Въпрос за запалване 1.9 ГТД - решен

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Mbass
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 01 дек 2009 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Въпрос за запалване 1.9 ГТД - решен

Мнениеот Mbass » Съб 21 юли 2012 9:25


Здравейте колеги,
та ситуацията е следната - вчера колата имаше към 3 литра нафта и на един по сериозен баир взе веднага въздух и изгасна. От там отидохме с друга кола взехме още нафта и се почна едно въртене и въздух и въздух и от въртене се нагря много стартера и разпои масата и филмът свърши. Дръпнахме е до вкъщи и сега съм включил акумулатора малко да дозареди за няколко часа, че бая въртене беше и не се знае още колко ще трябва. Въпросът ми е сега като запоим масата има ли начин да се запали колата без много въртене, щото няма като на другите коли такава помпичка за подкачване?
Мотора е 1.9ГТД




Потребителски аватар
blagi1972
Мнения: 207
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 19:56
Автомобил: GOLF 4
Двигател: ALH
Местоположение: София

Re: Въпрос за запалване

Мнениеот blagi1972 » Съб 21 юли 2012 9:45


Колега,като почнеш да въртиш разхлаби една тръбичка на някоя от дюзите за да излезе по бързо въздуха.


Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: Въпрос за запалване

Мнениеот BuRnInGSouL » Съб 21 юли 2012 9:47


Има палене без въртене ама не е препоръчително, с дърпане .


Потребителски аватар
Mbass
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 01 дек 2009 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Въпрос за запалване

Мнениеот Mbass » Съб 21 юли 2012 9:50


Ще отвия една тръбичка на някоя дюза. Ако някои може да предложи още нещо да каже.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за запалване

Мнениеот juve » Съб 21 юли 2012 9:55


каква е вероятноста да е намаляло нивото на нафтата в филтъра? Освен да извадиш и клапана за обратна нафта и да долееш внимателно до горе..... когато сменям филтър винаги го наливам с фунийка и като е обезвъздушена и помпата разбира се колата пали почти все едно не съм го барал... иначе пада въртене.. :012:


Потребителски аватар
Mbass
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 01 дек 2009 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Въпрос за запалване

Мнениеот Mbass » Съб 21 юли 2012 9:59


Интересното е, че след като сложих още нафта и падна поне 2 миниту въртене и нафтата в тръбичките върви с балончета. Зимата като ми отиде ГНП-то и течеше отвсякъде запалих по бързо да я закарам до сервиза, отколкото вчера.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за запалване

Мнениеот juve » Съб 21 юли 2012 10:01


ами като глътне въздух и помпата....


Потребителски аватар
Mbass
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 01 дек 2009 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Въпрос за запалване

Мнениеот Mbass » Съб 21 юли 2012 14:18


Луда работа... пак за нафта ходих, сипвах във филтъра на няколко пъти, откачих и едната тръбичка на първа дюза и не качва и не качва.. накрая видях, че се е скъсал кабела на клапана, който отваря нафтата да ходи нагоре или нещо такова, вързах го и запали от 1-вия зъб..



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта