АVB-101 Някой да даде мнение за лог файлове

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
tonilom1
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 31 окт 2011 22:12
Автомобил: Passat B7 2.0TDI DSG
Двигател: CFFB 2012
Местоположение: Cervia,Italia;Lom,Bulgaria

АVB-101 Някой да даде мнение за лог файлове

Мнениеот tonilom1 » Съб 24 ное 2012 13:47


log.xlsx
(14.84 KиБ) Свален 161 пъти
Колеги Пасата ми се струва тромав ,мотора е АVB-101 кс.Направих лог файлове на 3,8,10, и 11 канал.Моля който разбира да каже вижда ли проблем някаде.Благодаря предварително!




Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Някой да даде мнение за лог файлове

Мнениеот ka4o_pi4a » Съб 24 ное 2012 15:58


Аз несъм от най-знаещите, но според мен си е наред колата. Дебитомера държи горе долу, турбото също си смогва на заявката на компа. Съвсем леко понижените стойности на дебитомера може да са от замърсен възд. филтър, ако не е сменяван скоро може да опиташ да го смениш. Изчакай и други да ти отговорят все пак eusa


tonilom1
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 31 окт 2011 22:12
Автомобил: Passat B7 2.0TDI DSG
Двигател: CFFB 2012
Местоположение: Cervia,Italia;Lom,Bulgaria

Re: Някой да даде мнение за лог файлове

Мнениеот tonilom1 » Съб 24 ное 2012 21:53


Хайде знаещите да коментират,моля.Напишете по един ред. :roll:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Някой да даде мнение за лог файлове

Мнениеот morfei1 » Нед 25 ное 2012 0:06


Лог на 1-8-10,код на мотора


tonilom1
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 31 окт 2011 22:12
Автомобил: Passat B7 2.0TDI DSG
Двигател: CFFB 2012
Местоположение: Cervia,Italia;Lom,Bulgaria

Re: мотора е АVB-101 Някой да даде мнение за лог файлове

Мнениеот tonilom1 » Нед 25 ное 2012 9:43


Написал съм,мотора е AVB,8-ми и 10-ти ги има,ще направя и на първи.На първи по същия начин ли, в движение?


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: мотора е АVB-101 Някой да даде мнение за лог файлове

Мнениеот blade84 » Нед 25 ное 2012 10:10


Колата няма да пренадува, какъв е проблeма какво прави?


tonilom1
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 31 окт 2011 22:12
Автомобил: Passat B7 2.0TDI DSG
Двигател: CFFB 2012
Местоположение: Cervia,Italia;Lom,Bulgaria

Re: мотора е АVB-101 Някой да даде мнение за лог файлове

Мнениеот tonilom1 » Нед 25 ное 2012 10:41


Колата няма да пренадува, какъв е проблeма какво прави?

Бавно ускорявя


minimalizum
Мнения: 212
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
Автомобил: OCT1
Двигател: AHF
Местоположение: ПЛОВДИВ - - -

Re: мотора е АVB-101 Някой да даде мнение за лог файлове

Мнениеот minimalizum » Нед 25 ное 2012 11:10


катализатора да не е позапушен вече?


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: мотора е АVB-101 Някой да даде мнение за лог файлове

Мнениеот blade84 » Нед 25 ное 2012 11:15


tonilom1 написа:
Колата няма да пренадува, какъв е проблeма какво прави?

Бавно ускорявя

Бавно ускорява след 3000 оборота или и в малките пак е бавно? Иначе от колко време я имаш, какво си правил в последно време по нея?


tonilom1
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 31 окт 2011 22:12
Автомобил: Passat B7 2.0TDI DSG
Двигател: CFFB 2012
Местоположение: Cervia,Italia;Lom,Bulgaria

Re: мотора е АVB-101 Някой да даде мнение за лог файлове

Мнениеот tonilom1 » Нед 25 ное 2012 12:19


Ускорявя равномерно но тромаво,Има и проблем с пренадуване но не винаги.Като покарам повече не пренадува,ако тръгна и като загрее го настъпя ,обикновенно тогава.Явно няма да стане с продухване,ще трябва да чистя турбото.Тогава ще видя и катализатора.А на 1 канал лог в движение ли се прави щото в програмата не пише, като на 10 канал примерно.


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: мотора е АVB-101 Някой да даде мнение за лог файлове

Мнениеот blade84 » Нед 25 ное 2012 12:29


Ами аз не знам колегата какво има предвид на 1 канал, ако е предверение то по добре е на 4 ти, ама нека той да каже. Иначе на 1ви както на другите в движение.


tonilom1
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 31 окт 2011 22:12
Автомобил: Passat B7 2.0TDI DSG
Двигател: CFFB 2012
Местоположение: Cervia,Italia;Lom,Bulgaria

Re: мотора е АVB-101 Някой да даде мнение за лог файлове

Мнениеот tonilom1 » Нед 25 ное 2012 12:52


1.xlsx
(15.67 KиБ) Свален 132 пъти
Ето лог на 1 канал на място и в движение.Като е в движение накрая заби от пренадуване.А колата я имам от два месеца обслужена е напълно-ремъци.масло филтри .......


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: мотора е АVB-101 Някой да даде мнение за лог файлове

Мнениеот blade84 » Нед 25 ное 2012 13:37


Еми хубаво е да видим като забие дали Н75 разтоварва и да го елиминираме примерно ако не е той. Виж огледай актуатора дали е ръждясал.


tonilom1
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 31 окт 2011 22:12
Автомобил: Passat B7 2.0TDI DSG
Двигател: CFFB 2012
Местоположение: Cervia,Italia;Lom,Bulgaria

Re: мотора е АVB-101 Някой да даде мнение за лог файлове

Мнениеот tonilom1 » Нед 25 ное 2012 13:40


N75 като го пусна на тест през ваг ком работи нормално,актуатора се движи.иначе има ли начин да се гледа работата му в движение


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: мотора е АVB-101 Някой да даде мнение за лог файлове

Мнениеот blade84 » Нед 25 ное 2012 14:33


tonilom1 написа:N75 като го пусна на тест през ваг ком работи нормално,актуатора се движи.иначе има ли начин да се гледа работата му в движение

Еми щом на теста работи знам ли,трябва да е добре. Иначе може да се види дали разтоварва когато пренадуе, но то мисля няма как един път да работи един не. Виж свали и почисти ЕГР първо според мен, щото ако има много сажди не затваря добре и губи малко от налягането там и оттук лека загуба на мощност.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: invisiblewin и 39 госта