Колеги имам следния проблем на голф 4 1,9тди 110 - преди да отида на сервиз искам да ви попитам за вашето мнение за:колата я имам от 5 дни
1.При завъртане на ключа не иска да запали - чува се само едно цъкване (шалтер или стартер е ?)
2.При натискане рязко на педала на газта колата не може да се изреже (няма сила да тръгне рязко) и оборотите над 3200 не се качват , не чувам включване на свирене на турбото (само турбото ли може да е за ремонт или има други неща който да пречат на работата на турбото ). Само турбото ли може да спъва във вървенето колата ?
моля ако някой е имал такъв проблем да сподели -
благодаря



оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с
оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с
Последна промяна от IvanMan на Съб 08 сеп 2012 6:30, променено общо 1 път.
Причина: Местя в правилният раздел!
Причина: Местя в правилният раздел!
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с
Виж турбо пътищата, не може да се каже директно че е турбото, виж геометрията също
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с
... или пък разпръсквачите 

- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с
N75 клапан,колкото и изтъркано да ви звучи!
На един колега,беше така ибизата повече от 3200об. не можеше да вдигне!
На един колега,беше така ибизата повече от 3200об. не можеше да вдигне!
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с
На 1-ва и на 2-ра също ли неможе да мине 3200 оборота. На едно място форсира ли се като хората.
Ако и на едно място не може да се изреже, като на недостиг на гориво ще да е или запушени гърнета. Закачана ли е на някакъв комп и дава ли нещо и какво като грешки.
Ако и на едно място не може да се изреже, като на недостиг на гориво ще да е или запушени гърнета. Закачана ли е на някакъв комп и дава ли нещо и какво като грешки.
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с
2.При натискане рязко на педала на газта колата не може да се изреже (няма сила да тръгне рязко) и оборотите над 3200 не се качват , не чувам включване на свирене на турбото (само турбото ли може да е за ремонт или има други неща който да пречат на работата на турбото ). Само турбото ли може да спъва във вървенето колата ?
Ако това го прави в движение залагам на дебитомер

Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с
°niksi° написа:На 1-ва и на 2-ра също ли неможе да мине 3200 оборота. На едно място форсира ли се като хората.
Ако и на едно място не може да се изреже, като на недостиг на гориво ще да е или запушени гърнета. Закачана ли е на някакъв комп и дава ли нещо и какво като грешки.
И на 1 и 2 не може да мине 3200оборота.да на място се форсира и минава 3200 но не и когато се движи .Не е закачана - до 3-4 дни ще я закачи един мой приятел и ще напиша какви грешки дава .
Така като чета написаното от вас да съм психически подготвен , че може да е от почти всичко . Решил съм да намеря приятел който е със същия мотор и да започна 1 по 1 да сменям някой от частите -по принципа на изключването (Н75 и дебитомер , ако не се оправи от тях значи нещата са за сериозен майстор - нали така ?)
Благодаря за мненията до сега .
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с
Огледай също вакумните маркучета да няма някое пукнато,скъсано и т.н.
Внимавай с майсторите само,че да не пускаш друга тема после.
Внимавай с майсторите само,че да не пускаш друга тема после.
Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с
Supawiza написа:Огледай също вакумните маркучета да няма някое пукнато,скъсано и т.н.
Внимавай с майсторите само,че да не пускаш друга тема после.
Гледах ги тях не се виждаше да са скъсани или цепнати . За майсторите -сега чета мнения на хора от форума - Къде и с какъв знак на банкнотата .
- 90hp power
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 дек 2010 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с
имах същият прблем с моят голф самоче 90 кс агр забиваше на 3 и200 и беше дебитомерът абе вищ тия неща дебитомер
клапан N75
горивен филтър
турбо пътища - дано съм ти бил полезен.
клапан N75
горивен филтър
турбо пътища - дано съм ти бил полезен.
Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с
90hp power написа:имах същият прблем с моят голф самоче 90 кс агр забиваше на 3 и200 и беше дебитомерът абе вищ тия неща дебитомер
клапан N75
горивен филтър
турбо пътища - дано съм ти бил полезен.
Да благодаря . Тези дни чакам един приятел да доде с неговия голф и ще преместя нещата който ти си споменал (сигурно без горивен филтър ,че доолото знам той е под колата на неудоно място)и се надявам да стане както при теб , да се оправи и да си спестя процедурата -Голямото вадене за турбо .
- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с
Никъде не прочетох да си направил най-лесния и задължителен тест,дали като запалиш вакума дръпва лостчето на актуатора и дали го държи прибрано след като го дръпне ! Провери и черно-белите клапанчета дето са на вакум маркучетата дали пускат въздух през тях !
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с
Стига с тия големи вадения.
Закарай я на някой с вагком или друга диагностика който знае какво да гледа и в рамките на няколко минути до час е нормално да получих диагноза, всичко останало е безмислено. Ще сменяш дебитомери, клапани, и т.н. и т.н. и за какво...
Горивния филтър хич не е на неудобно място на г4.
Закарай я на някой с вагком или друга диагностика който знае какво да гледа и в рамките на няколко минути до час е нормално да получих диагноза, всичко останало е безмислено. Ще сменяш дебитомери, клапани, и т.н. и т.н. и за какво...
Горивния филтър хич не е на неудобно място на г4.
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с
Никси просто го е казал Ваг-ком иначе има да гадаете доста време. Иначе маркучетата са доста възможен отговор на загадката, въпреки че изглеждат добре най-малката цепнатина и бай бай вакум
и мойте добре изглеждаха ма 3 бяха нацепени, с едно манометърче за 20мин ги локализирахме
Закачете я на вагком да се види какво става пък тогава започвай да сменяш


Закачете я на вагком да се види какво става пък тогава започвай да сменяш

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с
Като си отвориш предния капак и започнеш да си доливаш течност за чистачки ще си откриеш и горивния филтър.Незнам колко е трудно за смяма ,но ако ме попиташ мен си ги смени без да му мислиш ако не е сменян скоро.Сменя се за 3 минути-откачаш двата маркуча ,махаш скобата на клапана който е на филтъра изваждаш го лекичко да не го спукаш(по-добре си смени и двете 0-пръстенчета на клапанчето).След тоба от дясната страна на филтъра по средата не неговата дължина има един болт (мисля че беше с кръстата отверка)отвиваш го 3-4 оборота и дърпаш филтъра нагоре и си ти.Стария по същия начин,но го напълни с нафта преди да го сложиш на колата.Моя съвет е за позамиеш след това около филтъра защото ще има нафта ,а не е добре за тампона.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 40 госта