



Golf 4 110 Двигател.. ?
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Golf 4 110 Двигател.. ?
Добър вечер колеги. Решил съм да продавам пасата и да минавам на голф 4 110к.с най-вероптно. Искам да попитам кой двигател е най-сполучлив по-принцип знам че има AHU,AFN и някакви такива двигатели на 110 а може и да бъркам не съм много на вътре с нещата с тези двигатели.. та въпроса ми кой най-икономичен,здрав като цяло с какъв двигател да търся.. а и предпочитам с променлива геометрия турбо, защото обичам да си натискам колата а турбото с променлива това иска - натискане 

- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Golf 4 110 Двигател.. ?
При Голф 4 има и 90 коня с променлива геометрия. 90 и 110 конните са по-евтините и "по-дуракоустойчивите" от дизелите. Разликата във вървенето на 90 и 110 коня не е кой знае каква, а в данъка - 150 лева 

- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 4 110 Двигател.. ?
колега знам че AFN е най голямото куче и на голф4 не се слага този двиг има го на пасат4 голф3 на голф 4 е AHF 110кс с малки разлики от AFN но незнам защо го няма в голф 4
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 110 Двигател.. ?
GuLiVeR написа:колега знам че AFN е най голямото куче и на голф4 не се слага този двиг има го на пасат4 голф3 на голф 4 е AHF 110кс с малки разлики от AFN но незнам защо го няма в голф 4
Разликата между AFN и AHF при дизелите е като разликата между ABS и ADZ при бензина...здрави и надеждни ДВГ...разлика в комппютъра и електрониката,а при дизелите и разлика във маслените филтри и водната помпа-включена е в ангренажа на AHF..иначе са аналогични дизелови ДВГ...казват,че AHF e най-икономичния ДВГ на Голф...убедих се сам!
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Golf 4 110 Двигател.. ?
Доколкото знам моторите са еднакви .Разликата е в турбото.Дано не съм писал някаква глупопст.!
И демпферният маховик.При 90 го няма.
И демпферният маховик.При 90 го няма.
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Golf 4 110 Двигател.. ?
а попма-дюзата 1.9TDI 101 заслужава ли си? по-принцип не съм от най-мераклия за този двигател, защото тук има само лукойл и косаня и нафтата не е от най-хубавите за капризническата помпа-дюза и ще ми се налага примерно да ходя до Враца и да пълня до горе всеки път..
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: Golf 4 110 Двигател.. ?
Колко много "ПД" има във вашия град! Не вярвам всички да ходят до Враца за да зареждат!!!
За да не пиша много... ако имаш алтернатива на "ПД" избери нея.Най-важното е късмета
За да не пиша много... ако имаш алтернатива на "ПД" избери нея.Най-важното е късмета

- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 110 Двигател.. ?
joker написа:GuLiVeR написа:колега знам че AFN е най голямото куче и на голф4 не се слага този двиг има го на пасат4 голф3 на голф 4 е AHF 110кс с малки разлики от AFN но незнам защо го няма в голф 4
Разликата между AFN и AHF при дизелите е като разликата между ABS и ADZ при бензина...здрави и надеждни ДВГ...разлика в комппютъра и електрониката,а при дизелите и разлика във маслените филтри и водната помпа-включена е в ангренажа на AHF..иначе са аналогични дизелови ДВГ...казват,че AHF e най-икономичния ДВГ на Голф...убедих се сам!
Бензиновите дето ги даваш за пример, верно са едни и същи, но какво общо видя между AFN и AHF освен конете. Дооста са различни
А колегата е най-добре AHF да търси
- SoManyRetards
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Golf 4 110 Двигател.. ?
6669 написа:При Голф 4 има и 90 коня с променлива геометрия. 90 и 110 конните са по-евтините и "по-дуракоустойчивите" от дизелите. Разликата във вървенето на 90 и 110 коня не е кой знае каква, а в данъка - 150 лева
Колега, според мен пък разликата между 90 и 110 коня си е доста голяма, а след чипосване да не говорим.

- morski_bs
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пет 18 фев 2011 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Golf 4 110 Двигател.. ?
Аз съм с двигател 101к.с., изключително пъргав е мотора и колата де. За нафтата не се притеснявай, с ЛУКойл-ската върви добре. В ниския данък си, ако и това те притеснява. Кой двигател е най-сполучлив е спорно, но принципно, колкото е по-голям е толкова по-добре.
- legaltk
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
- Автомобил: 1.9 TDI
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: Golf 4 110 Двигател.. ?
Freakylol написа:а попма-дюзата 1.9TDI 101 заслужава ли си?..
240 Нм си заслужават

- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Golf 4 110 Двигател.. ?
legaltk написа:Freakylol написа:а попма-дюзата 1.9TDI 101 заслужава ли си?..
240 Нм си заслужават
110ката е 235 тия 5 нютона не ме бъркат много много..

velinsl написа:AHU не е ли 90 коня?
Пак казвам не съм запознат със тези двигатели и за това питам за да не сбъркам

Re: Golf 4 110 Двигател.. ?
Търси мотори ALH, AHF, ASV. Ако ще подържащ PD най-добре ASZ. По малките PD 100к.с са много спънати, дори спрямо тези с роторната помпа и засилването им е скъпо начинание. AJM и AUY са по проблемни от ASZ.
Справка за монтираните двигатели http://www.doppel-wobber.de/forum/Infor ... toren.html
Справка за монтираните двигатели http://www.doppel-wobber.de/forum/Infor ... toren.html
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 110 Двигател.. ?
MMM1 написа:Търси мотори ALH, AHF, ASV. Ако ще подържащ PD най-добре ASZ. По малките PD 100к.с са много спънати, дори спрямо тези с роторната помпа и засилването им е скъпо начинание. AJM и AUY са по проблемни от ASZ.
Справка за монтираните двигатели http://www.doppel-wobber.de/forum/Infor ... toren.html

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта