Проблем с лампичката за свещите и помпата-решен.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
redshot
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 12:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Проблем с лампичката за свещите и помпата-решен.

Мнениеот redshot » Съб 09 дек 2006 13:53


Здравейте имам един проблем с колата ми VW Vento 1.9 td
понякога като дам на контакт и лапи4ката за свещите не светва и немога да запаля,разбрах и че когато не свети недостига и ток до помпата и немога да запаля,но го прави само по някога и немога да разбера защо става така.Когато стане така аз дърпам един кабел от + на акомулатора
нагренам свещите и после давам ток на помпата пак с него.
Някой имал ли е подобен проблем?от какжо ли може да е ,каде да отида да го оправят

Последна промяна от redshot на Чет 21 дек 2006 23:39, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1032
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Съб 09 дек 2006 13:56


Мисля, че проблема ти е в пакета на контактния ключ. Пробвай да го смениш и пиши.


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Съб 09 дек 2006 16:27


При смяна на клемореда нали не се сменя и ключа за паленето?


Потребителски аватар
redshot
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 12:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот redshot » Съб 09 дек 2006 16:28


на кое казваш пакет,имаш в предвид клемопеда на конт. ключ
и други в форумите казват че може би е от това ама искам да бъда
сигурен че е това и какво трябва да се смени ли? /клемопеда/


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Съб 09 дек 2006 16:32


При мен съществува същият проблем, но аз връщам ключа няколко пъти и явно зацепва и лампата за подгряването светва, иначе без подгряване пали с много въртене. И аз разпитвам само но явно трябва да се сменя клемореда? Има ли разлика в клемореда за дизел/бензин?


Потребителски аватар
redshot
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 12:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот redshot » Съб 09 дек 2006 16:47


незнам дали има разлика,но може би има защото при бензина нямаш
лампа за свещи поне така мисля.Ти сигурен ли си че е от клемопеда?


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Съб 09 дек 2006 17:04


Всичко друго съм проверил, бушони, релета. Свалях, почиствах, проверявах да не са изгорели, но уви. Май само клемореда остана. Да каже някой специалист. Смяната май е досадна работа, иначе не е скъп.


Потребителски аватар
redshot
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 12:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот redshot » Съб 09 дек 2006 19:01


A някой знае ли като се сменя клемопеда дали трябва да се смени
и ключалката?


Потребителски аватар
Stiv
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 28 ное 2006 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ахтопол

Мнениеот Stiv » Съб 09 дек 2006 19:46


Сменя се само клемореда


Потребителски аватар
redshot
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 12:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот redshot » Сря 13 дек 2006 23:59


Колеги не е от клемореда имате ли други идей?


Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Чет 14 дек 2006 8:38


при мен беше от клемореда,но ток подавах само на клапана!явно свещите са подгрявали!пробвай с един мултицет дали на контакт ходи напрежение до клапана и ако ходи а при въртене почне да се губи има нещо по веригата дето не прави хубава връска!при мен като променях положението на ключа от контакт към завъртане на стартера лампичките на таблото в един момент гаснееха-демек клемореда е за смяна,но при теб явно другаде се губи връската!


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Чет 14 дек 2006 22:47


redshot написа:Колеги не е от клемореда имате ли други идей?


Колега и аз имам подобен проблем, но винаги на 2-ро завъртане светва. Другата разлика е, че и без да свети си подгрява и съм почти 100% сигурен че и при теб е така... Направи си следния експеримент... Завърти ключа, брой до 10 и върти стартер... Ще видиш че ще запали.

Аз си мисля, че при мен релето не прави добра връзка, защото преди време по подобен начин зумера за забравени фарове отказваше...

Иначе списъка със възможните причини е доста по-дълъг от колкото си мислиш, а именно - температурни датчици, прекъсвачи на вратите, реле на подгряващата лампа, управляващ блок и т.н.

Ако откриеш причината - пиши! Успех! :)


Потребителски аватар
redshot
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 12:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот redshot » Пон 18 дек 2006 15:56


Възможно ли е да е от ключето на вратата,защото нещо заяжда,понякога не работи.Ходих при много майстори и накрая в Юнитрейд,навсякаде ми казват че е от командния блок,но не казват с сигурност?


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Пон 18 дек 2006 17:16


redshot написа:Възможно ли е да е от ключето на вратата,защото нещо заяжда,понякога не работи.Ходих при много майстори и накрая в Юнитрейд,навсякаде ми казват че е от командния блок,но не казват с сигурност?


Според мен - да, защото има модели VW, в които и това ключе е замесено в подгряването...


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Пон 18 дек 2006 21:43


И аз го четох че от ключето на вратите зависи подгряването при AAZ моторите, така че може и от него да е :?: Трябва комплексна проверка на подгряването. И при мен като завъртя един два пъти започва да подгрява. И аз за това още не вземам кардинални мерки и чакам да стане големия студ .:D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта