голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
- 
				ico_1986
 - Мнения: 7
 - Регистриран на: Пет 02 дек 2011 21:37
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: plovdiv
 
голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
Здравейте приятели,имам едно проблемче с турбото ще съм благодарен някои ако може да помогне с някакво мнение.На високи убороти често взе да ми изключва турбото някой път на 3200 някои път на 4000 , но не винаги ,след като е изгася и после запаля пак се оправя.Днес на място е исфорсирах и двигателят взе да се тресе все едно работи на 3 целиндъра и да излиза бял дим от аспуха ,изгасих е запалих и няма проблем работи си добре ,въпросчето ми е от къде идва това изключване на турбото или дали въобще е от това , благодаря ви предварително..
			
									
									- samo_pechka
 - Мнения: 9065
 - Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
 - Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
 - Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
 
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
Колата когато е прекъсвала ,студена ли е била?
			
									
										
						- 
				ico_1986
 - Мнения: 7
 - Регистриран на: Пет 02 дек 2011 21:37
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: plovdiv
 
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
когато е студена и топла го прави този  проблем,снощи се прибирах по околовръстното и реших да е настъпя на 100 км. пак прекъсна на по малки обороти(около 2500 някъде бяха) повторих на 110 отново
			
									
										
						- Dobromirski
 - Мнения: 1582
 - Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
 - Автомобил: Seat Leon
 - Двигател: ARL 150+ hp
 - Местоположение: Плевен
 - Контакти:
 
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
по първият въпрос 
 
по вторият въпрос
  (както колегата се е досетил, маслото ти е било твърде гъсто и е останала с отворен клапан )
			
									
										
						
 по вторият въпрос
  (както колегата се е досетил, маслото ти е било твърде гъсто и е останала с отворен клапан )Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
Защо пишете глупости за клапаните. Вече го прочетох в няколко теми. 
Има си клапан ма маслото който следи налягането, гъсто не гъсто.... налягането си е налягане. Затова няма как като е студено да има повече налягане което да накара повдигача да задържи отворен клапана. А и колко е хода на хидравличният повдигач
			
									
										
						Има си клапан ма маслото който следи налягането, гъсто не гъсто.... налягането си е налягане. Затова няма как като е студено да има повече налягане което да накара повдигача да задържи отворен клапана. А и колко е хода на хидравличният повдигач
- iavor89
 - Мнения: 295
 - Регистриран на: Пон 22 дек 2008 18:33
 - Автомобил: Golf AFN
 - Двигател:
 - Местоположение: Плевен
 
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
Намери кола с манометър за налягане на маслото, сравни налягането при топъл и студен мотор.  
			
									
										
						
- 
				ico_1986
 - Мнения: 7
 - Регистриран на: Пет 02 дек 2011 21:37
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: plovdiv
 
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
Току що се връщам от един сервиз на бош,закачихме я на компютъра и след десетки проблеми които ми изброи ,че може да е в крайна сметка установиха ,че турбото надува прекалено много ,превишено налягане .Клапанчето което регулира това работило ,това клапанче в което влизат вакуум маркучите ,оставих колата там и ми казаха ,че имало някакво лостче на лопатките което било зацапано или блокирало и ще пробват да го раздвижат,но дали е от това не знае  на 100 процента ,ще видим утре като си я взема..
			
									
										
						- 
				brum
 - Мнения: 3529
 - Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
 - Автомобил: Golf Mk4
 - Двигател: AGU
 - Местоположение: София
 
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
chavetoo написа:Защо пишете глупости за клапаните. Вече го прочетох в няколко теми.
Има си клапан ма маслото който следи налягането, гъсто не гъсто.... налягането си е налягане. Затова няма как като е студено да има повече налягане което да накара повдигача да задържи отворен клапана. А и колко е хода на хидравличният повдигач
Точно тоя клапан на помпата прави проблем - задържа понякога. С гъсто масло - по-лесно. Имах тия дертове, смених помпата - проблема не се е повторил след това. А относно хода - достатъчно е да се отвори с малко и да нямаш налягане в цилиндрите. Относно хода на повдигача - достатъчно, за да чукат в буталата. При мен се чуваха
iavor89 написа:Намери кола с манометър за налягане на маслото, сравни налягането при топъл и студен мотор.
Разлика има, ама само на ниски обороти. Като е топло маслото е по-"тънко". Като е по-тънко дебита на помпата не смогва и на ниски обороти налягането пада. Обаче максималното налягане ще е същото както и с топло, и със студено масло. Това разбира се ако работи правилно клапана на помпата
- 
				ico_1986
 - Мнения: 7
 - Регистриран на: Пет 02 дек 2011 21:37
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: plovdiv
 
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
оказа се че е от това лостче  на лопатките на турбото не ми говори много това не го разбирам ,но колата върви повече от преди ,но ми откриха др. проблем бая е омаслено турбото и е тръгнало да издава багажа ,казаха ми че ако турбото засмучело масло  и се смесело с дизела  колата щяла да се исфорсира и нямало гасене дори и махнеш ключа и се пръскал мотора,ако съм успеел на скорост с натисната спирачка да е изгася е добре .от там  отидох в друг сервиз  само за турбото казах си им аз проблема ,те ми отговориха че щом не гиби масло  да си е карам  а колата наистина не губи масло ,може да е мн.малко в рамките за дизел  ,сега незнам на кои да вярвам 
			
									
										
						- samo_pechka
 - Мнения: 9065
 - Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
 - Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
 - Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
 
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
Вала на турбината има ли "луфт" ,радиален се допуска лек, но аксиален-не! Омасляването може да не е от турбината ( тя да е причината)  
 Може друг да е проблема- примерно клапан картерна вентилация.
			
									
										
						- 
				ico_1986
 - Мнения: 7
 - Регистриран на: Пет 02 дек 2011 21:37
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: plovdiv
 
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
сега пък започна да пуши при по високи обороти  нормално ли е  това?
			
									
										
						- adelante
 - Мнения: 51
 - Регистриран на: Нед 01 авг 2010 19:35
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Sliven
 
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
Колеги, какво стана с проблема, че и аз го имам същия проблем ,на същия двигател ( 1.9TDI 110hp AHF) ?
			
									
										
						- 
				karaika
 - Мнения: 4
 - Регистриран на: Чет 01 дек 2011 18:26
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: krichim
 
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
ico_1986 написа:Здравейте приятели,имам едно проблемче с турбото ще съм благодарен някои ако може да помогне с някакво мнение.На високи убороти често взе да ми изключва турбото някой път на 3200 някои път на 4000 , но не винаги ,след като е изгася и после запаля пак се оправя.Днес на място е исфорсирах и двигателят взе да се тресе все едно работи на 3 целиндъра и да излиза бял дим от аспуха ,изгасих е запалих и няма проблем работи си добре ,въпросчето ми е от къде идва това изключване на турбото или дали въобще е от това , благодаря ви предварително..
Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.
колеги някакви новини по темата че и аз съм със същия проблем (1.9ТДИ AHF 110cv)
			
									
										
						Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта