Привет колеги!
1.Колко антифриз събира долу-горе радиаторчето на парното?
2.Как е най правилно да се напълни и после обезвъздуши радиаторчето?
Парното ми е много слабо.(имах и тема за принудително включване на подгревните свещи поради тази причина).
Миналата година сменях термостат, ефекта беше минимален и за кратко. Преди две години сменях водна помпа, поради протичане, така, че изключвам варианта да е и от нея проблема.
като извадя левия маркуч на парното (този на който е дупката за обезвъздушаване) и колата работи от там не излиза никакъв антифриз....... може и да бъркам някъде.
като правя тази процедура, колата загряла или студена трябва да е?
капачката на казанчето на антифриза затворена или отворена трябва да е?(аз го правя при отворена и може би там е проблема)
пасат 1.9 тди АФН 110к.с 98г



пасат 1.9 тди АФН 110к 98г, въпроси за радиатора на парното
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: пасат 1.9 тди АФН 110к 98г, въпроси за радиатора на парното
Запушен ти е вероятно радиатора. То там кран няма - водата се "върти" винаги и е вързана към малкия кръг, т.е. няма значение топла ли е или студена колата .
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: пасат 1.9 тди АФН 110к 98г, въпроси за радиатора на парн
Темата е стара, но да кажа как реших проблема си без пари!
Купих си два маркуча с дължина 1,5м. Извадих двата маркуча, които влизат в радиаторчето и на тяхно място сложих двата нови маркуча. Единия маркуч го пуснах надолу, между двигателя и купето да не пръска, а на другия пуснах хладка вода от чешмата. След минута-две рамених маркучите. Така 4-5пъти. За мое учудване не излезе много мърсотия.
Важната подробност която преди съм пропускал е, че водата, която остана в радиаторчето не я източих и направо сложих двата маркуча от двигателя. Антифриза ми е силен и ще поеме 200-330г вода.
сега имам перфектно парно, което никога до сега не съм имал.
Извода (поне според мен): В радиаторчето е имало много въздух, който заради налягането в системата или по друга причина, не съм могъл да изкарам с каквото и да било обезвъздушаване.(а пробвах десетки варианти изчетени из форума.... )
Дано съм бил полезен и весело посрещане на НОВАТА 2013Г НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ!!!!
Купих си два маркуча с дължина 1,5м. Извадих двата маркуча, които влизат в радиаторчето и на тяхно място сложих двата нови маркуча. Единия маркуч го пуснах надолу, между двигателя и купето да не пръска, а на другия пуснах хладка вода от чешмата. След минута-две рамених маркучите. Така 4-5пъти. За мое учудване не излезе много мърсотия.
Важната подробност която преди съм пропускал е, че водата, която остана в радиаторчето не я източих и направо сложих двата маркуча от двигателя. Антифриза ми е силен и ще поеме 200-330г вода.
сега имам перфектно парно, което никога до сега не съм имал.
Извода (поне според мен): В радиаторчето е имало много въздух, който заради налягането в системата или по друга причина, не съм могъл да изкарам с каквото и да било обезвъздушаване.(а пробвах десетки варианти изчетени из форума.... )
Дано съм бил полезен и весело посрещане на НОВАТА 2013Г НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ!!!!
Последна промяна от svere на Чет 19 дек 2013 19:34, променено общо 2 пъти.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: пасат 1.9 тди АФН 110к 98г, въпроси за радиатора на парното



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта