пасат 1.9 тди АФН 110к 98г, въпроси за радиатора на парното

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

пасат 1.9 тди АФН 110к 98г, въпроси за радиатора на парното

Мнениеот svere » Вто 30 окт 2012 7:28


Привет колеги!
1.Колко антифриз събира долу-горе радиаторчето на парното?
2.Как е най правилно да се напълни и после обезвъздуши радиаторчето?

Парното ми е много слабо.(имах и тема за принудително включване на подгревните свещи поради тази причина).
Миналата година сменях термостат, ефекта беше минимален и за кратко. Преди две години сменях водна помпа, поради протичане, така, че изключвам варианта да е и от нея проблема.

като извадя левия маркуч на парното (този на който е дупката за обезвъздушаване) и колата работи от там не излиза никакъв антифриз....... може и да бъркам някъде.

като правя тази процедура, колата загряла или студена трябва да е?
капачката на казанчето на антифриза затворена или отворена трябва да е?(аз го правя при отворена и може би там е проблема)

пасат 1.9 тди АФН 110к.с 98г




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: пасат 1.9 тди АФН 110к 98г, въпроси за радиатора на парното

Мнениеот samo_pechka » Вто 30 окт 2012 12:46


Запушен ти е вероятно радиатора. То там кран няма - водата се "върти" винаги и е вързана към малкия кръг, т.е. няма значение топла ли е или студена колата .


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: пасат 1.9 тди АФН 110к 98г, въпроси за радиатора на парн

Мнениеот svere » Нед 30 дек 2012 10:51


Темата е стара, но да кажа как реших проблема си без пари!

Купих си два маркуча с дължина 1,5м. Извадих двата маркуча, които влизат в радиаторчето и на тяхно място сложих двата нови маркуча. Единия маркуч го пуснах надолу, между двигателя и купето да не пръска, а на другия пуснах хладка вода от чешмата. След минута-две рамених маркучите. Така 4-5пъти. За мое учудване не излезе много мърсотия.
Важната подробност която преди съм пропускал е, че водата, която остана в радиаторчето не я източих и направо сложих двата маркуча от двигателя. Антифриза ми е силен и ще поеме 200-330г вода.

сега имам перфектно парно, което никога до сега не съм имал.


Извода (поне според мен): В радиаторчето е имало много въздух, който заради налягането в системата или по друга причина, не съм могъл да изкарам с каквото и да било обезвъздушаване.(а пробвах десетки варианти изчетени из форума.... )

Дано съм бил полезен и весело посрещане на НОВАТА 2013Г НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ!!!!

Последна промяна от svere на Чет 19 дек 2013 19:34, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: пасат 1.9 тди АФН 110к 98г, въпроси за радиатора на парното

Мнениеот samo_pechka » Нед 30 дек 2012 11:10


:beer Не съм очаквал, че причината може да е наличие на мн въздух .Аз си мислех ,че системата рано или късно си се самообезвъздушава :oops: Ще го зная и аз при мен ,как да процедирам :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта