Голф 3 ТДИ 90кс 1з челен кулер

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dk4
Мнения: 87
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:16
Автомобил: Vw Golf mk3
Двигател: 1.9 TDI 1z 1994
Местоположение: Kostenec

Голф 3 ТДИ 90кс 1з челен кулер

Мнениеот Dk4 » Чет 19 юли 2012 22:50


Здравейте колеги искам да се допитам вас,,,решил съм да сменя оригиналния кулер с кулер от този тип http://racing-mania.com/browse/product/ ... 550*140*65 поразпитах тук там и ми казват все различни версии въпроса ми е какво ще се промени в вървенето на колата ако го заменя :wink:




Потребителски аватар
taku_s3
Мнения: 27
Регистриран на: Вто 01 май 2012 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Челен кулер Голф 3 ТДИ 90кс 1з

Мнениеот taku_s3 » Пет 20 юли 2012 0:10


Единственото което ще постигнеш е ужасен лаг на турбинката


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Челен кулер Голф 3 ТДИ 90кс 1з

Мнениеот radi_nrj » Пет 20 юли 2012 14:15


Точно с тоя мъник трудно ще вдигне лага драстично. Виж в комбинация с по-големи турбо пътища обема на системата ще нарасне и ще има разлика определено от към лаг, но и положителни ефекти ще има във високите обороти.

За да има 100% положителен ефект челния кулер си мисля, че ще иска и ремап.


Потребителски аватар
Dk4
Мнения: 87
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:16
Автомобил: Vw Golf mk3
Двигател: 1.9 TDI 1z 1994
Местоположение: Kostenec

Re: Челен кулер Голф 3 ТДИ 90кс 1з

Мнениеот Dk4 » Пет 20 юли 2012 14:29


А какво ще стане око заменя кулера и сложа хубави алуминиеви и силиконови турбо пътища без да правя нищо друго ,,мисълта ми е дали ще се тормози турбината след като е по голям кулера или пък дали може да навреди някак си на мотора :wink:


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: Челен кулер Голф 3 ТДИ 90кс 1з

Мнениеот vankata__098 » Пет 20 юли 2012 14:51


цялата работа е че за да постигнеш задоволителен ефект трябва да сложиш и по-голяма турбина, защото с този кулер и по-дългите турбопътища обема на системата ти се повишава и по този начин твоята турбина малее. Затова ти казват хората че ще се повиши турболага.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8374
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Челен кулер Голф 3 ТДИ 90кс 1з

Мнениеот Stivi » Пет 20 юли 2012 18:15


Единственото което ще постигнеш е че хората дето са запознати с нещата ще очакват като я видят тая кола да къса гуми пък то....само така ще изглежда и вървежа ще е същия или по-зле :)


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8995
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Челен кулер Голф 3 ТДИ 90кс 1з

Мнениеот samo_pechka » Пет 20 юли 2012 19:11


Ако кулера е със същия литраж, колкото оригиналния (или поне близък)- ще има ефект.Челното обдухване на кулера е много по-доброто решение , особено в жегите.Понеже колата е с уестгейт-турбо не се препоръчват експерименти с по-голям кулер, появява се лаг в ниските.


Потребителски аватар
Dk4
Мнения: 87
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:16
Автомобил: Vw Golf mk3
Двигател: 1.9 TDI 1z 1994
Местоположение: Kostenec

Re: Челен кулер Голф 3 ТДИ 90кс 1з

Мнениеот Dk4 » Съб 21 юли 2012 7:37


Мерси за инфото колеги доста ми помогнахте :bowdown


cnap7ak
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 13 фев 2015 1:17
Автомобил:
Двигател:

Re: Челен кулер Голф 3 ТДИ 90кс 1з

Мнениеот cnap7ak » Нед 13 мар 2016 16:32


Аз искам да питам за същия мотор 1з от къде ще е по-лесно да прекарам турбо пътищата за челен ? Аре то от едната страна която е оригинал.. кулер ще е лесно ами от другата ? ☺



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта