странно палене на студено

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

странно палене на студено

Мнениеот dekata » Пон 22 яну 2007 20:04


Значи сутрин когато завъртя ключа да паля не чувам въртене на стартер, а се получава едно претрисане на двигателя два,три пъти и колата пали.работи си равномерно и след това нямам проблеми с паленето.това го прави само сутрин и вечер когато не е карана цял ден.когато е топла чувам за кратко въртенето на стартера и си пали без проблем.мотора е AEF-1.9D




kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Пон 22 яну 2007 20:17


ха!
и при мен е така!но притрисането е едно и после пали! каня се да проверявам свещите но така и не е останало ред за това.
Колега ако разрешиш проблема пиши моля те!


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Пон 22 яну 2007 21:00


И при мен бише едно,но сега го прави два,три пъти.Чакам съвети от колегите.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 22 яну 2007 21:29


Като за начало проверка на свещи и акомулатор.Акомулатора е писано в една тема как се мери-след няколко часа покой в колата палиш дългите/ама само на контакт/за 5 мин. и след това гасиш и чакаш пак 5 мин. и в зависимост от волтажа който показва се прави сметка колко остатъчен капацитет има акомулатора.|Друг по ненаучен начин е да вземеш от някой познат акомулатор който е читав за да пробваш с него как е.


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Пон 22 яну 2007 21:30


чел съм че в Карлово има много кадърен дизелджия!до някакво училише му беше сервиза.потърси из форума за него


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 22 яну 2007 21:35


Аз съм писал за него :) Ама колегата като за начало да си провери акомулатора/щото е елементарно и няма смисал да занимава майстора/ пък тогава на майстор-поне аз така смятам де.Иначе свещите май е по-добре направо там да ги провери.


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Пон 22 яну 2007 22:20


Ходих преди при него(преди месец)да прегледа колата,но тогава не правише така.Иначе каза,че мотора работи много добре и е много добър като модел.В смисъл-надежден и непритенциозен.Поне така го разбрах.Отдели ми доста време и не ми взе нито лев :beer Акумолатора май наистина си отива.Плътноста на електролита е 1.25-1.26 :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 22 яну 2007 23:05


Ми зимай акомулатор за проба ,или направо сменяй.Как измери електролита?Иначе за свещите нищо не им пречи да изгорят за тоя месец ако примерно се е преебало релето дето ги изключва,но е доста по-малко вероятно.На мене ми прави подобни номера/не чак в такава степен/ама като направих теста с дългите ми показа 50ина процента заряд в акомулатора и то не бях я оставял в покой 3 часа :cry:
OFF:Якото на дизелджията в Карлово е че като срещне нов проблем систематично почва да проверява по логичен път откаде идва проблема и гледа да го отстрани възможно най-внимателно и ефективно/на вуйчо ми мву спести покупка на 4 дюзи и кой знае още кво на 270ЦДИ,отделно на един познат преди години ремонтира соленойдната дюза на една 3ка след като Дару Кар и Супердизел не откриха проблема дори :wink: /+това ако ти се слуша ти обяснява точно какво се случва по колата ,а не те пъди и после да чопли с теслата по мотора.Лошото е че като има нещо през седмицата съм в София ,а той бачка само делнични дни :cry:


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Вто 23 яну 2007 19:41


Акуто го мерих с онези джаджи с които се изсмуква електр. и се гледа докъде потъва онази пишка вътре :lol: Ебати обяснението.Между другото
питах майстора за свиренето и той каза,че не може да е от хидравликата.При положение,че волана не го въртя и пак свири и че когато пусна някой консуматор на ток се усилва звука.Ходих и при токаджия и той го потвърди :roll: Според него подгряването на свещите изчерпва акумолатора и динамото след това доста се натоварва и е възможно тогава ремъка да присвирва.Впрочем свиренето почти изчезна без да пипам нищо.Само сутрин леко присвири и край :D Сега се чудя да сменям ли маслото на хидравликата,защото вече ми купиха,но ме е страх да не почне да сълзи от някъде :(


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 23 яну 2007 22:26


Както ти пиках и при мен в началото колата пищеше ,а после спря-вероятно е позареждала акомулатора който вече се е смотал :) Ти не спомена ,че пищи постоянно ,а не при завой само.За хидравликата ква е опасноста ако смениш да потече ,че не съм наясно?


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Сря 24 яну 2007 19:10


Ми не знам :oops: Питам само дали е възможно.Значи да сменям акумолатора ли?Снощи го сложих да се зарежда а сутринта едвам завъртя стартера,но запали.Изгасих колата и пак завъртях и запали по-лесно. :roll: Незнам кво става,но да взема да го сменя акуто пък дано не е от друго,че нямам излишни пари :wink: То кой ли има :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 24 яну 2007 20:44


Ми аз за тва ти казвам да вземеш от някой познат читав акомулатор за проба ,или да прочетеш темата за меренто и да направиш теста.Освен това ако имаш мултицет провери напрежението при пуснат мотор за да разбереш дали зарежда алтернатора :wink:


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Сря 24 яну 2007 21:49


Значи теста е проведен :wink: Мерене-12.65V.5минути на дълги,5минути почивка-12.61V.При работещ двигател-14.08-14.09V.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 24 яну 2007 21:51


А остави ли колата в покой.Алтернатора е наред ,а акомулатора не се сещам кви цифри трябваше да покаже :? Опитай да намиирше темата мисля ,че беше пусната в основния форум.


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Сря 24 яну 2007 22:04


3 часа както ми каза.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt и 100 госта