странно палене на студено
- dekata
- Мнения: 314
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
странно палене на студено
Значи сутрин когато завъртя ключа да паля не чувам въртене на стартер, а се получава едно претрисане на двигателя два,три пъти и колата пали.работи си равномерно и след това нямам проблеми с паленето.това го прави само сутрин и вечер когато не е карана цял ден.когато е топла чувам за кратко въртенето на стартера и си пали без проблем.мотора е AEF-1.9D
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Като за начало проверка на свещи и акомулатор.Акомулатора е писано в една тема как се мери-след няколко часа покой в колата палиш дългите/ама само на контакт/за 5 мин. и след това гасиш и чакаш пак 5 мин. и в зависимост от волтажа който показва се прави сметка колко остатъчен капацитет има акомулатора.|Друг по ненаучен начин е да вземеш от някой познат акомулатор който е читав за да пробваш с него как е.
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- dekata
- Мнения: 314
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Ходих преди при него(преди месец)да прегледа колата,но тогава не правише така.Иначе каза,че мотора работи много добре и е много добър като модел.В смисъл-надежден и непритенциозен.Поне така го разбрах.Отдели ми доста време и не ми взе нито лев
Акумолатора май наистина си отива.Плътноста на електролита е 1.25-1.26 


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми зимай акомулатор за проба ,или направо сменяй.Как измери електролита?Иначе за свещите нищо не им пречи да изгорят за тоя месец ако примерно се е преебало релето дето ги изключва,но е доста по-малко вероятно.На мене ми прави подобни номера/не чак в такава степен/ама като направих теста с дългите ми показа 50ина процента заряд в акомулатора и то не бях я оставял в покой 3 часа
OFF:Якото на дизелджията в Карлово е че като срещне нов проблем систематично почва да проверява по логичен път откаде идва проблема и гледа да го отстрани възможно най-внимателно и ефективно/на вуйчо ми мву спести покупка на 4 дюзи и кой знае още кво на 270ЦДИ,отделно на един познат преди години ремонтира соленойдната дюза на една 3ка след като Дару Кар и Супердизел не откриха проблема дори
/+това ако ти се слуша ти обяснява точно какво се случва по колата ,а не те пъди и после да чопли с теслата по мотора.Лошото е че като има нещо през седмицата съм в София ,а той бачка само делнични дни 

OFF:Якото на дизелджията в Карлово е че като срещне нов проблем систематично почва да проверява по логичен път откаде идва проблема и гледа да го отстрани възможно най-внимателно и ефективно/на вуйчо ми мву спести покупка на 4 дюзи и кой знае още кво на 270ЦДИ,отделно на един познат преди години ремонтира соленойдната дюза на една 3ка след като Дару Кар и Супердизел не откриха проблема дори


- dekata
- Мнения: 314
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Акуто го мерих с онези джаджи с които се изсмуква електр. и се гледа докъде потъва онази пишка вътре
Ебати обяснението.Между другото
питах майстора за свиренето и той каза,че не може да е от хидравликата.При положение,че волана не го въртя и пак свири и че когато пусна някой консуматор на ток се усилва звука.Ходих и при токаджия и той го потвърди
Според него подгряването на свещите изчерпва акумолатора и динамото след това доста се натоварва и е възможно тогава ремъка да присвирва.Впрочем свиренето почти изчезна без да пипам нищо.Само сутрин леко присвири и край
Сега се чудя да сменям ли маслото на хидравликата,защото вече ми купиха,но ме е страх да не почне да сълзи от някъде 

питах майстора за свиренето и той каза,че не може да е от хидравликата.При положение,че волана не го въртя и пак свири и че когато пусна някой консуматор на ток се усилва звука.Ходих и при токаджия и той го потвърди



- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта