


Проблем с Сеат Толедо 110 коня
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Проблем с Сеат Толедо 110 коня
Колата има проблем с мощността, не вдига повече от 3500 оборота, направо забива след това, правихме логове и видяхме че не и достига въздух. Човека е ходил да му затапват ЕГРа и те са извадили маркучето на вакума без да сложат пластина и са му вдигнали въздуха на празен ход до 430мл. Та се чудя сега дали недостига на въздух е от ЕГР че не е затворил и от там изпуска или колектора е затиснат. Прилагам и лога. И маркучето на вакума висеше на Н75 и му сложихме едно болче да го затапим, не знам дали е правилно.
- Прикачени файлове
-
- 110PS Seat.xls
- (21.5 KиБ) Свален 197 пъти
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня
И маркучето на вакума висеше на Н75


- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня
juve написа:И маркучето на вакума висеше на Н75
Или бъркаш клапана, или бъркате радикално ако НЕ бъркаш клапана...да запушиш управлението на турбината
Еми те са два еднакви клапана единия е за турбината а другия е за ЕГР а, може да бъркам да, не знам как се казваше ма е еднакъв с тоя на турбината.
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня
Колата дава на празен ход предверие 1.3 градуса преди горна мъртва, а като дам на ТДИ тайминга казва че е твърде на закъснение за да бъде изобразено, и това ми е малко странно.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня
Еми те са два еднакви клапана единия е за турбината а другия е за ЕГР а, може да бъркам да, не знам как се казваше ма е еднакъв с тоя на турбината.
Видях ...бъркаш името ( слава богу )


а иначе...мисля че номера е да я бутнеш леко на предварение и авансатора да дава 2.8...

а за егр-а - какво ви пречи да метнеш един поглед... все пак е една дрислива скоба ( макар че аз след такава скоба олекна с 700 кинта) ама щото се оказах немарлив

Последна промяна от juve на Пон 08 окт 2012 20:50, променено общо 1 път.
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня
И аз мисля че трябва а се бутне на предверение но проблема с вървежа идва от въздуха след 3000 оборота рязко пада. По между другото колата яко губи вода и няма течове видими, та с мисля че вкарва в някой цилиндър ама това е друга тема вече
. Турбото прави пика много късно чак на 2500 оборота.

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня
а дебитомера как е ?
защото ако се вярва БИ трябвало на около 3000 оборота да дава към 800 - 850 ( 2 рото е по добре) а на тази е май е 620 .....
защото ако се вярва БИ трябвало на около 3000 оборота да дава към 800 - 850 ( 2 рото е по добре) а на тази е май е 620 .....

Последна промяна от juve на Пон 08 окт 2012 20:55, променено общо 1 път.
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня
Не записва никакви грешки и аз си мислих това. Как да го хвана ако е той?
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня
ами той дебитомера дава грешка само ако е отишъл завинаги .... пък и тогава, ако не се лъжа трябваше да има заместваща стойност 550 ...а тук няма такъв филм... нещо малко чистене със спрей и т.н ?
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня
juve написа:ами той дебитомера дава грешка само ако е отишъл завинаги .... пък и тогава, ако не се лъжа трябваше да има заместваща стойност 550 ...а тук няма такъв филм... нещо малко чистене със спрей и т.н ?
Мен ми прави впечатление че на празен ход иска 280 млг а пръска реално 430 млг, та си мисля че този дето е затапил ЕГРа го е направил това.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня
Ми не знам...аз лично мисля че толкова дава и моя на празен ход..и винаги е давал толкова...440 даже (ако не бъркам нещо ) даже мисля че някой беше написал че това е точно толкова при затапен ЕГР...
п.с сега се сетих даже, че колегата radotom
когато оглеждах колата ми беше показал че не съм в нормите.... ма пак я взех , защото съм див 
п.с сега се сетих даже, че колегата radotom


- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня
blade84 написа:juve написа:ами той дебитомера дава грешка само ако е отишъл завинаги .... пък и тогава, ако не се лъжа трябваше да има заместваща стойност 550 ...а тук няма такъв филм... нещо малко чистене със спрей и т.н ?
Мен ми прави впечатление че на празен ход иска 280 млг а пръска реално 430 млг, та си мисля че този дето е затапил ЕГРа го е направил това.
Да,така е.Софтоерно го е направил.
juve написа:Ми не знам...аз лично мисля че толкова дава и моя на празен ход..и винаги е давал толкова...440 даже (ако не бъркам нещо ) даже мисля че някой беше написал че това е точно толкова при затапен ЕГР...
п.с сега се сетих даже, че колегата radotomкогато оглеждах колата ми беше показал че не съм в нормите.... ма пак я взех , защото съм див
Не си прав.Когато софтоерно се барне,тогава млг. се вдигат на празен ход.
Ако откачиш буксата на дебитомера,тогава млг. ще станат 550 и тази стойност ще е константна т.е няма да се променя с промяната на оборотите.
Проблема на колата е в дебитомера.Свали го и го почисти,което е малко вероятно да се оправи,но си длъжен да пробваш.Нов е около 170лв.
Чистенето става само с спрей чрез напръскане,без четка,парцал или търкане.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня
Не си прав.Когато софтоерно се барне,тогава млг. се вдигат на празен ход
А какъв е бил смисъла на макаранодажията да го направи ? на какво помага тоя номер...колегата да извинява че му разводнявам темата, ама като сме на въпроса....

- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня
Въздуха се вдиха с цел да няма нужда да се отваря ЕГРа и да записва грешка в компа, а и така е по добре за колата си мисля да влиза повече свеж въздух. Виж в ТДИ форума, международния, е описано как става това, като се логнеш. Мисля че и Брецел беше писал някъде май в дизел форума.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня
Ами зачудих се, защото моя дойде от Италия със закачени EGR - всичко му беше "оригиналдЪ" но даваше 440 мг.. и после вече аз му лъгах софтуерно ЕГР пък и го убих завинаги и затова се зачудих защо макарона БИ пипал въздуха, но е оставил ЕГР по подразбиране... 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта