Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
TihomirC220
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 04 май 2010 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: haskovo

Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp

Мнениеот TihomirC220 » Пон 07 май 2012 10:19


Колеги , напоследък няколкократно се опитва да ми създава проблем запалването на двигателя - AFN 110 hp при ,,топъл старт''.Имам предвид нормално загрял двигател който сутрин пали на ,,точка'' ,а като загрее се налага да се развърта многократно повече и което е по интересното в първия момент работи като три цилиндров.Мислех дали не е от надморска височина защото първия път ми направи това представление в планината,но вчера се повтори и в ниското.Ако имате подобен проблем моля споделете.




tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp

Мнениеот tdi_20yare » Пон 07 май 2012 12:01


Еми при мен въртеше като скъсан докато е топла,а студена палеше от раз...После отидох и ми направиха една хубава ревизия на стартера и колата взе да пали от раз,после си купих и един акумулатор Варта и всичко се оправи с топлото палене.... :beer


Станимир 45
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 23 авг 2011 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp

Мнениеот Станимир 45 » Пон 07 май 2012 21:16


Пробвай при топъл мотор да полееш ГНП-то с вода да се охлади малко и ако запали като студена значи ,че елемента на помпата си отива.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp

Мнениеот samo_pechka » Пон 07 май 2012 22:02


Мдаа ...вискозитета на нафтата пада и се влошава паленето топла , но може при колегата да не е тази причината .Като за начало - ВАГ-ком проверка !Така само гадаем.


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp

Мнениеот tdi_20yare » Вто 08 май 2012 11:21


Станимир 45 написа:Пробвай при топъл мотор да полееш ГНП-то с вода да се охлади малко и ако запали като студена значи ,че елемента на помпата си отива.

Един майстор се опита навремето така да ме хлъзне,познат човек и то,искаше да ми сменя елемента на помпата и искаше да лапне 300-400лв не си споням ко ми беше казал..Почти се бях вързал,и накрая отидох при друг познат който ми направи точно това нещо което казваш с водата,и ми каза еди да ти видят стартера и акумулатора като за начало,и проблема бе стартера,който не можеше да се развърти до стойности,който палят мотора...На оня дето ми искаше пари му изтрих номера и му казах,че не го познавам повече,и ме е яд че е супер кадърен,но алчен до няма и къде,а бяхме познати от години,работи си в тях,не плащаше стинка данъци,наеми и т.н,затова сега няма никва работа,защото и баламите го научиха.... :beer


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp

Мнениеот svere » Вто 08 май 2012 12:45


Ако имаш ваг - ком прекодирай скоростите на автоматик и виж как е.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp

Мнениеот samo_pechka » Вто 08 май 2012 12:51


Не е най-добрата идея ,имаше негативи ....бях чел някъде


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp

Мнениеот svere » Вто 08 май 2012 13:10


samo_pechka написа:Не е най-добрата идея ,имаше негативи ....бях чел някъде


Негативи са до толкова, че оборотите при форсиране по-бавно падат и др. дреболий. Нищо не пречи да пробва. По никакъв начин няма да прецака нещо колата.
Ако с това се оправи топлия старт, тогава чип ..... и колата пак на ръчни скорости
всеки си решава


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp

Мнениеот nasko1978 » Вто 08 май 2012 13:15


Негативи има доста и е писано преди време!!! :012:
Ако се оправя с прекодиране,значи трябва да се вземат мерки - стартер,акумулатор,чип и т.н. :да:


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp

Мнениеот svere » Вто 08 май 2012 14:52


nasko1978 написа:Ако се оправя с прекодиране,значи трябва да се вземат мерки - стартер,акумулатор,чип и т.н. :да:


това имах в напредвида като предложих прекодиране


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp

Мнениеот Brezel » Вто 08 май 2012 20:26




Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp

Мнениеот Ludiq » Чет 10 май 2012 3:07


Всичко хубаво ама аз ли не мога да си обясня или...
...гориво подаващите карти се захабявяват(износват) :screwy с времето....или по-скоро проблема си е чисто механичен.
От завода колата пали ли си нормалмо-ДА.След 300к км пали ли нормално топла-НЕ.Проблема си е механичен.
Та последно оправяме механична повреда софтуерно :roll: или замаскираме механичен проблем? 8)
Та такива мисли ме мъчат...


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp

Мнениеот Brezel » Чет 10 май 2012 9:41


Ами нормално е да се чудиш но е безпочвено съмнението ти. картите не се захабват разбира се.
Когато е нова колата всичко е супер, пипаш стартера и веднага скача на 300 оборота. Когато колата ти е на 15 години можеш да опиташ да оправиш този механичен проблем с нов акомулатор , ремонт на стартера и т.н. Тествано милион пъти. Работи 3-4 месеца и после пак по старо му, пробвай да сменяш акумулатор и стартер на 6 месеца. На вече по новите такива коли, софтуера е преправен заводски. Предполагам че VW се опитват да замаскират механичния си проблем . :lol:

Много ми е странно защо всеки си мисли че производителите на автомобили са безгрешни. Потчи няма марка която да си няма автомобил с конструктивни заводски недомислици. А В последно време колкото повече се съкращава времето за пускане на нов модел толкова по неизпитани неща се пускат на пазара. Ние сме опитни зайчета и на наш гръб си подобряват колите. То и затова всече се ъпдейтва софтуера навсякъде толкова често. Отиваш с гаранционния си автомобил да ти сменят маслото и ти казват че са ти качили нов софтуер, по хубав, заводски. Питай ги защо са го направили ? На стария софтуер какво му беше, да не би да е имало проблем и въпреки всичко са ми пробутали колата, нали софта трябва да е изпитан в завода? Кво са му подобрили, да не би нещо при изпитанията да са пропуснали ? Питал съм и почват само да заецкват mhihi


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp

Мнениеот Ludiq » Чет 10 май 2012 10:22


:да:


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp

Мнениеот velinsl » Нед 13 май 2012 11:38


Това не е ли възможно да е реле 108 или 109? Не го помня точно.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pspetkow и 36 госта