15 ) и GT 1749 VB . Ако не се лъжа тази GT 1749VB се монтира в AHF и има две лопатки повече в гривната на геометрията от тази на AFN
Бъркаш се GT 1749 VB се слага на ARL
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?
Зависи за какво мислиш да ползваш колата и колко искаш ще я напомпаш.
Ако я караш до 1.45 холд ти е напълно достатъчна и VA която е почти 2 пъти по-ефтина от VB-то а и се намира по-лесно.А ако средствата не са ти проблем си търси читавo VB и това е.
VB според мен е доста трудно за намиране поне аз видях доста зор докато намеря.
Ако я караш до 1.45 холд ти е напълно достатъчна и VA която е почти 2 пъти по-ефтина от VB-то а и се намира по-лесно.А ако средствата не са ти проблем си търси читавo VB и това е.
VB според мен е доста трудно за намиране поне аз видях доста зор докато намеря.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?
грешката е моя ... исках да кажа GT 1749 VA ,а не GT 1749 VB . Имах в предвид ,че неговата VNT 15 и GT 1749 VA са еднакви с много малки разлики 

- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?
ventotdi написа:грешката е моя ... исках да кажа GT 1749 VA ,а не GT 1749 VB . Имах в предвид ,че неговата VNT 15 и GT 1749 VA са еднакви с много малки разлики
Хубаво имаш желание да помогнеш...ама хич не са ти ясни тия турбини.

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?
ще стане човек от мена а
. да взема един един мангал да духа в смукателите и да му дава по 200 лева на месец 


- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?
ventotdi написа:ще стане човек от мена а. да взема един един мангал да духа в смукателите и да му дава по 200 лева на месец
Подобре така отколкото да говориш подобни глупости че ВА и В са еднакви ама с малки разлики
Имаше една тема и един потребител дето ги говореше подобни глупости в ВА и ВБ биле еднакви ама само ВБ била с две перки повече другото всичко било еднакво

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?
и какво се получи сега ? GT 1749 B е на AHF ,за която все си мисля аз , а GT 1749 BA може би .... е на помпа дюза 131 коня 

- tekowar
- Мнения: 63
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?
ventotdi написа:и какво се получи сега ? GT 1749 B е на AHF ,за която все си мисля аз , а GT 1749 BA може би .... е на помпа дюза 131 коня
Точно така.
Според мен 1749ВА е достатъчна за 216ки и 10мм елемент на помпата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта