


Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Вто 04 май 2010 15:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: haskovo
Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp
Колеги , напоследък няколкократно се опитва да ми създава проблем запалването на двигателя - AFN 110 hp при ,,топъл старт''.Имам предвид нормално загрял двигател който сутрин пали на ,,точка'' ,а като загрее се налага да се развърта многократно повече и което е по интересното в първия момент работи като три цилиндров.Мислех дали не е от надморска височина защото първия път ми направи това представление в планината,но вчера се повтори и в ниското.Ако имате подобен проблем моля споделете.
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp
Еми при мен въртеше като скъсан докато е топла,а студена палеше от раз...После отидох и ми направиха една хубава ревизия на стартера и колата взе да пали от раз,после си купих и един акумулатор Варта и всичко се оправи с топлото палене.... 

-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Вто 23 авг 2011 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp
Пробвай при топъл мотор да полееш ГНП-то с вода да се охлади малко и ако запали като студена значи ,че елемента на помпата си отива.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp
Мдаа ...вискозитета на нафтата пада и се влошава паленето топла , но може при колегата да не е тази причината .Като за начало - ВАГ-ком проверка !Така само гадаем.
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp
Станимир 45 написа:Пробвай при топъл мотор да полееш ГНП-то с вода да се охлади малко и ако запали като студена значи ,че елемента на помпата си отива.
Един майстор се опита навремето така да ме хлъзне,познат човек и то,искаше да ми сменя елемента на помпата и искаше да лапне 300-400лв не си споням ко ми беше казал..Почти се бях вързал,и накрая отидох при друг познат който ми направи точно това нещо което казваш с водата,и ми каза еди да ти видят стартера и акумулатора като за начало,и проблема бе стартера,който не можеше да се развърти до стойности,който палят мотора...На оня дето ми искаше пари му изтрих номера и му казах,че не го познавам повече,и ме е яд че е супер кадърен,но алчен до няма и къде,а бяхме познати от години,работи си в тях,не плащаше стинка данъци,наеми и т.н,затова сега няма никва работа,защото и баламите го научиха....

- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp
Ако имаш ваг - ком прекодирай скоростите на автоматик и виж как е.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp
Не е най-добрата идея ,имаше негативи ....бях чел някъде
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp
samo_pechka написа:Не е най-добрата идея ,имаше негативи ....бях чел някъде
Негативи са до толкова, че оборотите при форсиране по-бавно падат и др. дреболий. Нищо не пречи да пробва. По никакъв начин няма да прецака нещо колата.
Ако с това се оправи топлия старт, тогава чип ..... и колата пак на ръчни скорости
всеки си решава
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp
Негативи има доста и е писано преди време!!!
Ако се оправя с прекодиране,значи трябва да се вземат мерки - стартер,акумулатор,чип и т.н.

Ако се оправя с прекодиране,значи трябва да се вземат мерки - стартер,акумулатор,чип и т.н.

- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp
nasko1978 написа:Ако се оправя с прекодиране,значи трябва да се вземат мерки - стартер,акумулатор,чип и т.н.
това имах в напредвида като предложих прекодиране
- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp
Всичко хубаво ама аз ли не мога да си обясня или...
...гориво подаващите карти се захабявяват(износват)
с времето....или по-скоро проблема си е чисто механичен.
От завода колата пали ли си нормалмо-ДА.След 300к км пали ли нормално топла-НЕ.Проблема си е механичен.
Та последно оправяме механична повреда софтуерно
или замаскираме механичен проблем? 
Та такива мисли ме мъчат...
...гориво подаващите карти се захабявяват(износват)

От завода колата пали ли си нормалмо-ДА.След 300к км пали ли нормално топла-НЕ.Проблема си е механичен.
Та последно оправяме механична повреда софтуерно


Та такива мисли ме мъчат...
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp
Ами нормално е да се чудиш но е безпочвено съмнението ти. картите не се захабват разбира се.
Когато е нова колата всичко е супер, пипаш стартера и веднага скача на 300 оборота. Когато колата ти е на 15 години можеш да опиташ да оправиш този механичен проблем с нов акомулатор , ремонт на стартера и т.н. Тествано милион пъти. Работи 3-4 месеца и после пак по старо му, пробвай да сменяш акумулатор и стартер на 6 месеца. На вече по новите такива коли, софтуера е преправен заводски. Предполагам че VW се опитват да замаскират механичния си проблем .
Много ми е странно защо всеки си мисли че производителите на автомобили са безгрешни. Потчи няма марка която да си няма автомобил с конструктивни заводски недомислици. А В последно време колкото повече се съкращава времето за пускане на нов модел толкова по неизпитани неща се пускат на пазара. Ние сме опитни зайчета и на наш гръб си подобряват колите. То и затова всече се ъпдейтва софтуера навсякъде толкова често. Отиваш с гаранционния си автомобил да ти сменят маслото и ти казват че са ти качили нов софтуер, по хубав, заводски. Питай ги защо са го направили ? На стария софтуер какво му беше, да не би да е имало проблем и въпреки всичко са ми пробутали колата, нали софта трябва да е изпитан в завода? Кво са му подобрили, да не би нещо при изпитанията да са пропуснали ? Питал съм и почват само да заецкват
Когато е нова колата всичко е супер, пипаш стартера и веднага скача на 300 оборота. Когато колата ти е на 15 години можеш да опиташ да оправиш този механичен проблем с нов акомулатор , ремонт на стартера и т.н. Тествано милион пъти. Работи 3-4 месеца и после пак по старо му, пробвай да сменяш акумулатор и стартер на 6 месеца. На вече по новите такива коли, софтуера е преправен заводски. Предполагам че VW се опитват да замаскират механичния си проблем .

Много ми е странно защо всеки си мисли че производителите на автомобили са безгрешни. Потчи няма марка която да си няма автомобил с конструктивни заводски недомислици. А В последно време колкото повече се съкращава времето за пускане на нов модел толкова по неизпитани неща се пускат на пазара. Ние сме опитни зайчета и на наш гръб си подобряват колите. То и затова всече се ъпдейтва софтуера навсякъде толкова често. Отиваш с гаранционния си автомобил да ти сменят маслото и ти казват че са ти качили нов софтуер, по хубав, заводски. Питай ги защо са го направили ? На стария софтуер какво му беше, да не би да е имало проблем и въпреки всичко са ми пробутали колата, нали софта трябва да е изпитан в завода? Кво са му подобрили, да не би нещо при изпитанията да са пропуснали ? Питал съм и почват само да заецкват

Re: Проблем при запалване на топъл двигател B 5 AFN 110 hp
Това не е ли възможно да е реле 108 или 109? Не го помня точно.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 16 госта