голф 3 1,9 тд какво е това маркуче ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
dragnev1
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 25 май 2011 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: drqnovo

голф 3 1,9 тд какво е това маркуче ?

Мнениеот dragnev1 » Сря 17 окт 2012 15:12


http://prikachi.com/images/574/5387574N.jpg
питането е какво е това маркуче и каква му е функцията че беше скъсано и какви са тези датчици на помпата. колата е голф3 1,9 тд няма комп какво отчитат и на кого подават инфо в случая.




Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: какви са тези

Мнениеот faint » Сря 17 окт 2012 15:22


Здрасти колега,
това маркуче служи за подаване на допълнително гориво от помпата при по-високо налягане на турбината.

Турбината надува, маркучето подава въздух към една мембрана, която бута един т.нар. "бууст пин" (някой да ме поправи ако не е така).
Някои хора ползват последния като му изпиляват едната половина за да пуска повече гориво с цел тунинг :)

П.П. няма никакъв датчик - този двигател няма компютър :)


dragnev1
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 25 май 2011 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: drqnovo

Re: какви са тези

Мнениеот dragnev1 » Сря 17 окт 2012 15:35


да бе това че няма компютър го знам ама кви са тез кабелаци дет са набъчкани по помпата


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: какви са тези

Мнениеот faint » Сря 17 окт 2012 15:39


И двата са за запалването :)
разликата е че външния е когато въртиш на стартер (кара помпата да подава нафта), а вътрешния (не съм убеден на 100%) е прекъсвач (имобилайзера).


dragnev1
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 25 май 2011 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: drqnovo

Re: какви са тези

Мнениеот dragnev1 » Сря 17 окт 2012 15:53


благодаря за инфото :beer


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: какви са тези

Мнениеот samo_pechka » Сря 17 окт 2012 18:42


dragnev1 написа:да бе това че няма компютър го знам ама кви са тез кабелаци дет са набъчкани по помпата

Да добавя : единия е за клапана за гасене , а другия е за един клапан ,управлява вакуума ,който има връзка с уестгейта на турбото.. При някои модели ( най-вече Пасат)командва ЕГР клапан.Управлява се от рейката за газта , отгоре на нея има микроключе ( закрито е с ламаринка) , на това ключе има ролчица и тя при определено положение на газта прави контакт .И съответно се разтоварва или натоварва турбината. П.п. колата няма имобилайзер - клапана не е "брониран" :)


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: какви са тези

Мнениеот ventotdi » Сря 17 окт 2012 19:25


Да ама аз така като гледам тази кола няма EGR :?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: какви са тези

Мнениеот samo_pechka » Сря 17 окт 2012 20:15


Е да де , аз само споменах ,че може да управлява ЕГР клапан , но това е най-вече по Пасат . Турбото на колегата е по подобие на вгражданите по 1Z мотори ( с три болта е към колектора)и уестгейта се се управлява освен по налягане , но и на вакуум ( уестгейта е с два щуцера - преди и след мембраната ) , това микро ключе отгоре на ГНП-ето ( с ролчицата) при подаване и отнемане на газта включва и изключва един клапан ( като н75 е ) и съответно подава или спира вакуума към гейта на турбинката . Да греша :roll: , ама надали .. :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], pspetkow и 35 госта