http://prikachi.com/images/574/5387574N.jpg
питането е какво е това маркуче и каква му е функцията че беше скъсано и какви са тези датчици на помпата. колата е голф3 1,9 тд няма комп какво отчитат и на кого подават инфо в случая.



голф 3 1,9 тд какво е това маркуче ?
- faint
- Мнения: 704
- Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: какви са тези
Здрасти колега,
това маркуче служи за подаване на допълнително гориво от помпата при по-високо налягане на турбината.
Турбината надува, маркучето подава въздух към една мембрана, която бута един т.нар. "бууст пин" (някой да ме поправи ако не е така).
Някои хора ползват последния като му изпиляват едната половина за да пуска повече гориво с цел тунинг
П.П. няма никакъв датчик - този двигател няма компютър
това маркуче служи за подаване на допълнително гориво от помпата при по-високо налягане на турбината.
Турбината надува, маркучето подава въздух към една мембрана, която бута един т.нар. "бууст пин" (някой да ме поправи ако не е така).
Някои хора ползват последния като му изпиляват едната половина за да пуска повече гориво с цел тунинг

П.П. няма никакъв датчик - този двигател няма компютър

-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 25 май 2011 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: drqnovo
Re: какви са тези
да бе това че няма компютър го знам ама кви са тез кабелаци дет са набъчкани по помпата
- faint
- Мнения: 704
- Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: какви са тези
И двата са за запалването 
разликата е че външния е когато въртиш на стартер (кара помпата да подава нафта), а вътрешния (не съм убеден на 100%) е прекъсвач (имобилайзера).

разликата е че външния е когато въртиш на стартер (кара помпата да подава нафта), а вътрешния (не съм убеден на 100%) е прекъсвач (имобилайзера).
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 25 май 2011 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: drqnovo
Re: какви са тези
благодаря за инфото 

- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: какви са тези
dragnev1 написа:да бе това че няма компютър го знам ама кви са тез кабелаци дет са набъчкани по помпата
Да добавя : единия е за клапана за гасене , а другия е за един клапан ,управлява вакуума ,който има връзка с уестгейта на турбото.. При някои модели ( най-вече Пасат)командва ЕГР клапан.Управлява се от рейката за газта , отгоре на нея има микроключе ( закрито е с ламаринка) , на това ключе има ролчица и тя при определено положение на газта прави контакт .И съответно се разтоварва или натоварва турбината. П.п. колата няма имобилайзер - клапана не е "брониран"

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: какви са тези
Да ама аз така като гледам тази кола няма EGR 

- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: какви са тези
Е да де , аз само споменах ,че може да управлява ЕГР клапан , но това е най-вече по Пасат . Турбото на колегата е по подобие на вгражданите по 1Z мотори ( с три болта е към колектора)и уестгейта се се управлява освен по налягане , но и на вакуум ( уестгейта е с два щуцера - преди и след мембраната ) , това микро ключе отгоре на ГНП-ето ( с ролчицата) при подаване и отнемане на газта включва и изключва един клапан ( като н75 е ) и съответно подава или спира вакуума към гейта на турбинката . Да греша
, ама надали .. 


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 42 госта