Проблем с Сеат Толедо 110 коня

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Проблем с Сеат Толедо 110 коня

Мнениеот blade84 » Пон 08 окт 2012 20:32


Колата има проблем с мощността, не вдига повече от 3500 оборота, направо забива след това, правихме логове и видяхме че не и достига въздух. Човека е ходил да му затапват ЕГРа и те са извадили маркучето на вакума без да сложат пластина и са му вдигнали въздуха на празен ход до 430мл. Та се чудя сега дали недостига на въздух е от ЕГР че не е затворил и от там изпуска или колектора е затиснат. Прилагам и лога. И маркучето на вакума висеше на Н75 и му сложихме едно болче да го затапим, не знам дали е правилно.
Прикачени файлове
110PS Seat.xls
(21.5 KиБ) Свален 197 пъти




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня

Мнениеот juve » Пон 08 окт 2012 20:36


И маркучето на вакума висеше на Н75

:screwy Или бъркаш клапана, или бъркате радикално ако НЕ бъркаш клапана...да запушиш управлението на турбината mhihi


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня

Мнениеот blade84 » Пон 08 окт 2012 20:39


juve написа:
И маркучето на вакума висеше на Н75

:screwy Или бъркаш клапана, или бъркате радикално ако НЕ бъркаш клапана...да запушиш управлението на турбината mhihi

Еми те са два еднакви клапана единия е за турбината а другия е за ЕГР а, може да бъркам да, не знам как се казваше ма е еднакъв с тоя на турбината.


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня

Мнениеот blade84 » Пон 08 окт 2012 20:41


Колата дава на празен ход предверие 1.3 градуса преди горна мъртва, а като дам на ТДИ тайминга казва че е твърде на закъснение за да бъде изобразено, и това ми е малко странно.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня

Мнениеот juve » Пон 08 окт 2012 20:43


Еми те са два еднакви клапана единия е за турбината а другия е за ЕГР а, може да бъркам да, не знам как се казваше ма е еднакъв с тоя на турбината.

Видях ...бъркаш името ( слава богу ) ;) явно турбината се управлява като се гледа лога.... а другия клапан е уж е еднакъв на външен вид, ама характеристиките му са различни...ми каза един :drunk

а иначе...мисля че номера е да я бутнеш леко на предварение и авансатора да дава 2.8... :idea:
а за егр-а - какво ви пречи да метнеш един поглед... все пак е една дрислива скоба ( макар че аз след такава скоба олекна с 700 кинта) ама щото се оказах немарлив :banghead:

Последна промяна от juve на Пон 08 окт 2012 20:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня

Мнениеот blade84 » Пон 08 окт 2012 20:50


И аз мисля че трябва а се бутне на предверение но проблема с вървежа идва от въздуха след 3000 оборота рязко пада. По между другото колата яко губи вода и няма течове видими, та с мисля че вкарва в някой цилиндър ама това е друга тема вече mhihi. Турбото прави пика много късно чак на 2500 оборота.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня

Мнениеот juve » Пон 08 окт 2012 20:51


а дебитомера как е ?
защото ако се вярва БИ трябвало на около 3000 оборота да дава към 800 - 850 ( 2 рото е по добре) а на тази е май е 620 ..... :bishop

Последна промяна от juve на Пон 08 окт 2012 20:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня

Мнениеот blade84 » Пон 08 окт 2012 20:54


Не записва никакви грешки и аз си мислих това. Как да го хвана ако е той?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня

Мнениеот juve » Пон 08 окт 2012 20:57


ами той дебитомера дава грешка само ако е отишъл завинаги .... пък и тогава, ако не се лъжа трябваше да има заместваща стойност 550 ...а тук няма такъв филм... нещо малко чистене със спрей и т.н ?


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня

Мнениеот blade84 » Пон 08 окт 2012 21:02


juve написа:ами той дебитомера дава грешка само ако е отишъл завинаги .... пък и тогава, ако не се лъжа трябваше да има заместваща стойност 550 ...а тук няма такъв филм... нещо малко чистене със спрей и т.н ?

Мен ми прави впечатление че на празен ход иска 280 млг а пръска реално 430 млг, та си мисля че този дето е затапил ЕГРа го е направил това.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня

Мнениеот juve » Пон 08 окт 2012 21:12


Ми не знам...аз лично мисля че толкова дава и моя на празен ход..и винаги е давал толкова...440 даже (ако не бъркам нещо ) даже мисля че някой беше написал че това е точно толкова при затапен ЕГР...
п.с сега се сетих даже, че колегата radotom :bowdown когато оглеждах колата ми беше показал че не съм в нормите.... ма пак я взех , защото съм див mhihi


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня

Мнениеот okti_1 » Пон 08 окт 2012 21:44


blade84 написа:
juve написа:ами той дебитомера дава грешка само ако е отишъл завинаги .... пък и тогава, ако не се лъжа трябваше да има заместваща стойност 550 ...а тук няма такъв филм... нещо малко чистене със спрей и т.н ?

Мен ми прави впечатление че на празен ход иска 280 млг а пръска реално 430 млг, та си мисля че този дето е затапил ЕГРа го е направил това.

Да,така е.Софтоерно го е направил.
juve написа:Ми не знам...аз лично мисля че толкова дава и моя на празен ход..и винаги е давал толкова...440 даже (ако не бъркам нещо ) даже мисля че някой беше написал че това е точно толкова при затапен ЕГР...
п.с сега се сетих даже, че колегата radotom :bowdown когато оглеждах колата ми беше показал че не съм в нормите.... ма пак я взех , защото съм див mhihi

Не си прав.Когато софтоерно се барне,тогава млг. се вдигат на празен ход.
Ако откачиш буксата на дебитомера,тогава млг. ще станат 550 и тази стойност ще е константна т.е няма да се променя с промяната на оборотите.

Проблема на колата е в дебитомера.Свали го и го почисти,което е малко вероятно да се оправи,но си длъжен да пробваш.Нов е около 170лв.
Чистенето става само с спрей чрез напръскане,без четка,парцал или търкане.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня

Мнениеот juve » Пон 08 окт 2012 22:19


Не си прав.Когато софтоерно се барне,тогава млг. се вдигат на празен ход

А какъв е бил смисъла на макаранодажията да го направи ? на какво помага тоя номер...колегата да извинява че му разводнявам темата, ама като сме на въпроса.... :oops:


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня

Мнениеот blade84 » Вто 09 окт 2012 12:17


Въздуха се вдиха с цел да няма нужда да се отваря ЕГРа и да записва грешка в компа, а и така е по добре за колата си мисля да влиза повече свеж въздух. Виж в ТДИ форума, международния, е описано как става това, като се логнеш. Мисля че и Брецел беше писал някъде май в дизел форума.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с Сеат Толедо 110 коня

Мнениеот juve » Вто 09 окт 2012 18:09


Ами зачудих се, защото моя дойде от Италия със закачени EGR - всичко му беше "оригиналдЪ" но даваше 440 мг.. и после вече аз му лъгах софтуерно ЕГР пък и го убих завинаги и затова се зачудих защо макарона БИ пипал въздуха, но е оставил ЕГР по подразбиране... :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 53 госта