Привет Колеги,
На мен ми предстои смяна на ролки и ремъци и смятам този път да опитам да използвам старите ролки,обновени с нови лагери.
Някой случайно да е правил такава процедура?
Имам голфа от приблизително 5 години и съм навъртял повече от 180к км като за това време освен 3x ремъци и ролки ,се е налагало поне 10x да сменям и единични ролки.
Също така искам а ви попитам дали ролките могат да се разкапсуловат?
Благодаря и поздрави!
голф 4 1.9тди 110кс AHF смяна на лагери на ангренажни ролки ?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7933
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: голф 4 1.9тди 110кс AHF смяна на лагери на ангренажни ролки ?
Колега, не се занимавай с глупости!
Да не мислиш, че лагерите които ще купиш са по-добри от тези в ролките или пък ще са по евтини от цяла ролка?
А и монтажа на лагери си е цяла наука, не става само с чук и добри намерения.
Да не мислиш, че лагерите които ще купиш са по-добри от тези в ролките или пък ще са по евтини от цяла ролка?
А и монтажа на лагери си е цяла наука, не става само с чук и добри намерения.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 10 юли 2012 12:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: голф 4 1.9тди 110кс AHF смяна на лагери на ангренажни ролки ?
Здравей Колега,
Мениджър съм на транспортно предприятие и моят шеф прави тази процедура от около 5 години ,върху машини които имат много по-тежка експлоатация като цяло,от който е да е ваг автомобил!
Говоря за среден пробег от 12-14к км на месец!
Така че, трябва да е възможно!
А относно целия ангренажен кит мога да кажа, че винаги сменям с най-качественото на пазара като континетал, скф и сваг.
Е как докато стигна 60к пробег, сменям поне по 2 ролки понеже започват да шумят.
Това ли им е качеството, питам аз????
Също така няма аз да се правя на майстор с набиването на лагери Колега и т.н. ...
Човека, който ще набива лагерите е един от най-добрите майстори за ремонт на скоростни кутии в Пловдив.
Щом сменя лагери на валове и прочие по ск.кутии, тези ролки не мисля че ще са някакъв проблем.
Просто исках адекватно мнение, защото при успех мога да спестя на всички тука в форума доста парички, нали ?
Благодаря
Мениджър съм на транспортно предприятие и моят шеф прави тази процедура от около 5 години ,върху машини които имат много по-тежка експлоатация като цяло,от който е да е ваг автомобил!
Говоря за среден пробег от 12-14к км на месец!
Така че, трябва да е възможно!
А относно целия ангренажен кит мога да кажа, че винаги сменям с най-качественото на пазара като континетал, скф и сваг.
Е как докато стигна 60к пробег, сменям поне по 2 ролки понеже започват да шумят.
Това ли им е качеството, питам аз????
Също така няма аз да се правя на майстор с набиването на лагери Колега и т.н. ...
Човека, който ще набива лагерите е един от най-добрите майстори за ремонт на скоростни кутии в Пловдив.
Щом сменя лагери на валове и прочие по ск.кутии, тези ролки не мисля че ще са някакъв проблем.
Просто исках адекватно мнение, защото при успех мога да спестя на всички тука в форума доста парички, нали ?
Благодаря
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7933
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Смяна на лагери на ангренажни ролки голф 4 1.9тди 110кс AHF?
Успех с ремонта, колега.
Ако наистина става те моля да споделиш опит (какви и от къде лагери за кои модели ролки) и процедура по монтажа.
И не се сърди за горното ми мнение, ако ти се е сторило малко грубовато.
Поздрави.
Ако наистина става те моля да споделиш опит (какви и от къде лагери за кои модели ролки) и процедура по монтажа.
И не се сърди за горното ми мнение, ако ти се е сторило малко грубовато.
Поздрави.
- Stivi
- Мнения: 8374
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Смяна на лагери на ангренажни ролки голф 4 1.9тди 110кс AHF?
lu4istiq написа:Е как докато стигна 60к пробег,сменям поне по 2 ролки понеже започват да шумят.
Това ли им е качеството питам аз????
За първи път чувам някой да сменя ролки и то два пъти за 60 000км,или си голям карък,или уцелваш все ментета,или при монтажа се пренатяга ремъка

- samo_pechka
- Мнения: 9000
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Смяна на лагери на ангренажни ролки голф 4 1.9тди 110кс AHF?
Ползвам ролки на Литенс и на Ина. Често те надживяват ремъка. Единствено на климатика обтяжната незнайно защо ( всъшност имам едно предположение защо е така ) се разшумява по-ранко. Става въпрос за надлъжни монтирани мотори по пасат и ауди с 1.9 дизел.
Предпочитам също и в голяма част продуктите на http://www.ipd.de/ipd/ . С тях вероятността да имате главоболия са буквално... равни на нула
Предпочитам също и в голяма част продуктите на http://www.ipd.de/ipd/ . С тях вероятността да имате главоболия са буквално... равни на нула
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 10 юли 2012 12:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Смяна на лагери на ангренажни ролки голф 4 1.9тди 110кс AHF?
Колеги,не сменям всички ролки,само "шумните".
П.С. Когато чуя и лек шум, сменям ! Карам докато започне да се чува повече от турбото ...
П.С. Когато чуя и лек шум, сменям ! Карам докато започне да се чува повече от турбото ...
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Смяна на лагери на ангренажни ролки голф 4 1.9тди 110кс AHF?
А кое те кара да мислиш, че смяната само на лагера би надхвърлило пробега, който изкарват новите ролки?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 10 юли 2012 12:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Смяна на лагери на ангренажни ролки голф 4 1.9тди 110кс AHF?
Това че,лагерите ще дойдат директно от производител в Германия - имаме достатъчно контакти там.
Това което се продава и произвежда за Бг за мен НЕ Е СЪЩОТО, както за западноевропейския пазар.
Това което се продава и произвежда за Бг за мен НЕ Е СЪЩОТО, както за западноевропейския пазар.
Последна промяна от gr_kanev на Сря 16 ное 2016 20:09, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7933
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Смяна на лагери на ангренажни ролки голф 4 1.9тди 110кс AHF?
Уви, така е, колега.
Но в ролките освен лагера има и други износващи се части.
Всъщност кои ролки искаш да рециклираш?
Но в ролките освен лагера има и други износващи се части.
Всъщност кои ролки искаш да рециклираш?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Смяна на лагери на ангренажни ролки голф 4 1.9тди 110кс AHF?
Това е честа практика.Аз лично все още не съм го правил,щото предишната ми кола имаше само една ролка,но на сегашната определено ще го направя.
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: Смяна на лагери на ангренажни ролки голф 4 1.9тди 110кс AHF?
Като личен пример ще дам следния:
ще смениш лагера на обтяжната ролка на ангр. ремък, и лагера няма да "шуми" но ще се счупи контрата или както се казва онази ламаринка която служи за фиксатор ( незнам дали го обясних разбираемо) !!!
Това се случи при мен, без да сменям лагера.
ще смениш лагера на обтяжната ролка на ангр. ремък, и лагера няма да "шуми" но ще се счупи контрата или както се казва онази ламаринка която служи за фиксатор ( незнам дали го обясних разбираемо) !!!
Това се случи при мен, без да сменям лагера.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта