
Голф 3 ТДИ 90кс 1з челен кулер
- Dk4
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:16
- Автомобил: Vw Golf mk3
- Двигател: 1.9 TDI 1z 1994
- Местоположение: Kostenec
Голф 3 ТДИ 90кс 1з челен кулер
Здравейте колеги искам да се допитам вас,,,решил съм да сменя оригиналния кулер с кулер от този тип http://racing-mania.com/browse/product/ ... 550*140*65 поразпитах тук там и ми казват все различни версии въпроса ми е какво ще се промени в вървенето на колата ако го заменя
:

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Челен кулер Голф 3 ТДИ 90кс 1з
Точно с тоя мъник трудно ще вдигне лага драстично. Виж в комбинация с по-големи турбо пътища обема на системата ще нарасне и ще има разлика определено от към лаг, но и положителни ефекти ще има във високите обороти.
За да има 100% положителен ефект челния кулер си мисля, че ще иска и ремап.
За да има 100% положителен ефект челния кулер си мисля, че ще иска и ремап.
- Dk4
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:16
- Автомобил: Vw Golf mk3
- Двигател: 1.9 TDI 1z 1994
- Местоположение: Kostenec
Re: Челен кулер Голф 3 ТДИ 90кс 1з
А какво ще стане око заменя кулера и сложа хубави алуминиеви и силиконови турбо пътища без да правя нищо друго ,,мисълта ми е дали ще се тормози турбината след като е по голям кулера или пък дали може да навреди някак си на мотора 

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: Челен кулер Голф 3 ТДИ 90кс 1з
цялата работа е че за да постигнеш задоволителен ефект трябва да сложиш и по-голяма турбина, защото с този кулер и по-дългите турбопътища обема на системата ти се повишава и по този начин твоята турбина малее. Затова ти казват хората че ще се повиши турболага.
- Stivi
- Мнения: 8374
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Челен кулер Голф 3 ТДИ 90кс 1з
Единственото което ще постигнеш е че хората дето са запознати с нещата ще очакват като я видят тая кола да къса гуми пък то....само така ще изглежда и вървежа ще е същия или по-зле 

- samo_pechka
- Мнения: 8995
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Челен кулер Голф 3 ТДИ 90кс 1з
Ако кулера е със същия литраж, колкото оригиналния (или поне близък)- ще има ефект.Челното обдухване на кулера е много по-доброто решение , особено в жегите.Понеже колата е с уестгейт-турбо не се препоръчват експерименти с по-голям кулер, появява се лаг в ниските.
- Dk4
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:16
- Автомобил: Vw Golf mk3
- Двигател: 1.9 TDI 1z 1994
- Местоположение: Kostenec
Re: Челен кулер Голф 3 ТДИ 90кс 1з
Мерси за инфото колеги доста ми помогнахте 

Re: Челен кулер Голф 3 ТДИ 90кс 1з
Аз искам да питам за същия мотор 1з от къде ще е по-лесно да прекарам турбо пътищата за челен ? Аре то от едната страна която е оригинал.. кулер ще е лесно ами от другата ? ☺
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта