Най-здравия дизел
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Най-здравия дизел
Много технологии се смениха от първия създаден дизел до днешните съвременни дизели. Но остава отворен въпроса да ли животът на днешните дизели е по-дълъг или не? Кой е най-оптималния двигател по отношение обем, мощност, разход, безшумност, издръжливост - независимо от производителя
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
http://www.mercedes-benz.bg/Projects/c2 ... ine_BG.pdf За старите дизелови двигатели на Мерцедес знам,че нямаха равни,ама дали и сега ще са такива



- drift
- Мнения: 103
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 0:26
- Автомобил: Skoda Octavia TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Sofia
Мерцедес Бенз 300д около 100-тина коня мисля,че е !!!Няма толкова здрав мотор!!
Последна промяна от drift на Пон 11 дек 2006 18:44, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Март месец карахме с мой приятел 2 бр очиларки МБ 200 CDI от Германия. Бивши таксита. 1998 и 2000 бяха годините.едното на 430 000 другото МБ над 600 000.карахме ги на ход до тук и на пълна газ.180 - 200 до калотина и после в БГ според зависи .моторите и на двата бяха като чесовници! -12 -15 градуса докато му покажеш ключа и пали .
но съм бил свидетел и на Г 2 1,6 (не помня имаше ли турбина) как се въртят по над 400 000 без особенни ремонти
но съм бил свидетел и на Г 2 1,6 (не помня имаше ли турбина) как се въртят по над 400 000 без особенни ремонти
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Rabbit_TDI написа:То изобщо всички стари дизели на Мерцедес с редова помпа се славят като най-здравия мотор.Въпроса е ,че здравината им е за сметка на по-стари технологии,цена и други показатели и като ги сложиш на кантар въпроса дали си заслужава за двигател на лека кола е спорен.
Именно. Голям плюс на редовите нафтови помпи е издържливостта им при работа с кофти горива каквито са нашите. Други легендарни мотори са 2.0д на Тойота който го вграждат в средата на 90-те години, както и 1.9д на Пежо който е малко на по-заден план.
Абе тва 400 000 км за голям пробег ли го взимате!? Въпросните двигатели на мерцедес за които говорим с Rabbit_TDI минават двойно повече без каквито и да било проблеми. 190-ките цепят мрака напрао

-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
А защо ли ми се струва, че по новите дизели карат по-малко километри не, защото не могат да ги направят по-здрави от преди, а защото не искат - цената определя пазара на колата за съжаление. Скоро ще ги правят за по 200/300 000 км. и после на боклука. Но доката стигнат тази граница ще дефектират много често и ще се изгуби смисъла, че цената ще е по-ниска.
- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Имах по-точно купих си от Германия отдавна Тойота Карина 2 дизел там километража и показваше помня 723000
Тука и навъртях още около 50х.к и някъде там издуха гарнитура в един много топъл ден и леко окриви кратуната,която мина на шлайф.Цилиндрите имаха нормален ръб
Имал съм и Голф 2 чист дизел на около 350х.к и вървеше на пушка,но съм имал и голф 2 GTD 70 к.с той пък се окоти рано
Явно турбинката си казва думата 




Ако темата е за ресурса на двигателя - рецептата е една:
Голяма кубатура, малко коне на малко купе и без турбо. При такава комбинация ресурса гони 1 000 000 км. Този исторически Бенц 300 Д е точно такъв. Чувал съм, че когато го свалили от производство таксиметровите шофьори в Германия направили протест и възобновили производството за още една година...
Поло 1.9 Д също отговаря на тези критерии... 64 коня са супер малко за 1.9 Д, но за купето са супер и ресурса е в пъти по-голям от изцедените мотори от по 150 - 200 коня!
Голяма кубатура, малко коне на малко купе и без турбо. При такава комбинация ресурса гони 1 000 000 км. Този исторически Бенц 300 Д е точно такъв. Чувал съм, че когато го свалили от производство таксиметровите шофьори в Германия направили протест и възобновили производството за още една година...
Поло 1.9 Д също отговаря на тези критерии... 64 коня са супер малко за 1.9 Д, но за купето са супер и ресурса е в пъти по-голям от изцедените мотори от по 150 - 200 коня!

-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
GAD написа:Ако темата е за ресурса на двигателя - рецептата е една:
Голяма кубатура, малко коне на малко купе и без турбо. При такава комбинация ресурса гони 1 000 000 км. Този исторически Бенц 300 Д е точно такъв. Чувал съм, че когато го свалили от производство таксиметровите шофьори в Германия направили протест и възобновили производството за още една година...
А това също не е критерий да ти кажа честно защото Волгите са 2.4 и са само 100 коня, а двигателите им не карат много като километри



- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Svetlix написа:А това също не е критерий да ти кажа честно защото Волгите са 2.4 и са само 100 коня, а двигателите им не карат много като километриВерно тук говорим за дизели но ...
Мнгоо зависи и от качеството на изработка
Колега тук си говорим за истински автомобили а не за легендарните съветски бензинопили



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: drotomir и 121 госта