Подгрява по-дълго от обикновено 1.6D JP

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
alopoo
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 05 сеп 2011 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Подгрява по-дълго от обикновено 1.6D JP

Мнениеот alopoo » Вто 08 май 2012 8:34


Здравейте колеги, преди няколко месеца четох за подобен проблем във форума, но не мога да намеря темата. Става въпрос за голф 2 1.6D JP. Преди няколко дена започна да подгрява по-дълго от обикновено. Чакам да подгрее от порядъка на 20 30 секунди (студен старт), докато преди за 10 секунди си подгряваше. Забелязах, че дори да си е достигнала нормална работна температура понякога пак си подгрява, преди като е загрял двигателя подгрева не се пускаше.

П.С. Смених 3 свещи преди 2 3 месеца.




red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Подгрява по-дълго от обикновено 1.6D JP

Мнениеот red.devilll » Вто 08 май 2012 8:42


Погледна ли температурния датчик?


alopoo
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 05 сеп 2011 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Подгрява по-дълго от обикновено 1.6D JP

Мнениеот alopoo » Вто 08 май 2012 9:02


Температурният датчик металната пластинка която влиза във вратата на шофьора ли е? Какво по-точно да му гледам, нещо да не се е откачил ли?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Подгрява по-дълго от обикновено 1.6D JP

Мнениеот samo_pechka » Вто 08 май 2012 11:56


На тройника на главата (дет са накамарени маркучите за охл.течност) ти има два датчика (мисля) единия е за таблото, за часовника за температурата,другия е за релето на свещите- дал е фира ,ма не знам точно кой от двата е :oops: При Голф 3 е един и го знаем кой е :Mr Green Fun


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Подгрява по-дълго от обикновено 1.6D JP

Мнениеот bobi_diesel » Сря 09 май 2012 20:12


Тоя със синия кабел.Тоя с жълтото е за таблото.(говоря за темературните датчици)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта